in stock

Аналіз ринку готелів Одеської області. 2019 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 13
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
12250 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Туристична галузь значно економічний вплив на розвиток Одеси і Одеської області. Вона сприяє створенню робочих місць, розвитку місцевої інфраструктури, формування доходів місцевих бюджетів. Ринок готелів Одеси в першу чергу відчуває вплив зміни тенденцій туризму і курортної інфраструктури. Після анексії Криму в 2014 році, Одеса зайняла першість серед морських курортів України.


За підсумками 2018 року, туристичний потік в Одеську область виріс на 10,5%, а в 2017 році простий туристів склав 1 млн. Туристів, що є рекордним показником для Одеси.


Місцеві бюджети за цей період отримали 9 млн грн. туристичного збору - в порівнянні з 2016 роком надходження зросли майже на 2 млн грн. Найбільші суми туристичного збору отримав бюджет Одеси - 5,6 млн. Грн., Або 62% від загальної суми надходжень.


За підсумками всього 2018 року, Одеса прийняла 3,2 млн. Туристів, але справжня цифра перевищує офіційну, так як важко підрахувати тих туристів, хто зупинявся в приватному секторі. Решта 3,1 млн. Туристів довелося на туристичні регіони в Одеській області.


Крім готелів, туристи часто зупиняються в готелях, знімають квартиру, будинок або кімнати в невеликих сімейних готелях.


У літній період в 2018-2019 рр. заповнюваність номерів в курортних готелях досягала 100%. І це при тому, що в цьому році відпочинок на українських курортах обходився туристам дорожче, ніж в 2017 (ціни на проживання в Одесі в 2018-2019 рр. Зросли не менше, ніж на 10% в порівнянні з 2017). Найбільша кількість засобів розміщення довелося на бюджетні об'єкти.


Найбільш численною в Україні є категорія готелів 3 зірки - близько 47% всього номерного фонду. Однак варто звернути увагу, що менше половини готелів середнього цінового сегмента дійсно є якісними готелями, відповідними європейської класифікації готелів середнього цінового сегмента.


В рамках даного дослідження розглядалися найпопулярніші місця Одеської області, розглядалися тенденції відпочинку, переваги відпочиваючих, основні гравці. Їхня конкурентна порівняння, а також рекомендації для нового гравця на готельному ринку Одеської області.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку готельної нерухомості в регіоні (фактори впливу на ринок, причини і наслідки, пов'язані з розвитком готелів, в тому числі хостели (від 20-ти ліжко-місць, в регіоні), додатково - тенденції розвитку та забудови м Затока та Білгород-Дністровський.
2. Розрахунок ємності ринку готельної нерухомості в регіоні (аналіз пропозиції і середньої заповнюваності з урахуванням сезонності, туристичних потоків)
3. Сегментація ринку. Виділення частки отелей- потенційно прямих конкурентів, хостели, і приватні домоволодіння, комплекси здатні надавати послуги конференц-сервіс і групового розміщення.
4. Основні оператори ринку
4.1. Аналіз прямих конкурентів (10 операторів). Конкурентний аналіз об'єктів готельної нерухомості за параметрами:
- Тип (з досліджуваних груп)
- Кількість номерів і ліжкомісць
- Розташування
- Відстань до води
- Наявність інфраструктури (біля готелю - ресторани, клуби)
- Зручності (інтернет, парковка)
- Харчування
- Цінова політика (порівняння цін в цілому)
- Гнучкість за цінами (знижки на різні дати, групові замовлення)
- Наявність групових замовлень
- Додаткові послуги, позиціонування (проведення весіль / конференцій) - аналіз з точки зору маркетингового позиціонування
- Використання каналів просування - соцмережі, інші канали
- Інші умови - на підставі наявності яскравих конкурентних переваг в окремих готелів - послуги для дітей, тварин
- Рейтинги на Booking та інших ресурсах
4.2. непрямі конкуренти
Аналіз готелів з конференц-залами (зіставлення кількості місць в залі і в готелі для банкетів і корпоративів) в г. Одесса
5. Частки основних гравців (за наявністю юрособи та фінансову звітність). Для інших - побудова багатофакторної моделі на підставі факторів з пункту 4 і їх ваги. В такому випадку будуть оцінюватися конкурентні позиції операторів
6. Споживання на ринку. Аналіз динаміки запитів по ключових напрямах (екскурсійні тури, відпочинок)
7. Аналіз просування послуг розміщення в сегменті за ключовими операторам
- Використання соцмереж і сайтів
- Публікації в профільних виданнях (і інші)
- Інші канали, що застосовуються операторами в сегменті.
8. Висновки і прогнозні показники розвитку сегмента (на підставі аналізу тенденцій в розміщенні гостей відповідного цінового сегмента по Україні, факторів впливу в регіоні (забудова, переважання пропозиції над попитом) і глобальні зміни трендів у відпочинку, проведення весіль і т.д., аналіз планів щодо будівництва схожих комплексів в регіоні

Перелік таблиць:

1. Обсяг туристичного збору в одеській області, до місцевого бюджету за 2017 - 6 міс. 2019 року, млн. грн.
2. Динаміка заповнюваності готелів досліджуваного регіону протягом року, %
3. Динаміка заповнюваності готелів досліджуваного регіону протягом року, %
4. Середня вартість номерів у розрізі сегментів, і сезонів
5. Кількість номерів і обсяг ринку готельних послуг в регіоні «Затока» одеської області за 2019 рік.
6. Готелі надають послуги конференц-сервісів в Затоці, одеської області
7. Перелік основних операторів готельного сектора в Затоці
8. Перелік основних закладів з конференц-залами в Одесі
9. Побудова багатофакторної моделі для основних операторів з тимчасового розміщення в Затоці
10. Загальні показники пошукових запитів в Google на тематику відпочинку в Затоці, за останні 12 місяців (листопад 2018 - жовтень 2019 роки.), шт.
11. Показники конкурентного ТОП-25 пошукових запитів у пошуковій системі Google, за останні 12 місяців (листопад 2018 - жовтень 2019 роки.), тис. шт.
12. Плановане будівництва за типами будівель, в досліджуваному регіоні (Затока) за 2019 рік.
13. Плани з будівництва будівель для тимчасового розміщення в районі Затоки, за 2019 рік.

Перелік графіків і діаграм:

1. Регіональне розподілення готелів в Україні за кількістю в 2018
2. Структура коштів для розміщення в Одесі і Одеській області, 2018 р,%
3. Карта основних об'єктів гностічной інфраструктури в досліджуваному регіоні
4. Структура готельного фонду
5. Структура ТОП-50 запитів в Google в розрізі груп, за останні 12 місяців (листопад 2018 - жовтень 2019 роки.),%
6. Сезонність запитів в розрізі груп, по ТОП-50 запитів, за останні 12 місяців (листопад 2018 - жовтень 2019 роки.), тис. шт.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами