in stock

Аналіз ринку снеків України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2012 року
Кількість сторінок:  5, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку снеків України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить загальну характеристику ринку, дані з його виробництва, ємності в грошовому вираженні та темпів приросту. Зазначено, що в цій категорії продукції виділяються такі сегменти: хлібці, сухарі та ін. (60,5% у 2011 р.); горіхи (арахіс та ін.), смажені, солоні тощо (28,5%); сухофрукти; риба; інші продукти. Стрімкі темпи зростання в 1990 роках змінилися стійким підвищенням на початку 2000-х, перерваним в кризовий період. Зазначимо, що в 2010 році почалося зростання майже у всіх сегментах ринку, однак на наявні показники 2008 року ринок поки не вийшов. При цьому збільшилися продажі в низькому ціновому сегменті та скоротилися – у високому. Серед тенденцій ринку зазначена істотна сезонність за окремими сегментами. Виконано групування продукції на солоні й солодкі снеки із зазначенням складових груп. Для досліджуваного ринку суміжними є ринок пива та слабоалкогольних напоїв, а також ринок кондитерських виробів, продукція якого в Західній Європі та США також частково належить до снеків. 90% продукції на вітчизняному ринку снеків поставляють вітчизняні виробники, перелік яких із зазначенням брендів і товарних категорій представлений в огляді. При оцінці перспектив розвитку ринку снеків вказано на необхідність удосконалення гравцями ринку цінової і рекламної політики, а також розширення асортиментного ряду у бік здорової продукції.

Детальний зміст:

1. Обсяг українського ринку снеків
2. Сезонність попиту на українському ринку
3. Споживання снеків на українському ринку
4. Прогнозні показники розвитку українського ринку снеків

Перелік таблиць:

1. Виробництво снеків в розрізі видів в 2008-2012 рр. (січень-травень), в натуральному вираженні, тонн
2. Виробники снеків в Україні по компаніям

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ринку снеків в грошовому вираженні в 2006-2011 рр. (млн. USD)
2. Процентне співвідношення обсягів ринку снеків за їх різновидами
3. Структурування ринку снеків України
4. Структура ринку снеків України залежно від походження продукції в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
 

Зв'язатися з нами