in stock

Аналіз ринку горілки України. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2017 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді відображено ключові тенденції виробництва і споживання горілки в країні, описані чинники, що впливають на зміну темпів розвитку ринку; проаналізовано ключові тенденції і зміни в зовнішньоторговельній діяльності на ринку горілки; виділено найбільш характерні риси в споживанні, складений рейтинг лідерів в конкурентному ряду, а також визначено пріоритетні напрямки подальшого розвитку алкогольного ринку країни в цілому.

В структурі вітчизняного ринку горілки в країні переважає продукція власного виробництва. Це аргументовано перевагам в споживанні вітчизняного продукту споживачами, а також високою конкурентоспроможністю українського продукту поряд із зарубіжними аналогами, представленими на ринку.

Виробництво горілки в Україні продовжує тенденцію до зниження, викликану, перш за все перманентним щорічним підвищенням акцизів, які скорочують рентабельність лікеро-горілчаних підприємств в умовах наростаючої конкурентної боротьби. Так, в 2016 році в порівнянні з 2014 роком обсяг виробництва горілки в країні впав більш ніж в два рази. За результатами 9 місяців 2017 року падіння виробництва склало більше 18% по відношенню до АППГ. Крім акцизної політики держави, додатковими факторами скорочення виробництва стало фізичне скорочення ринку споживання через анексію Криму і військового конфлікту на сході України, де зосереджена найбільша щільність населення. В таких умовах зростає частка тіньового виробництва спирту і самогону, який є набагато дешевшим замінником. У цих умовах зростання популярності контрафактного алкоголю зростає число постраждалих і померлих в результаті вживання даної продукції.

У розрізі зовнішньої торгівлі на ринку горілки спостерігається тенденція до відновлення обсягів експорту горілки після різкого падіння в 2015 році. Так, в 2016 році зростання експорту склало 35%, а найбільшим споживачем української горілки стала Латвія (замість Росії, на частку якої в 2013 році припадало майже 2/3 українського експорту). Збільшення обсягів імпорту з початку 2015 року відбулося на тлі скорочення обсягів вітчизняного виробництва, а також збільшенням товарообігу між Україною та країнами Європи, якісно не позначившись на структурі попиту.

Традиційно, основний ринок споживання становлять люди у віці від 20 до 50 років, переважно чоловіки. Оцінюючи якість виробленого продукту, то, в умовах відсутності чіткої диференціації в смакових перевагах серед споживачів горілки, слід виділити основний упор і конкуренцію між виробниками в питанні якості і способу перегонки і очищення горілки від шкідливих домішок.

Ринок горілки в Україні стає більш залежним від загальносвітових тенденцій, а бізнес стає все менш прибутковим, що показує зниження виробництва і подорожчання продукції. Найважливішими тенденціями у розвитку ринку є зростання частки виробництва контрафактної продукції, проникнення на вітчизняний ринок іноземних марок преміум-сегменту, а також перехід до інших видів алкоголю.

Детальний зміст:

1. Ринок горілки в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку горілки в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку горілки в Україні
4. Споживчі вподобання
5. Перспективні тенденції розвитку ринку горілки в Україні.

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку горілки в Україні в 2013 – 9 міс. 2017 рр. млн. дал

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку горілки в Україні в 2013 - 9 міс. 2017 рр.,%
2. Структура ринку горілки в розрізі походження продукції в 2013 - 9 міс. 2017 рр.,%
3. Виробництво горілки в Україні в 2013 - 9 міс. 2017 рр., млн. дал
4. Динаміка експорту на ринку горілки в 2013 - 9 міс. 2017 рр., млн. дал
5. Динаміка структури експорту горілки на ринку України 2013 - 2017 рр. в розрізі країн,%
6. Динаміка імпорту на ринку горілки в 2013 - 9 міс. 2017 рр., млн. дал
7. Динаміка структури імпорту горілки на ринку України 2013 - 2017 рр. в розрізі країн,%
8. Рейтинг українських торгових марок виробників горілки,% респондентів
9. Рейтинг зарубіжних торгових марок виробників горілки,% респондентів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами