Аналіз ринків косметики і побутової хімії України - тези з доповіді аналітика Pro-Consulting Крістіни Бровенко на BeautyTECH
614

Аналіз ринків косметики і побутової хімії України - тези з доповіді аналітика Pro-Consulting Крістіни Бровенко на BeautyTECH

З темою «Аналіз ринків косметики та побутової хімії України» аналітик Аналітичного департаменту Pro-Consulting Крістіна Бровенко виступила на XVII спеціалізованій конференції BeautyTECH. Інновації у виробництві: сировина і технології» в рамках Міжнародної виставки InterCHARM-Україна 23 вересня 2021 року.

Ознайомтеся зі анотацією і структурою готового аналізу ринку одноразової продукції для індустрії краси України (2021 рік)

З деякими тезами доповіді по аналітиці косметики і побутової хімії в Україні пропонуємо ознайомитися нижче.

Ключові тренди на ринку косметики та побутової хімії України:

1. Зростання обсягів онлайн-продажів. За 2020 рік онлайн-продажі косметичної продукції зросли на 35%. В контексті карантинних обмежень рітейлери косметичної продукції адаптувалися до нового формату роботи та активно познайомились з e-commerce. Мінімізація контактів з продавцями і іншими покупцями в реальних магазинах досить позитивно вплинула на сегмент онлайн продажів.

2. Постійні продуктові інновації та зміни у складі косметичних засобів. Виробники практично щороку змінюють формулу близько 25-30% своєї продукції, додаючи інноваційні інгредієнти, натуральні харчові добавки, пре-, про, постбіотики. Деякі бренди віддають свою перевагу рослинним інгредієнтам у складі продукції.

3. Скорочення продажів декоративної косметики. При відсутності необхідності залишати житло багато споживачів скоротили використання декоративної косметики.

4. Переважання імпортної продукції та продукції великих міжнародних транснаціональних компаній на ринку косметики.

5. Стрімкий ріст популярності корейської продукції в індустрії краси.

Рекомендуємо прочитати аналітику з анотації до готового аналізу ринку косметологічних салонів, барбершопов, салонів краси, і стоматологічних клінік в Україні (2021 рік)

6. Розширення охоплення споживчої аудиторії. Завдяки популярності соціальних мереж Instagram і TikTok, впливу б’юті блогерів на свою аудиторію все більше користувачів знайомляться з контентом, направленим на рекламу косметичних засобів і способів їх застосування. Мода на доглянутість поширюється на такі раніше мало охоплені ринком косметики в Україні категорії споживачів, як чоловіки і підлітки.

7. Зростаючі компетентність і вимогливість споживачів. Постійно зростають вимоги до якості, надійності, безпеки продукції. Споживач стає надзвичайно поінформованим, в тому числі за рахунок активізації роботи інформаційних каналів, таких як Інтернет, електронна пошта тощо.

8. Сезонність. Зростання продажів в період перед святами, в холодну пору - зростання попиту на поживні, захисні, зволожуючі креми, в теплу - на засоби для засмаги, дезодоранти.

9. Зростання попиту на засоби з антибактеріальними властивостями.

10. Тренд натуральності та органічності.

11. Додаткова або посилена дезинфікуюча дія засобів побутової хімії.

12. Безпека рецептур для людини і навколишнього середовища в аспекті сталого розвитку – одні з ключових напрямків уваги українських виробників косметики та побутової хімії. Перегляд споживчих звичок, пошук продуктів, упаковки і сировини, а також розробка технологічних та логістичних схем, які менше впливають на навколишнє середовище – основні вектори змін, які сьогодні відбуваються на ринку.

Унаслідок зменшення економічної активності в зв'язку з локдауном навесні 2020 року і зменшення споживання, зокрема, в сегменті декоративної косметики, через перебування вдома більш значну частину часу і часткового переходу на віддалену роботу, за результатами 2020 року спостерігали зменшення ємності ринку косметики в натуральному вираженні на 10,6%. Засоби для купання та догляду за волоссям і тілом у сумі склали практично 2/3 ємності ринку.

Також на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку косметики в Україні (2021 рік)

Топ-бренди в різних категоріях косметичних засобів належать переважно основним іноземним холдингам, які представлені на українському ринку (Procter & Gamble, Beiersdorf, Henkel, Avon, L'Oreal, Unilever, Evyap).

Разом з тим, згідно з рейтингом «Фаворити успіху», перші місця за популярністю в українських споживачів займають торгові марки Nivea, Dove, Avon, L'Oreal Paris.

На противагу ринку косметики ринок побутової хімії не постраждав. Споживання товарів побутової хімії та миючих засобів у 2020 році не зменшилося, що пов'язано з підвищеним прагненням домогосподарств дотримуватися чистоти в умовах карантину. Приріст ринку склав +9,4%.

У 2020 року провідні три компанії ТОВ «Проктер енд Гембл Україна», ПрАТ «Вінницяпобутхім» і ТОВ «Фірма «СВ» забезпечили понад 40% реалізації товарів українського виробництва в досліджуваних категоріях і збільшили свою частку ринку.

Ймовірно, вам стане в нагоді і огляд ринку органічної косметики в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами