Хмільний напій для гурманів: аналіз ринку крафтового пива в Україні
3395

Хмільний напій для гурманів: аналіз ринку крафтового пива в Україні

Пивоваріння в Україні має давні традиції. На нашому ринку можна знайти пінний напій на будь-який смак і гаманець. Незважаючи на скорочення виробництва в останні роки, грошовий обсяг реалізації пива в Україні за минулий рік виріс на 21% в порівнянні з 2016-м. Дане зростання продовжилося і в першому півріччі 2018 року і склало 19,4% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Причинами такої тенденції є подорожчання сировини, підвищення акцизів і відпускних цін на пиво.

Крафтове пиво займає особливе місце на вітчизняному пивному ринку. Це продукція невеликих пивоварень, що виготовляється за ексклюзивними рецептами і невеликими партіями. В даний час на таке виробництво в Україні видано 90 ліцензій. Найбільша частка крафтових броварень розташована в Києві - 52,5%. Інші регіони країни значно відстають від столиці за даним показником.

Успіх виробництва крафтового пива критично залежить від того, чи зможе виробник налагодити стабільний збут своєї продукції. Невеликі обсяги виробництва, як правило, є перешкодою для співпраці з великими торговельними мережами. Тому маленькі пивоварні, які не можуть знайти шляхи до споживачів, закриваються вже через рік-півтора після початку роботи, а кількість активно працюючих коливається від 35 до 60. Успішні підприємства в цьому секторі здійснюють збут пива в основному через паби, ресторани і кафе. Так, в Києві на вказаний канал збуту припадає 38% в загальній структурі. Також для продажів крафта використовуються спеціалізовані пивні магазини - 19%, інтернет-магазини - 17%.

Лідерами українського ринку крафтового пива є Varvar brewery, Правда, Ціпа, Makarbeer, Волинський бровар, First Dnipro Brewery. Їх продукцію можна зустріти не тільки в спеціалізованих точках продажу, а й в деяких роздрібних мережах, таких як GoodWine, Сільпо і Море Пива.

Серед споживачів пива переважають чоловіки. Причому, якщо в сегменті традиційного напою чоловіча аудиторія складає приблизно дві третини, то у крафтового пива частка покупців чоловічої статі доходить до 78%.

Аналіз показує, що ринок крафтового пива має великий потенціал для розвитку. Наші люди, особливо молодь, активно переймають світові тенденції пивної культури, прагнуть вносити різноманітність у своє життя, споживаючи напої, зварені за нетрадиційними рецептами. Перешкодою для більш широкого поширення крафтової пивної продукції на українському ринку є її висока ціна, але вона буде нівелюватися в процесі підвищення рівня доходів населення.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами