Дата підготовки: | Лютий 2020 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура на ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитування в Україні.
МФО - небанківські структури, однак у своїй професійній діяльності вони повинні спиратися на регламентовані вимоги законодавства, розроблені для всієї сфери кредитування. На українському ринку діє декілька підходів до мікрокредитування в онлайн-режимі.
Ринок онлайн-мікрокредитування і Р2Р переказів розвивається на тлі загального відновлення кредитування в країні після різкого спаду і серйозних економічних потрясінь в кризові 2014-2015 роки.
Так, в 2018-2019 роках відзначено зростання попиту населення на кредити для здійснення покупок, підтримки бізнесу, проведення ремонту, відкриття своєї справи і т.д. Це пов'язано, в свою чергу, зі зростаючими економічними потребами українців на тлі стабілізації економічної ситуації в країні. Аналіз ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів в Україні показав збереження тенденції до стрімкого розвитку сегменту.
Також зростанню ринку онлайн-мікрокредитування і переорієнтації на фізичних осіб і підприємців на отримання грошових коштів і позик в мікрофінансових організаціях сприяло зниження довіри населення до банківської системи в останні роки, ускладнення алгоритмів споживчого кредитування банківськими організаціями, що формує на українському ринку кілька унікальних підходів до мікрокредитування в онлайн-режимі.
Кількість компаній на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні стрімко зростає які, в основному, представлені національними компаніями.
Унікальність товарної пропозиції основних операторів ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів в Україні полягає в чотирьох основних догмах: зручність, швидкість, доступність, прозорість для позичальника з акцентом на посилення особистого бренду.
Отже, в 2019 році переваги клієнтів онлайн-сервісів дещо змінилися.
У зв'язку з цим ринок Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів в Україні характеризується істотним рівнем конкуренції як з боку небанківських мікрофінансових організацій, так і з боку банківського сектора.
Пожвавлення в секторі Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів свідчить про стабілізацію економіки і початок оздоровлення банківського сектора. За умови відсутності будь-яких зовнішніх несприятливих факторів дана тенденція торкнеться і інших секторів ринку фінансових послуг.
Стан сегменту онлайн-мікрокредитування в Україні наочно демонструє щорічний темп приросту. У 2016-2019 рр. кількість виданих мікрофінансовими організаціями мікрозаймів перевищило кількість кредитів, виданих банками.
Частка сектору онлайн-мікрокредитування в структурі ринку мікрокредитування населення небанківськими мікрофінансовими організаціями продовжує стрімко зростати, витісняючи сектор надання кредитів в режимі офлайн.
В цілому, аналіз ринку Р2Р переказів і онлайн-мікрокредитів в Україні з ретроспективою показав суттєві якісні зміни, що дає можливість спрогнозувати його тенденцію до розвитку.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Політичні, економічні, юридичні, соціальні, технологічні та демографічні чинники, що впливають на поведінку клієнтів. Можливості та загрози для продуктів, викликані проявом фактору.
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (тренди, фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку за 2018-2019 рр.
1.4. Державне регулювання в галузі. Перспективи змін у законодавстві щодо платіжних систем (за даними з відкритих джерел)
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку, їх опис
2.2. Структурування та конкурентний аналіз операторів
2.3. Частки ринку основних операторів в 2017-2018 рр. (За даними фінансової звітності), 2019 рік - оцінка
2.4. Ступінь конкуренції й ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів. Аналіз динаміки ринкової частки
3. Ціна та ціноутворення на ринку.
4. Споживачі та їх уподобання
4.1. Аналіз вимог ЦА до електронних інструментів на підставі експертної оцінки
4.2. Аналіз можливої зміни потреб (джерела змін) - на підставі моніторингу змін західних компаній
4.3. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
5. Висновки. прогнозні показники
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025 рр.
5.3. Рекомендації з розвитку на ринку
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
6.2. PEST- аналіз ринкового спрямування
6. 3. Ризики і бар'єри розвитку ринку. Побудова карти ризиків на ринку (актуалізація і зміни)
1. Можливості та загрози для продуктів, викликані проявом фактору
2. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за 2016-2019 рр.
3. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні згідно з походженням капіталу
4. Сайт, брендинг, логотип
5. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по послугах
6. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по процентній ставці, розмірами кредитів, термінів кредитування, віковим обмеженням для клієнтів
7. Простота реєстрації (тестова реєстрація для перевірки часу і кількості кроків)
8. Комісії банків і платформ на основні платежі по p2p перекладам
9. Обмеження банків і платформ на p2p переклади
10. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за даними фінансової звітності в 2017-2018 рр., млн грн, 2019 року - оцінка
11. Шкала оцінювання кожного фактору
12. Ваговий коефіцієнт кожного фактору
13. Оцінка впливу кожних вагових коефіцієнтів на фактори
14. Обсяг доходів і частки ринку основних операторів в сегменті онлайн-мікрозаймів, 2018 рік
15. Аналіз динаміки ринкової частки
16.Структурування основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по присутності в соціальних мережах, інших засобах зв'язку
17. SWOT-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
18. PEST-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
19. Ризики і бар'єри розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
20. Ранжування ризиків розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
1. Обсяг виданих фінансовими компаніями кредитів, млрд грн 2014-2018 рр., 2019 р.- оцінка
2. Обсяг виданих фінансовими компаніями онлайн- мікрозаймів, млрд грн, 2014-2018 рр., 2019г.- оцінка
3. Обсяг здійснених операцій в сегменті P2P перекладів в Україні станом на 2019 р млрд грн
4. Кількість здійснених операцій в сегменті P2P перекладів в Україні станом на 2019 р шт
5. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за ціллю кредиту,%
6. Рейтинг МФО за ваговим коефіцієнтом
7. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025 рр