in stock

Огляд розвитку галузей в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 37 (ppth)
Графіків і діаграм: 115
Таблиць: 17
Мова звіту: англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено огляд розвитку галузей України, з фокусом на банківський сектор. В ході аналізу було зроблено загальний огляд динаміки розвитку вітчизняних галузей, зокрема, динаміки галузевих продажів і чистого прибутку належних підприємств і показані середньорічні темпи приросту (CAGR). Огляд безпосередньо банківського сектора складався з прогнозування секторальної динаміки доходів і витрат до 2023 року; оцінки потенціалу галузі шляхом порівняння ключових ...

in stock

Огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку онлайн-мікрокредитування, аналіз пошукової реклами по заданих типів запитів в Google і розраховані загальні показники ринку в 2015-2020 рр. за обсягом виданих кредитів. У звіті сегментований і структурований ринок споживання (за даними опитувань споживачів, фінансового достатку, структурі витрат, особливостей використання кредитів). В огляді ...

in stock

Дослідження перспектив співпраці українських компаній з країнами Африки. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 83, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 24
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження перспектив співпраці України з країнами Африки. У звіті розглянуті макроекономічні показники потенційних країн-партнерів України, структура ВВП по галузях в досліджуваних країнах, найбільші зміни в економіці досліджуваних країн, зовнішньоекономічна діяльність досліджуваних країн, поточний рівень співпраці з Україною, а також великі проекти в досліджуваних країнах, які реалізовуються зараз або будуть реалізовуватися найближчим часом.В даному дослідженні були розглянуті наступні ...

in stock

Огляд ринку послуг адміністрування ЗЕД. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 16
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку послуг адміністрування ЗЕД.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку послуг адміністрування ЗЕД і розраховані загальні показники ринку в 2020 р за обсягом послуг, що надаються. У звіті сегментований ринок по послугах і по регіонах надання послуг, а також показаний перелік найбільших декларантів ЗЕД 2020 року, їх частки і розподіл по регіонах, видам ...

in stock

Дослідження макроекономічних показників України. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження макроекономічних показників України.В рамках дослідження були представлені основні макропоказники України за 2018-2020 рр., прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки. Також у звіті проаналізовані дані по населенню в Україні (на підставі перепису населення в 2020 році), і розподіл наявного населення за статтю і регіонами. Надана оцінка реальних доходів населення в Україні, розподіл ...

in stock

Аналіз ринку PFM додатків. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був досліджений ринок PFM додатків, який показав, що, на даний момент програми з обліку фінансів набирають обертів і все більше використовуються користувачами в США. Даний ринок характерний високим рівнем конкуренції і є найрозвиненішим серед інших.Однією з тенденцією є розвиток функціоналу додатків. Наприклад, не тільки корисно з точки зору стеження за витратами і доходами, а й розвивається система «підказок», ...

in stock

Аналіз ринку PFM додатків України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку PFM додатків в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, основні оператори ринку, ціна і ціноутворення на ринку, споживачі і їх переваги (включаючи онлайн), канали збуту продукції.Ринок PFM додатків великий і кожен розробник намагається роздобути більше аудиторії, за допомогою реклами на різних майданчиках в інтернеті. Важливо стежити за потребою потенційної аудиторії: легкий і красивий інтерфейс, ...

in stock

Аналіз перспективних галузей для співпраці між Україною та Бразилією. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 9
Мова звіту: Російська мова, Англійська мова

Компанія Pro-Consulting провела дослідження перспективних галузей співробітництва між Україною та Бразилією. У звіті проаналізовано тенденції розвитку таких галузей економіки України як сільське господарство, наука і технологія, інформаційні технології, медицина і фармацевтика, інфраструктура. Було розглянуто вирощування основних видів сільськогосподарської продукції, таких як зернові і технічні культури, проаналізовано структуру експорту та імпорту в цьому розрізі. У розділі хімічної промисловості проаналізовано споживання добрив ...

in stock

Дослідження ринку традиційних касових апаратів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку традиційних касових апаратів в Україні. У звіті розглянуті тенденції ринку традиційних касових апаратів в Україні, проаналізовані оператори ринку касових апаратів в Україні в низькому і середньому ціновому сегменті.За результатами дослідження ринку традиційних касових апаратів в Україні була визначена цільова аудиторія і її кількість, а також представлені прогнозні показники розвитку ринку традиційних касових апаратів. Касовий апарат ...

in stock

Аналіз інвестиційної привабливості України. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз інвестиційної привабливості України.В ході дослідження було проаналізовано основні економічні параметри України та Києва, динаміку прямих іноземних інвестицій, розвитку ринку девелопменту, а також місце України в міжнародних рейтингах. Окремо охарактеризовано вплив окупованих територій і політичного вектора розвитку України на економіку країни.У 2019 р. основними факторами економічного розвитку України стали висока інвестиційна активність, рекордний збір урожаю зернових, ...

in stock

Аналіз ринку курсу валют і його впливу на банківські депозити, вартість нерухомості і будівельних матеріалів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку курсу валют і його впливу на банківські депозити, вартість нерухомості і будівельних матеріалів в Україні.В ході дослідження були проаналізовані тенденції зміни курсу долара в 2017-2019 рр., Визначено основні чинники, проаналізовані річні прогнози щодо зростання курсу долара, облікової ставки та інфляції чотирнадцяти інвестиційних компаній та банків, оцінено вплив курсових змін на ринок будівельних матеріалів і нерухомості ...

in stock

Аналіз ринку електронних гаманців України. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

in stock

Огляд ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитуваня в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура на ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитування в Україні. МФО - небанківські структури, однак у своїй професійній діяльності вони повинні спиратися на регламентовані вимоги законодавства, розроблені для всієї сфери кредитування. На українському ринку діє декілька підходів до мікрокредитування в онлайн-режимі.Ринок онлайн-мікрокредитування і ...

in stock

Аналіз ринку платіжних систем для бізнесу. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 30
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку платіжних систем для бізнесу. В ході дослідження було проаналізовано тренди і тенденції розвитку ринку, виділені основні оператори і проведено оцінку їх конкурентоспроможності, розглянуто ціноутворення на ринку, вивчені споживчі переваги, побудовані прогнози подальшого розвитку, а також оцінено інвестиційну привабливість ринку.Протягом останніх декількох років спостерігається активний розвиток платіжної інфраструктури. У 2018 року кількість представників торгівлі та сфери ...

in stock

Аналіз ринку агрегаторів платежів України. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 26
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку агрегаторів платежів в Україні. В ході дослідження було проаналізовано тренди і тенденції розвитку ринку, виділені основні оператори і проведено оцінку їх конкурентоспроможності, розглянуто ціноутворення на ринку, вивчені споживчі переваги, побудовані прогнози подальшого розвитку, а також оцінено інвестиційну привабливість ринку.Зростання використання e-commerce якісно впливає на зростання попиту онлайн-інструментів за рахунок прийняття технологічний рішень в контексті поліпшення ...

in stock

Огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 15
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку мікрокредитування онлайн в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку мікрокредитування онлайн в Україні.Сервіси по онлайн-мікрокредитуванню з'явилися в країні відносно недавно, а активно розвиватися почали з 2014 року, однак на тлі стрімкого зростання попиту і великої популярності серед населення цей сегмент мікрокредитування активно розвивається.Аналіз ринку мікрокредитування онлайн в Україні визначив, що ...

in stock

Аналіз ринку аутсорсингу бухгалтерських послуг. 2019 рік

Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Аутсорсинг бухгалтерських послуг розвивається на ринку України. Компанії частіше передають ведення бухгалтерії (здача фінансової звітності, виплата заробітних плат і тд.) На аутсорсинг, так як це часто коштує дешевше, ніж утримувати бухгалтера в своєму штаті. На сьогоднішній день в Україні бухгалтерські послуги та послуги аутсорсингу функцій бухгалтерії надають такі компанії:• Спеціалізовані бухгалтерські компанії. Спеціалізовані компанії орієнтовані виключно на надання бухгалтерських послуг. Такі ...

in stock

Аналіз результатів телефонного опитування на предмет використання платіжних терміналів і оплати комунальних послуг України. 2019 р

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: (63 PowerPoint) 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 89
Мова звіту: російська

У презентації представлені графічні результати телефонного опитування 1535 респондентів з усієї України на предмет використання платіжних терміналів і оплати комунальних послуг. Респонденти відповідали на 25 частково закритих питань, з можливістю вказати інший відповідь. Вся презентація поділена на два блоки, перший блок розглядає респондентів, які користуються або не користуються платіжними терміналами, в другому блоці розглянуті тільки відповіді респондентів, які оплачують комунальні ...

in stock

Аналіз ринку колекторських послуг в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting в березні 2019 року було проведено дослідження ринку колекторських послуг в Україні. В ході дослідження були виділені основні тенденції на ринку колекторських послуг. Було виділено, що колекторські фірми працюють не тільки з банківськими кредитами фізичних і юридичних осіб, клієнти компаній по стягненню заборгованостей - мікропозики, комунальні служби, страхові компанії, мобільні оператори і фірми, що займаються прямими продажами. Але ...

in stock

Аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України. 2019 рік

Дата підготовки: Лютий 2019 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку онлайн-мікрокредитування в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, визначені основні оператори, що пропонують послуги онлайн-мікрокредитування в Україні, проведено структуризацію основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів. Ринок онлайн-мікрокредитування розвивається на тлі загального відновлення кредитування в країні після різкого спаду і серйозних економічних потрясінь в кризові 2014-2015 роки. ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами