Анотація до аналізу ринку:
Видозміна стилю життя і його швидкості спонукає споживачів орієнтуватися на споживання «зручною їжі». Особливо це стосується жителів великих міст, де істотно вище рівень зайнятості та урбанізації. На сформованих європейських ринках є нормою випікання хліба і хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів не тільки на власних кухнях, але і в місцях продажу в міні-пекарнях.
Для вітчизняного споживача подібні продукти залишаються незвичними, проте слід підкреслити, що місткість українського ринку методично розвивається, і на ринку існує достатня кількість вільних ніш. Вектор розвитку національного ринку спрямований як в сектор В2В, так і в сектор В2С, однак на сьогоднішній день великою перевагою володіє перший.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
1.3 Сегментування і структурування ринку
2. Динаміка виробництва і реалізації продукції за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції у натуральному вираженні за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
2.2 Динаміка реалізації продукції у грошовому вираженні за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментування і структурування основних операторів ринку
3.3 Частки ринку основних операторів
3.4 Ступень конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1 Експорт продукції у 2013 - 6 міс. 2015 рр. ( обсяги, ціни, географія постачань по країнах, основні експортери)
4.2 Імпорт продукції у 2013 - 6 міс. 2015 рр. ( обсяги, ціни, географія постачань по країнах, основні імпортери)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
5.2 Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Споживання продукції на ринку
6.1 Вподобання споживачів відносно продукції, портрет споживача
7. Канали збуту продукції на ринку
8. Асортимент продукції, що є у наявності на ринку
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015-2018 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1 SWOT - аналіз ринкового напрямку
10.2 Ризики і бар’єри входження на ринок
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку заморожених хлібних напівфабрикатів України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. т
2. Ємність ринку заморожених хлібних напівфабрикатів України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., грошове вираження, млн. ₴
3. Структурування найбільших операторів ринку заморожених хлібних напівфабрикатів за фінансовими результатами діяльності у 2012 - 2013 рр., млн. ₴
4. Структурування операторів ринку по групах продуктів за 6 міс. 2015 року
5. Показники обсягів виробництва та часток операторів ринку заморожених хлібних напівфабрикатів у 2012-2013 рр.
6. Показники оцінки конкурентного середовища за для побудови конкурентної карти ринку
7. Конкурентна карта ринку
8. Частка заморожених хлібних напівфабрикатів України за розміром ринкової частки
9. SWOT - аналіз ринку заморожених хлібних напівфабрикатів
10. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку заморожених хлібних напівфабрикатів
11. Оцінка конкурентного середовища на ринку заморожених хлібних напівфабрикатів
12. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку заморожених хлібних напівфабрикатів
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ВВП України за 2013 - 1 кв. 2015 рр., грошове вираження, млрд. ₴
2. Динаміка ВВП України за 2013 - 1 кв. 2015 рр., млрд. $ США
3. Зміни індексу споживчіх цін на хліб та хлібопродукти у 2013 - 6 міс. 2015 рр.
4. Ємність ринку заморожених хлібних продуктів за 2013 - 1 кв. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. т
5. Ємність ринку заморожених хлібних продуктів за 2013 - 1 кв. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
6. Дольова сегментація у розрізі вітчизняної / імпортної продукції заморожених хлібних продуктів у 2013 - 1 кв. 2015 рр., у натуральному вираженні
7. Дольова сегментація у розрізі вітчизняної / імпортної продукції заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, %
8. Дольова структура експорту заморожених хлібних продуктів у 2014 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
9. Дольова структура імпорту заморожених хлібних продуктів у 2014 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
10. Обсяг виробництва заморожених хлібних напівфабрикатів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., тис. тонн
11. Обсяг виробництва заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
12. Регіональне структурування найбільших операторів ринку заморожених хлібних напівфабрикатів станом на 2015 рік
13. Частки основних операторів ринку заморожених хлібних напівфабрикатів за 6 міс. 2015 р., натуральне вираження, %
14. Обсяг експорту заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, тис. тонн
15. Обсяг експорту заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
16. Частки експортерів заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, %
17. Частки експортерів заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., грошове вираження, %
18. Частки обсягів експорту заморожених хлібних напівфабрикатів по країнах у 2013 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, %
19. Частки обсягів експорту заморожених хлібних напівфабрикатів по країнах у 2013 - 6 міс. 2015 рр., грошове вираження, %
20. Зміни експортной ціни заморожених хлібних напівфабрикатів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., грошове вираження, ₴/кг ( без врахування податків і зборів)
21. Обсяг імпорту заморожених хлібних продуктів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
22. Обсяг імпорту заморожених хлібних напівфабрикатів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
23. Частки обсягів імпорту заморожених хлібних напівфабрикатів компаніям у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
24. Частки імпорту заморожених хлібних продуктів по компаніях у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, %
25. Частки обсягів імпорту заморожених хлібних напівфабрикатів по країнах у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
26. Частки обсягів імпорту заморожених хлібних напівфабрикатів по країнах у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, %
27. Зміни імпортної ціни заморожених хлібних напівфабрикатів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, ₴/кг ( без врахування податків і зборів)
28. Зміни ціни виробництва заморожених хлібних напівфабрикатів у 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, ₴/кг
29. Динаміка середніх цін виробників борошна у 2013 - 6 міс. 2015 рр., тис. ₴/т
30. Рейтинг вподобань споживачів по маркам замороженого тіста на 3 кв. 2015 р.
31. Рейтинг вподобань споживачів по маркам замороженої піцци на 3 кв. 2015 р.
32. Рейтинг вподобань споживачів закладам гарячого харчування «Гаряча випічка» на 3 кв. 2015 р.
33. Прогноз розвитку ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів на 2015-2018 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
34. Прогноз розвитку ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів на 2015-2018 рр., у натуральному вираженні, тис. т