У компанії Pro-Consulting проведено аналіз ринку добрив в Китаї. Метою роботи було визначення потреби місцевої економіки в різних видах добрив, особливо замовника цікавив попит на гумінові і органічні добрива. Результати аналізу ринку добрив КНР використовувалися для розробки ефективної стратегії виходу на цей ринок компанії з України. Дане маркетингове дослідження можна придбати на сайті Pro-Consulting в розділі готових аналізів ринків.
Китайське сільське господарство, як і інші галузі економіки цієї країни, деякий час назад стало на рейки інтенсивного розвитку. Це було необхідно для забезпечення їжею величезного місцевого населення, а також отримання доходів від експорту. Однак повсюдне масове застосування стимуляторів росту, хімічних добрив і пестицидів, хоч і сприяло збільшенню агровиробництва, але одночасно призвело до погіршення якості продукції, що виробляється з точки зору її користі для організму, а також забруднення надлишковою хімією навколишнього середовища.
Замовити маркетингове дослідження ринку
Для виправлення ситуації, уряд Китаю в 2017 році прийняв програму стимулювання повсюдного переходу на органічні добрива в чайній, овочевій і фруктової галузях сільськогосподарського виробництва. В результаті, до 2020 року споживання хімічних добрив мало скоротитися на 20%. Крім того, в КНР останнім часом збільшується попит на органічні продукти харчування, що є ще одним каталізатором для застосування натуральних засобів підживлення рослин. Таким чином був констатований факт, що в Китаї склалася сприятлива ситуація для реалізації гумінових і органічних добрив сільськогосподарським підприємствам.
Готовий аналіз ринку добрив в КНР
Крім сільського господарства, органічні добрива в Китаї широко використовуються в парковій справі і садівництві. Ці три сфери життєдіяльності займають приблизно рівні частки в загальному обсязі споживання органічних і гумінових добрив.
За підсумками дослідження ринку добрив КНР був зроблений висновок про перспективність виходу на нього українського експортера гумінових добрив. Попутно замовнику представлені рекомендації з розробки стратегії просування продукції з урахуванням китайського менталітету. Зокрема, найбільш ефективні в КНР рекламні кампанії за участю зірок естради та інших знаменитостей. Також важливе значення для китайської сторони при укладенні контрактів має вік підприємства. Наприклад, якщо молода торгова компанія запропонує продукцію заводу з тривалої історією, то китайські контрагенти, швидше за все, зацікавляться товаром, але постараються придбати його іншим шляхом, не зв'язуючись з новоствореної фірмою.
Інші аналізи ринків в галузі с/г та АПК
Використання досліджень зарубіжних ринків, подібних аналізу ринку добрив Китаю, допомагає українським експортерам уникнути втрат через нестачу інформації про умови роботи в цільовому секторі тієї чи іншої країни.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: