Дата підготовки: | Грудень 2017 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
В огляді відображено ключові тенденції виробництва і споживання горілки в країні, описані чинники, що впливають на зміну темпів розвитку ринку; проаналізовано ключові тенденції і зміни в зовнішньоторговельній діяльності на ринку горілки; виділено найбільш характерні риси в споживанні, складений рейтинг лідерів в конкурентному ряду, а також визначено пріоритетні напрямки подальшого розвитку алкогольного ринку країни в цілому.
В структурі вітчизняного ринку горілки в країні переважає продукція власного виробництва. Це аргументовано перевагам в споживанні вітчизняного продукту споживачами, а також високою конкурентоспроможністю українського продукту поряд із зарубіжними аналогами, представленими на ринку.
Виробництво горілки в Україні продовжує тенденцію до зниження, викликану, перш за все перманентним щорічним підвищенням акцизів, які скорочують рентабельність лікеро-горілчаних підприємств в умовах наростаючої конкурентної боротьби. Так, в 2016 році в порівнянні з 2014 роком обсяг виробництва горілки в країні впав більш ніж в два рази. За результатами 9 місяців 2017 року падіння виробництва склало більше 18% по відношенню до АППГ. Крім акцизної політики держави, додатковими факторами скорочення виробництва стало фізичне скорочення ринку споживання через анексію Криму і військового конфлікту на сході України, де зосереджена найбільша щільність населення. В таких умовах зростає частка тіньового виробництва спирту і самогону, який є набагато дешевшим замінником. У цих умовах зростання популярності контрафактного алкоголю зростає число постраждалих і померлих в результаті вживання даної продукції.
У розрізі зовнішньої торгівлі на ринку горілки спостерігається тенденція до відновлення обсягів експорту горілки після різкого падіння в 2015 році. Так, в 2016 році зростання експорту склало 35%, а найбільшим споживачем української горілки стала Латвія (замість Росії, на частку якої в 2013 році припадало майже 2/3 українського експорту). Збільшення обсягів імпорту з початку 2015 року відбулося на тлі скорочення обсягів вітчизняного виробництва, а також збільшенням товарообігу між Україною та країнами Європи, якісно не позначившись на структурі попиту.
Традиційно, основний ринок споживання становлять люди у віці від 20 до 50 років, переважно чоловіки. Оцінюючи якість виробленого продукту, то, в умовах відсутності чіткої диференціації в смакових перевагах серед споживачів горілки, слід виділити основний упор і конкуренцію між виробниками в питанні якості і способу перегонки і очищення горілки від шкідливих домішок.
Ринок горілки в Україні стає більш залежним від загальносвітових тенденцій, а бізнес стає все менш прибутковим, що показує зниження виробництва і подорожчання продукції. Найважливішими тенденціями у розвитку ринку є зростання частки виробництва контрафактної продукції, проникнення на вітчизняний ринок іноземних марок преміум-сегменту, а також перехід до інших видів алкоголю.
1. Ринок горілки в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку горілки в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку горілки в Україні
4. Споживчі вподобання
5. Перспективні тенденції розвитку ринку горілки в Україні.
1. Розрахунок ємності ринку горілки в Україні в 2013 – 9 міс. 2017 рр. млн. дал
1. Структура ринку горілки в Україні в 2013 - 9 міс. 2017 рр.,%
2. Структура ринку горілки в розрізі походження продукції в 2013 - 9 міс. 2017 рр.,%
3. Виробництво горілки в Україні в 2013 - 9 міс. 2017 рр., млн. дал
4. Динаміка експорту на ринку горілки в 2013 - 9 міс. 2017 рр., млн. дал
5. Динаміка структури експорту горілки на ринку України 2013 - 2017 рр. в розрізі країн,%
6. Динаміка імпорту на ринку горілки в 2013 - 9 міс. 2017 рр., млн. дал
7. Динаміка структури імпорту горілки на ринку України 2013 - 2017 рр. в розрізі країн,%
8. Рейтинг українських торгових марок виробників горілки,% респондентів
9. Рейтинг зарубіжних торгових марок виробників горілки,% респондентів