Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
В рамках дослідження компанією Pro-Consulting було проведено аналіз ринку косметичних засобів для волосся та супутніх товарів.
Сегментація ринку виконана на наступні товарні групи:
• Шампуні
o Звичайні
o Професійні
• Засоби для догляду за волоссям (крім шампунів)
o Звичайні
o Професійні
• Засоби для короткострокової укладки / стайлінгу
o Звичайні
o Професійні
• Засоби для фарбування волосся
o Звичайні
o Професійні
• Засоби для манікюру
o Звичайні
o Професійні
• Мило
• Антисептики
• Панчішно шкарпеткові вироби (крім компресійних)
• Електричні зубні щітки
• Прилади для укладання волосся
Розглянуто оптовий ринок України з 01.01.2021 року по перше півріччя 2023 року, оцінено частку тіньового ринку в зазначених товарних групах
Оцінка обсягів ринку по кожній групі товарів проведена на основі даних Державної Митної служби України, Державної служби статистики. Обсяги ринку розраховані за обсягом імпорту продукції, та оцінкою обсягів внутрішнього виробництва та реалізації. Для товарів, виробництво яких в Україні відсутнє або дуже обмежене, обсяг ринку оцінений виключно за імпортом (електричні прилади, електричні зубні щітки).
Оцінка тіньової частки ринку досліджених товарів базується на даних щодо роздрібного товарообігу косметики та парфумерії на початку періоду аналізу (у 2021 році), регіональній структурі населення та середній заробітній платі по регіонам.
За кожним сегментом ринку визначені ТОП-10 компаній-операторів ринку, та їхні частки для кожного з досліджених років.
1. Опис товарних, географічних та тимчасових кордонів ринку
1. Оцінка тіньового сегменту на ринку косметики та парфумерії в Україні за регіонами станом на 2021 рік
2. Оцінка ринку досліджених товарних груп з урахуванням тіньового сегменту, тис.гривень
3. ТОП-10 гравців на ринку за частками ринку (з урахуванням тіньового сегменту) станом на 2021 рік
4. ТОП-10 гравців на ринку за частками ринку (з урахуванням тіньового сегменту) станом на 2022 рік
5. ТОП-10 гравців на ринку за частками ринку (з урахуванням тіньового сегменту) станом на перші 6 міс. 2023 рік
1. Канали просування продукції (оцінка)