in stock

Аналіз ринку дитячих таборів України. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 83, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
26095 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку дитячих таборів України, в якому представлені загальна характеристика ринку, структура дитячих таборів в Україні, основні учасники ринку дитячих таборів в Україні, представлені ціни на поточний момент в дитячих таборах України, попит на ринку дитячих таборів України, представлені висновки і рекомендації щодо виходу нового гравця на ринку дитячих таборів України.
Ринок дитячих таборів в Україні зараз знаходиться в стадії реформування і диверсифікації. Пропозиції туристичних послуг дітям надходять від підприємств різних форм власності (приватні, державні), розробляються різні програми оздоровчого, розважального та освітнього змісту, формується цінова політика компаній, концентрується географія внутрішнього дитячого туризму (Одеська, Херсонська, Київська, Львівська та Запорізька області).
Ринок дитячих таборів України характеризується тим, що дитячий туризм є однією з найбільш стабільних галузей ринку будь-якої країни. Однак організація дитячого відпочинку має свою специфіку, вимагає особливої уваги і ретельної підготовки. Тому організацією дитячого табору повинні займатися висококваліфіковані фахівці, що мають достатній досвід роботи з дітьми і спеціальну освіту.
У зв'язку зі зростаючою популярністю дитячих таборів (що обумовлено зростанням доходів населення, і бажанням батьків зробити дитину більш самостійним), зростає і кількість компаній, що пропонують відповідні послуги. Перед споживачами стоїть досить непросте завдання вибору установи, яка може гарантувати безпечний відпочинок дитини з освітньої та розважальної складовими. Батьки часто звертають увагу на умову проживання дитини, харчування, і основними критеріями при виборі можуть виступати - умови розміщення в кімнатах (обладнання кімнати, ліжка і матраци, санітарна обробка кімнат, створення комфортної температури в кімнаті, наявність Wi-Fi для відеозв'язку з дитиною) , стан санвузлів і душових (наявність теплої води, санітарний стан і тд.). Також, батьки уважно знайомляться з програмою табору для вибору напрямку дитини (вподобання дитини: активний спорт, або творчий розвиток).
Поряд зі зростанням цін на путівки в оздоровчі центри і табори, трапляються ситуації, коли якість обслуговування і проживання дітей не відповідають заявленим вимогам. Діти, по-перше, не настільки прискіпливі до рівня комфорту, а по-друге, часто не знають про наповнення пакета послуг, який пропонували батькам при купівлі путівки. Крім того, поряд з сформульованою потребою в кваліфікованій допомозі при виборі табору, існує проблема організації безпечного супроводу дитини до місця відпочинку.
На ринку дитячих таборів в Україні присутня наступна особливість – рекреаційні області України перебувають на досить великій відстані від потенційних споживачів. У зв'язку з необхідністю організації трансферу попит на табори недалеко від будинку для тих, хто їде вперше, або для дітей молодшого віку, значно перевищує попит на відпочинок у віддалених від постійного перебування дітей областях країни (тобто, в основному, діти відпочивають у таборі своєї області). Однак постійним попитом користуються і напрямки: Карпати, Одеса, Херсон, Запорізька область (Бердянськ, Кирилівка).
Тому, якщо не враховувати тих, хто залишається відпочивати в своєму регіоні, можна встановити найбільш популярні шляхи міграції дітей на відпочинок.

За даними Державної служби статистики України, найбільш популярні області за показником дитячої міграції з інших областей є: Херсонська область (53% дітей у таборі були з інших областей, 47% з Херсонської області), Запорізька область - 37,1%, Одеська область - 17 , 7%.
Трансфер - не єдина проблема, яка виникає перед батьками при організації відпочинку дітей. Інша - це впевненість в якісному і безпечному відпочинку дитини.
Основними покупцями на ринку дитячого туризму на сьогоднішній день виступають приватні особи (батьки) і підприємства. Наявність на ринку не тільки комерційну складову, а й щорічних бюджетних коштів Мінсоцполітики України роблять попит на путівки в дитячі оздоровчі та санаторно-курортні табори стабільним і високим.

