Затишок для спраглих краси: розроблений план створення в Києві б'юті-бару
4563

Затишок для спраглих краси: розроблений план створення в Києві б'юті-бару

Людині властиво прагнути до краси і досконалості. Тому в цивілізованому світі послуги салонів краси користуються незмінним попитом у населення.
Було встановлено, що людина протягом життя в середньому стрижеться 480 раз. Чоловіки 5 місяців витрачають на процедуру гоління, а жінки 15 місяців - на макіяж. Кожен п'ятий міський житель хоча б раз на місяць користується послугами професійного косметолога.

За оцінками експертів, в умовах економічної стабільності ринок «краси» в Україні зростає на 25-30% щороку. На жаль, криза, що почалася в 2014 році, торкнулася і цієї галузі. У 2014 році її грошовий обсяг зменшився на 25%, з 388,7 млн ​​гривень до 298,8 млн. Невелике зростання, на 3,4% ринок перукарень та косметичних салонів показав в 2015 році. Тенденція повільного відновлення його обсягу продовжилася і в 2016.
В останні роки значно трансформувалася і структура галузі «краси». З'явилося безліч майстрів, які надають послуги на дому і знаходять клієнтів за допомогою соціальних мереж. Багато салонів, через падіння купівельної спроможності клієнтів, змушені були перейти в більш низьку цінову категорію. Деяким довелося припинити свою діяльність.
У той же час, в сегментах «середній» і «середній +» з'явилися б'юті-бари. Це закладу, що об'єднують з себе салон краси і невеликий бар. У них можна не тільки привести в порядок свою зовнішність, але і приємно провести час в бесіді з друзями за чашкою кави. Атмосфера б'юті-барів швидко припала до смаку жителям української столиці та інших міст.
План створення закладу подібного типу розроблений аналітиками компанії Pro-Consulting. У ньому будуть розміщені такі робочі зони:
• перукарські послуги;
• зони для манікюру і педикюру;
• косметологія;
• масаж;
• кафе - барна стійка і столики в залі.
Для створення такого салону будуть потрібні інвестиції в розмірі 750-800 тис. гривень. Рентабельність продажів закладу розрахована на рівні 13-15%. Це означає, що кожна гривня доходу буде містити в собі 13-15 копійок чистого прибутку. Найбільшу частку в структурі доходів підприємству будуть приносити косметологічні послуги, на другому місці - дохід від масажу.
 

Кафе-зал буде приносити лише 11% від загального обсягу доходів нового салону. Але саме його наявність створить в закладі ту особливу атмосферу, яка приверне до нього більше клієнтів.
Відновлення української економіки сприятиме підвищенню доходів населення, а значить і збільшенню попиту на послуги салонів краси. Новий б'юті-бар буде вигідно відрізнятися від уже наявних на ринку конкурентів, що дозволить йому розвивати клієнтську базу і отримувати стабільний дохід.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами