Для перекусу і задоволення від смаку: огляд ринку снеків України
4324

Для перекусу і задоволення від смаку: огляд ринку снеків України

Зі старих часів відомі приказка: «хто добре їсть, той добре і працює». Сьогодні характер праці, особливо в містах, трохи не той, що був раніше, але необхідність періодично поповнювати запаси організму нікуди не зникла. Навпаки, життя в мегаполісах перестало бути спокійним, і часом не залишає часу для вдумливого приготування їжі. Виручають в таких випадках снеки - готові продукти, якими можна швидко вгамувати голод. Всілякі батончики, горішки, сухарики, чіпси і маса інших різновидів закусок відмінний варіант для короткого перекусу. Пік продажів снекової продукції в нашій країні припадає на літні місяці.

Можливо, вам також буде цікаво прочитати про бізнес-план виробництва фруктових батончиків

Ринок снеків в Україні різноманітний і насичений завдяки присутності на ньому великої кількості виробників, як вітчизняних, так і з зарубіжної пропискою. Однак рівень споживання даних закусок у нас ще дуже низький у порівнянні з іншими країнами, тому обсяг цього ринку має величезний потенціал для зростання. Так, в розрахунку на одного жителя в Україні споживається всього півкілограма снеків в рік, а в Європі їх з'їдають 3,6 кг, в Японії - 5 кг, а в Північній Америці - всі 11 кг. Основними споживачами снеків є молоді люди у віці 20-35 років. Але ставши старше, більшість з них навряд чи змінять свої звички і спосіб життя, а ряди споживачів снеків ще поповнить зміна, що підростає, яка звикає до смачного перекусу з дитинства.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку снеків України - ознайомтеся. Даний звіт, як і інші, може бути актуалізований і адаптований під цілі і завдання вашого бізнесу

З поширенням ідей здорового способу життя стали з'являтися дієтичні снекові продукти, такі як мюслі, фруктові батончики, овочеві чіпси та інші. Чим більше людей почне піклуватися про свій організм, тим рішучіше здорові снеки стануть витісняти з ринку класичні їх види.

Поки ж в українців найбільш популярні картопляні чіпси і сухарики. При їх виборі покупці віддають перевагу відомим торговим маркам, в популяризації яких велику роль відіграють різні рекламні кампанії. За підсумками 2018 року лідерами споживчих переваг стали чіпси «Люкс» і сухарики «Флінт».

Також вас може зацікавити матеріал про ринок сухофруктів України

Є у снекової продукції і експортний потенціал. Поставки за кордон в останні п'ять років ростуть у всіх секторах, крім горішків і насіння. Незважаючи на всі міждержавні проблеми, українські чіпси все ще добре приймають в Росії, яка займає 53% в обсязі експорту, що на 10 відосткових пунктів менше, ніж було п'ять років тому. Головним каналом збуту горіхів і насіння стала Білорусь - 61%, вона ж разом з Молдовою та Єгиптом закуповує українські снекові сухарики.

Подальші перспективи виробників снеків в Україні пов'язані з ростом споживання їх продукції в середині країни, а також з розширенням каналів збуту за кордон.

 Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок горіхів і сухофруктів в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами