Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
Кількість сторінок: | 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 19 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведено оглядове маркетингове дослідження програм лояльності для банківських, інших фінансових установ та ключових гравців різноманітних сегментів ринку; здійснений аналіз найбільш успішних практик у США, Китаї, Німеччині, Франції, Польщі; зроблена оцінка ємності світового й українського ринку платіжних карт – емітентів і еквайерів, які забезпечують базову платформу для проведення транзакцій і нарощування заохочувальних практик відданості брендам.
Програми лояльності покликані створювати конкурентну перевагу, як один з найцінніших активів бренду, що відіграє важливу роль у побудові довгострокових стратегій, завойовуючи частку гаманця клієнта (share of wallet), і сприяють підвищенню ним обсягів транзакцій.
Бонусні системи є найпоширенішими серед програм лояльності – 73%.
Особливо сильні бренди можуть встановити превалювання преміальних цін на ринку та пом'якшити реакцію споживачів. Бренд з лояльними споживачами розкриває великий потенціал з точки зору можливостей ліцензування, допомагаючи компаніям реалізувати плани міжнародної експансії. У банківській сфері це справедливо для «дочок» іноземних банків, які входять до ТОП-10 українських банків з найбільшим виторгом.
В Україні банки серед прийомів програм лояльності використовують кешбек від 0,5% до 20%, бонуси за цифрові гаманці та на депозити (для більшості з 42 банків – 0,5-1%, для окремих – 3,5-4% на 5 місяців), трансфер-бонуси, пам’ятні монети у подарунок за офлайн-відкриття депозиту у відділенні, реферальні програми кешбеку та оренди сейфу зі знижками до 10%, елементи гейміфікації (розіграші ноутбуків) за встановлення мобільного застосунку або розрахунків кредитними картами, винагороди за відкриття зарплатних/пенсійних рахунків і кобрендинг.
Страховики застосовують при автострахуванні знижки, пільгові програми «Автоконсьєрж».
Маркетингові заходи у сегменті «гарячих мікропозик» включають гейміфіковані винагороди за покупки, знижки, підвищені кредитні ліміти, підписки преміум-доступу, різноманітні винагороди (кешбек, подарункові сертифікати), реферальні системи.
Також компанії запускають благодійні проєкти або приєднуються до фондів, щоб залучити частину аудиторії, для якої важливо не просто купувати, а допомагати людям, що після повномасштабного вторгнення 2022 року стало частиною культури збору коштів на потреби Збройних Сил України на фронті.
Найбільш оригінальні способи підкріпити відданість клієнтів бренду можна зустріти у Сполучених Штатах. Серед них:
• знижки на послуги з догляду за дітьми, літніми людьми та домашніми тваринами від служби доставки;
• «самовивіз з вулиці» (curbside pickup) – можливість забрати покупку з будь-якого зручного для клієнта місця у клубі американської мережі люксових універсальних магазинів;
• безкоштовна передплата на додаток із штучним інтелектом від відомого бренду доставки їжі.
У сфері страхування в американських програмах лояльності діють пакетні пропозиції. Наприклад, страхування будинку, автомобіля і бізнесу дає знижку, яка дозволяє заощадити $646.
Найбільша кількість клієнтів у програми американського бренду спортивного взуття – 170 мільйонів. Це більше, ніж клієнтська база одного з провідних банків Сполучених Штатів, яка становить 100 мільйонів учасників у 98 країнах світу. Згадуваний бренд спортивного взуття створив прив’язаність завдяки втіленню надихаючих програм, челенджів, заходів та змагань, які породили особливу культуру спортивного спілкування, відкривши доступ до експертних знань і порад професійних тренерів та фітнес-фахівців.
Швейцарський виробник годинників у своїх програмах лояльності розраховує на ентузіазм із вуст в уста від членів клубу користувачів як поштовх для бізнесу. «Вони люблять, живуть і дихають нашими продуктами, вони є амбасадорами бренду», — пишаються розробники вдалого маркетингового підходу знаної торговельної марки годинників, роблячи акцент на розвиткові клубної діяльності і заохочуючи максимальну включеність прихильників у різноманітні і жваві спільні комунікації.
1. Аналіз українських та світових тенденцій у розвитку програм лояльності
2. Аналіз існуючих програм лояльності
2.1 Визначення операторів, що мають програми лояльності за сегментами
- Банки
- Фінансові установи
- Інші бізнеси
2.2. Критерії лояльності (розмір вкладу, обороти, система накопичення тощо)
2.3. Бонуси
- Знижки
- Купони та бонуси
- Інші
2.4. Аналіз відгуків про преміальні програми
3. Висновки
3.1. Висновки про поточний стан преміального банкінгу в Україні та за кордоном за сегментами
3.2. Висновки про оптимальне наповнення програм лояльності
4. Додатки
Додаток 1.
Додаток 2
1. Умови відкриття індивідуального ощадного рахунку у британському банку, березень 2025 р.
2. 10 програм лояльності від найбільших автомобільних страховиків у США, 2024 р.
3. Найбільш поширені програми лояльності в українських банках, І квартал 2024 р.
4. Умови програми лояльності від української «дочки» іноземного банку
5. Пільгові депозитні умови для користувачів преміальних карток, жовтень 2024 р.
6. Розмір комісії за перекази коштів в банкоматах/відділеннях банків по Україні і за кордоном для користувачів преміальних карток, жовтень 2024 р., грн
7. Розмір комісії за зняття готівки в банкоматах/відділеннях банків по Україні і за кордоном для користувачів преміальних карток, жовтень 2024 р., грн
8. Пільгові умови кредитування для користувачів преміальних карток, жовтень 2024 р., грн
9. Рейтинг 15 страхових компаній за виплатами по «автоцивілці» за 2024 рік для легкового авто з двигуном до 1600 см. куб., м. Київ, станом на 13.03.2025 та вартість їх полісів, включаючи бонуси та знижки, грн
10. Перелік десятки успішних програм лояльності у сегменті fintech в Україні, 2024 р. за версією FinAwards
11. Перелік партнерів мультибрендової програми лояльності, березень 2025
12. Структура клієнторієнтованого бізнесу бренду української мережі АЗК, березень 2025 р.
13. Перелік партнерів програми лояльності бренду української мережі АЗК, березень 2025 р.
14. Українські програми лояльності у сферах роздрібної торгівлі товарами для здоров’я та краси, косметики, одягу, взуття, аксесуарів, ювелірних виробів, березень 2025 р.
15. Умови для участі у програмі лояльності сегменту «VIP» у категорії страхування життя
16. Десятка банків із мінімальною сумою «гарантійного внеску» – строкового депозиту або залишку на накопичувальному рахунку, яка дає доступ до послуг преміального банкінгу, жовтень 2024 р.
17. Вартість сплати штрафу за нелояльність протягом одного року на шести ринках Великої Британії
18. Рейтинг найкращих програм лояльності у США за результатами дослідження Visa і Bond Brand Loyalty-2024 у 10 категоріях товарів та послуг
19. Програми лояльності 42 українських банків, 2024 рік
1. Класифікація програм клієнтської лояльності
2. Українська програма «Національний кешбек»
3. Оцінювана структура світового ринку платіжних карт, перший квартал 2024 р.,
4. Сегменти з найвищою присутністю програм лояльності у Франції, жовтень 2024 р.,%
5. Структура ринку платіжних і преміальних карт в Україні, IV квартал 2024 р., %
6. Структура програми лояльності бренду української мережі АЗК, березень 2025 р.
7. Анатомія і динаміка лояльності споживачів до бренду