Незважаючи на те, що в мережі можна знайти сотні закладів, що позиціонують себе як дитячі табори, важливо пам'ятати, що в їх роботі існують серйозні відмінності. Ринок дитячого відпочинку і туризму в Україні на сьогоднішній день не врегульовано, що створює масу непорозумінь і проблем як для батьків, так і для самих учасників ринку.
Умовно дитячі табори можна розділити на два типи. До першого типу відносяться традиційні дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, які працюють відповідно до Закону про дитячий відпочинок і оздоровлення та приймають дітей на зміни від 14 до 21 днів. Саме ці установи враховуються статистикою Міністерства соцполітики України.
У Мінсоцполітики інформують, що в 2018 році в Україні з чотирьох мільйонів дітей шкільного віку "охоплені відпочинком і оздоровленням" близько двох мільйонів. Ця статистика враховує і відпочинок дітей в денних таборах, організованих на базі навчальних закладів (їх майже 11 000). При цьому поза увагою Мінсоцполітики залишаються установи дитячого відпочинку, які належать до другого типу - це проектні табору, які часто діють відповідно до Закону про туризм і Закону про позашкільну освіту. Такі табори не мають своєї локації і організовуються на базі дитячих центрів і клубів, спортивних установ, мовних шкіл, баз відпочинку тощо. Вони пропонують зміни в 7-14 днів і ін.
У випадку з карантином, табори другого типу, які не перебувають під наглядом міністерства соцполітики мають свободу у функціонуванні (конкурентна перевага), в той час, як табору першого типу очікують офіційного дозволу діяльності від міністерства. На даний момент, дитячим таборам які знаходяться під наглядом Мінсоцполітики заборонено працювати до 31 липня 2020 року.
Пропозиції проектних таборів досить різноманітні. Крім оздоровлення, спорту і туризму, відпочинок в них передбачає найрізноманітніші програми для розвитку здібностей та інтересів дітей.
В останні роки з'являється все більше туристичних проектів - вони називаються дитячими таборами, але це виїзні табори, які організовуються на базі готелів (приклад в Одеській області - табір Star Time). Так, в Карпатському та Одеському регіонах готелі вже конкурують між собою за великі дитячі групи, адже це передбачає повне завантаження готелю на весь сезон. Багато баз стали добудовувати об'єкти для організації повноцінного дитячого відпочинку - з'являються закриті майданчики для ігор, спортивні об'єкти.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку дитячих таборів в Україні (основні тенденції розвитку ринку, фактори впливу на ринок). Поточні особливості ринку, проблеми на ринку. Дитячі табори, які відкрилися в 2019 р їх коротка характеристика - за даними публічних ЗМІ
2. Структура дитячих таборів в Україні:
- частка дитячих таборів, розташованих в Одеській обл.
- частки дитячих таборів, розташованих біля моря / біля річки, озера / наметові
3. Основні учасники ринку дитячих таборів України:
3.1. Основні дитячі табори в Україні (ТОП-10) - за даними рейтингів профільних ресурсів. Коротка характеристика, плани по відкриттю нових установ або розвитку / розширення існуючих (за наявністю даних в публічних ЗМІ)
3.2. Структурування основних дитячих таборів в Україні:
- за умовою розміщення (в будівлі, наметові)
- за напрямками / ухилами
- по локації
- по місцевості (в лісі, біля моря)
- за віковою категорією
- по харчуванню
- за кількістю дітей на зміні
- по інфраструктурі
- за наявністю wi-fi
- по ціні (оцінками в Google та інших профільних ресурсів)
- за середньомісячною кількістю запитів санаторно-курортного закладу (на підставі даних Google Adwards)
3.3. SWOT-аналіз 10 основних дитячих таборів України, виділених в п. 3.2. Побудова моделі оцінки конкурентоспроможності (з урахуванням основних чинників), виділення сильних і слабких сторін
4. Ціни на поточний момент в дитячих таборах України:
- мінімальний і максимальний поріг за зміну
- вартість за зміну в розрізі 10 основних дитячих таборів, виділених в п. 3.2.
5. Попит на ринку дитячих таборів України. Середньомісячна кількість і динаміка сезонності запитів в 2017-5 міс. 2020 рр. по темі «дитячі табори» і т.п. (На підставі даних Google Adwards)
6. Висновки і рекомендації щодо виходу нового гравця на ринок:
6.1. Прогнозні тенденції розвитку ринку дитячих таборів в Україні
6.2. Рекомендації щодо виходу нового гравця на ринок дитячих таборів на підставі проведеного дослідження. Визначення найбільш перспективних форматів дитячих таборів і кращого місця розміщення (біля моря або в лісовій зоні), кількості дітей на зміні, зручностей, харчування

Перелік таблиць:

1. Кількість і частка дитячих закладів оздоровлення та відпочинку по регіонах в 2019 році
2. Чисельність і частка дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку по регіонах в 2019 році
3. Кількість дітей у розрахунку на одне дитячий заклад оздоровлення та відпочинку в 2019 році
4. Структурування основних дитячих таборів в Україні за основними критеріями (1)
5. Структурування основних дитячих таборів в Україні за основними критеріями (2)
6. SWOT-аналіз дитячого табору Чайка (Богуслав)
7. SWOT-аналіз дитячого табору Аврора (Скадовськ)
8. SWOT-аналіз дитячого табору Green Park Sergeevka
9. SWOT-аналіз дитячого табору Лазурна веселка (Кирилівка)
10. SWOT-аналіз дитячого табору Бригантина (Скадовськ)
11. SWOT-аналіз дитячого табору Star Time
12. SWOT-аналіз дитячого табору Райський куточок
13. SWOT-аналіз дитячого табору Експедиція. Лебедівка (Чорне море)
14. SWOT-аналіз дитячого табору Шоколад
15. SWOT-аналіз дитячого табору Червоні вітрила Скадовськ
16. Модель оцінки конкурентоспроможності (з урахуванням основних чинників), балів
17. Прогноз ємності ринку дитячих таборів в Україні з виділення регіонів з доступом до моря, тис. Дітей
18. Систематизація інформації ринку дитячих таборів України
19. Рекомендації на ринку дитячих таборів України

Перелік графіків і діаграм:

1. Найбільш популярні шляхи міграції дітей на відпочинок
2. Частки дитячих таборів в Україні за критеріями: біля моря / біля річки, озера / наметові
3. Географічне зосередження популярних дитячих таборів в Україні
4. Географічне зосередження популярних дитячих таборів в Одеській області
5. Мінімальна вартість за добу в розрізі 10 основних дитячих таборів, виділених в п. 3.2., грн
6. Максимальна вартість за добу в розрізі 10 основних дитячих таборів, виділених в п. 3.2., грн
7. Динаміка сезонності запитів в 2017 р по темі «дитячі табори» і т.п., од.
8. Динаміка сезонності запитів в 2018 р по темі «дитячі табори» і т.п., од.
9. Динаміка сезонності запитів в 2019 р темі «дитячі табори» і т.п., од.
10. Динаміка сезонності запитів в 1 пів. 2020 р по темі «дитячі табори» і т.п., од.
11. Частки дитячих таборів в Одеській області за критеріями: біля моря / біля річки, озера / наметові
12. Цінові сегменти таборів в Одеській області серед лідерів ринку
13. Структура таборів по тривалості зміни в Одеській області серед лідерів ринку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами