Імпортозаміщення по-українськи. Ринок Масок для волосся виходить на новий виток
2536

Імпортозаміщення по-українськи. Ринок Масок для волосся виходить на новий виток

Ринок парфумерії та косметики в Україні в останні роки демонструє зростання. Винятком не став і ринок масок для волосся. Якщо в 2016 році галузь залишалася в стагнації, то за останнє півріччя зросла на 4,5%. Аналітики компанії Pro-Consulting оцінюють ринок в більш ніж 15 мільйонів доларів (15,34 млн.дол.США)

Аналітики відзначають, що зростання ємності ринку масок для волосся в грошовому вираженні відбулося через збільшення цін на імпортну продукцію. Споживачі переорієнтувалися на більш дешеву косметику місцевого виробництва. В результаті виробники взяли курс на внутрішній ринок, що негативно позначилося на частці експорту.

Маски для волосся Made in Ukraine можна зустріти на прилавках Азербайджану, Грузії, Узбекистану, Туркменістану, Киргизстану, Таджикистану, Вірменії, а також Казахстану, Молдови, Білорусі та Македонії.

Як і за кордоном, в Україні маски для волосся можна знайти в магазинах і супермаркетах, аптеках, інтернет-магазинах, спеціалізованих парфюмерно-косметичних магазинах і салонах краси.

До каналу збуту «парфюмерно-косметичних магазинів» можна віднести мережі Brocard, Бомонд, Л'Етуаль. Що стосується магазинів формату дрогері, то сюди можна віднести магазини Watsons, Космо, Єва. У таких мережах більш широко представлена ​​продукція мас-маркету, яка орієнтується на низький і середній ціновий сегмент. Торгові марки Lush, L'OCCITANE, Yves Rocher продають свою продукцію у власних магазинах (найчастіше представлені в торгових центрах) і в інтернет-магазинах. Також продукцію даних торгових марок можна придбати безпосередньо на сайті компанії.

Схема каналів збуту продукції виглядає наступним чином:

1. Виробник поставляє свою продукцію прямо в різні канали дистрибуції.
2. Виробник співпрацює з великими і дрібними оптовими постачальниками, які вже самі поставляють продукцію виробника в різні канали дистрибуції.
3. Прямі продажі.

Ще одним активним каналом збуту є аптеки. Перевага даного каналу в тому, що аптека асоціюється у споживача з якістю і наявністю у продукту лікувальних властивостей. Крім того, в аптеках можна отримати консультацію фармацевта, який допоможе підібрати продукт для вирішення конкретної проблеми.

Все більш широкої популярності набирає продаж товарів через інтернет-магазини. Перевагою даного каналу є можливість заощадити час на покупках, широкий вибір продукції, а також можливість доставки товару в необхідну покупцеві точку.

Збільшення попиту щодо масок для волосся на українському ринку можна очікувати в разі подальшої стабілізації економічної ситуації і збільшення платоспроможності українського населення.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами