Аналіз ринку поштових, кур'єрських та логістичних послуг в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку поштових, кур'єрських та логістичних послуг в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2023 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 37
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
25200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку поштових, кур’єрських та логістичних послуг. Наведено загальний обсяг ринку в фінансах та відправленнях, основних гравців їх поширеність та тренди ринку які склались за останній рік. Виділений тіньовий ринок та особливості його роботи. Проведено аналіз конкуренції та фінансових показниках гравців. Проведений аналіз послуг, їх ціни та канали збуту. Особливості поводження споживачів, які будувались на проведеному опитуванні компанії. Створено загальні висновки, гіпотези щодо розвитку та прогнозні показники. Сформовано SWOT та PEST LE ринку, наведені існуючі ризики і бар’єри входу на ринок за допомогою інструменту карти ризиків.
Ринок доставки охоплює різні сектори, в залежності від видів товару, об’єму та часу доставки це може бути різна компанія з різними цінностями та особливостями. В звіті розглянуті компанії, які займаються поштовими, логістичними та кур’єрськими послугами.
Війна змінила багато елементів в доставці, пріоритет та ціни, через це їх слід розглянути як основні фактори, що вплинули на галузь:
• Зміна цін на паливо Бензин, як основний ресурс разом з транспортом, напряму впливає на ціну перевезення. Загальна криза нафтопродуктів в світі є початком проблем. Під час воєнний дій цілями обстрілів ставали основні нафтові склади та нафтопереробні заводи країни. Значна частина палива йшла на транспорт для воєнних. Імпорт палива в країну значно скоротився, як і маршрути доставки. Це вплинуло на ціни на паливо, вони збільшились вдвоє, незважаючи на їх регулювання державою, і, за прогнозом НБУ, ціни на пальне зростатимуть і протягом поточного року.
• Зменшення маршрутів перевезень Перевезення скоротились через розширення зони бойових дій всередині країни, зазнала руйнувань значна кількість критично необхідних мостів і доріг. Також зазнали змін міжнародні перевезення – до війни транспортні маршрути доставки до країн Балтії проходили через Білорусь.
• Нестача транспортних засобів Частина машин залишилася на окупованих територіях, багато з них були просто вкрадені або знищені. І той транспорт, який залишився, мав обслуговувати усі потреби у перевезеннях – як внутрішніх, так і зовнішніх. Допомогла ситуація на ринку автомобілів, яка вирівнялась і пішла в гору в об’ємах імпорту в кінці весни-початку літа 2022 року після того, як компанії почали оговтуватись від шоку.
Але окрім цих факторів відбулось полегшення експорту та імпорту:
• Транспортний безвіз На час війни Україна отримала спрощений контроль на всі види автомобільних перевезень в Європі, що дозволило швидше працювати з експортом та скоротило роботу з документами. Це дозволило збільшити на чверть обсяг експорту та імпорту вантажівками.
• Єчерга Створений додаток, який дозволяє перевізникам вибрати день і область перетину кордону щоб створювати мчерги в цифровому просторі, а не в фізичному.
• Відкриття нових пропускних пунктів Під час 2022 року було збільшено пропускну здатність в пропускному пункті Порубне-Сірет (Україна-Румунія) з 150 до 450 на добу. Відкритий ще один з Румунією. В проектах ще два пункти.
Ринок поштових, кур’єрських та логістичних послуг в Україні є розвиненим, проте з невеликою кількістю операторів на ньому. Український ринок поштових послуг має виразного лідера - компанію "Нова пошта", яка забезпечує майже 70% усіх поштових відправлень у країні. Її прямим конкурентом є державна організація "Укрпошта", яка пропонує більш доступні ціни, але її послуги менш поширені у порівнянні з "Новою поштою". Інші компанії займають близько 1% або менше.
Очікується подальше збільшення обсягів онлайн-торгівлі, що призведе до зростання попиту на поштові, кур'єрські та логістичні послуги. Покупці все більше віддають перевагу зручності онлайн-шопінгу, що стимулює зростання цього сектору.
Розвиток технологій та збільшення конкуренції змушують компанії постійно вдосконалювати свої послуги доставки. Розширення мережі відділень, впровадження нових технологій та удосконалення систем відстеження доставки є ключовими факторами для забезпечення задоволеності клієнтів.
Також за останні роки спостерігається збільшення попиту на швидкі доставки, особливо великих містах. Клієнти хочуть отримати замовлення якомога швидше, що ставить вимоги до розвитку послуг same-day та express-доставки.
Автоматизація логістичних процесів, використання штучного інтелекту та аналітики даних, впровадження "розумних" систем відстеження вантажу - це лише деякі з напрямків, які розвиваються у сфері логістики. Це допомагає компаніям ефективніше управляти запасами, знижувати витрати та поліпшувати якість обслуговування.
Ринок поштових, кур'єрських та логістичних послуг в Україні є досить динамічним. Компанії мають постійно розширювати свої можливості, пропонувати нові послуги та конкурувати за клієнтів як за ціною, так і за якістю обслуговування.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступна частина з переліком послуг, що відносяться до сегментів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок та їх прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми та передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2022 (обсяг наданих послуг) в натуральному (відправлень) та грошовому вираженні, оцінка за видами послуг згідно якісних меж
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами послуг, частка міжнародних перевезень)
1.5. Оцінка тіньового сегменту на ринку та сегменту, який не закривають кур’єрські служби
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування за сегментами
2.2. Частки ринку основних операторів ринку за сегментами
2.2.1. Аналіз структури ринку за типом пакування, що використовується (документи, посилки за розміром, та великі вантажі) на основі аналізу закупівель трьох найбільших операторів ринку
2.3. Аналіз фінансових показників основних операторів (за останньою звітністю)
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз зміни ринкових часток конкурентів
3. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку) – аналіз наповнення комплексних послуг конкурентів (страхування, оформлення, тощо)
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Динаміка цін на поштові, складські та транспортні послуги (індекси)
4.2. Середні поточні ціни та цінові сегменти
5. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
6. Канали збуту послуг. Опис мережі поштоматів. Оцінка частки доставок в поштоматах, кур’єром та на відділення
7. Аналіз зміни споживчої поведінки на ринку
7.1. Аналіз показників та тенденцій на ринку вантажних перевезень
7.2. Аналіз розвитку «партнерських послуг» (е-коммерс)
7.3 Результати опитування
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринків
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринків в 2023-27 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок
9.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Аналіз компаній Нова Пошта та Укрпошта згідно з наданих послуг
2. Об’єми міжнародних відправлень серед компаній на ринку логістичних та кур’єрських перевезень, 2019-2022 рр., млн. посилок
3. Аналіз ринку доставки товарів з інтернет-магазину
4. Список і опис основних операторів на ринку поштових і кур’єрських перевезень в Україні
5. Регіональне поширення відділень місцевих операторів на ринку поштових та кур’єрських перевезень в Україні станом на 2022 рік
6. Регіональне представленість основних регіональних операторів на ринку логістичних перевезень в Україні станом на 2022 рік
7. Список і опис основних операторів на ринку логістичних перевезень в Україні
8. Регіональна представленість основних операторів на ринку логістичних перевезень в Україні
9. Найбільші категорії пакування Нової Пошти 2022 р.
10. Найбільші категорії пакування Укрпошти 2022 р.
11. Найбільші категорії пакування Meest 2022 р.
12. Основні гравці ринку поштових та кур’єрських перевезень за доходами, млн. грн.
13. Основні гравці ринку логістичних перевезень за доходами, млн. грн.
14. Факторний аналіз найбільших компаній на ринку почтових перевезень
15. Факторний аналіз найбільших компаній на ринку логістичних перевезень
16. Асортиментна карта послуг основних операторів на ринку поштових і кур’єрських послуг
17. Асортиментна карта послуг основних операторів на ринку логістичних послуг
18. Середні поточні ціни на доставку посилок на ринку поштових та кур’єрських послуг в Україні, грн.
19. Середні поточні ціни на доставку посилок на ринку кур’єрських послуг в Україні, грн.
20. Середні поточні ціни на великогабаритні відправлення на ринку поштових послуг в Україні, грн
21. Таблиця розподілу тарифних зон
22. Приналежність ТМ поштових компаній основним операторам на ринку поштових послуг в Україні
23. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку поштових та кур’єрських послуг
24. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку логістичних послуг
25. Використання каналів реклами на ринку поштових, кур’єрських та логістичних послуг в Україні серед основних операторів
26. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
27. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
28. Аналіз брендингу основних операторів ринку поштових, логістичних та кур’єрських послуг
29. Кількість поштоматів по найбільшим містам залежно від поштової компанії
30. Опис параметрів роботи поштоматів залежно від поштової компанії
31. Показник експорту-імпорту вантажних перевезень автомобілями у 2021-2022 роках, в грошовому виражені, млн. $
32. Присутність поштових компаній на ринку е-коммерс
33. Середні тарифи на поштову доставку серед гравців на ринку поштових перевезень, грн.
34. Структура ринку відносно основних операторів за типом пакування
35. Матриця PEST LE -аналізу факторів впливу на ринок поштових, логістичних та кур’єрських послуг в Україні
36. Сегментація ринкових ризиків
37. Карта ризиків ринку поштових, логістичних та кур’єрських послуг в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ринку поштових, логістичних та кур’єрських перевезень 2019-2022 рр. в натуральному вираженні, млн. від.
2. Динаміка ринку поштових, логістичних та кур’єрських перевезень 2019-2022 рр. в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Частка міжнародних логістичних та кур’єрських перевезень
4. Частки компаній з доставок посилок з-за кордону згідно вибору споживача
5. Найбільші автомагістралі України
6. Частки ринку основних операторів поштових та кур’єрських перевезень за доходами, 2022 р., %
7. Частки ринку основних операторів логістичних перевезень за доходами, 2022 р., %
8. Динаміка цін на поштові послуги (індекси) в Україні в 2019-2021 рр., %
9. Динаміка цін на складські послуги (індекси) в Україні в 2019-2021 рр., %
10. Динаміка цін на транспортні послуги (індекси) в Україні в 2019-2021 рр., %
11. Ринок поштових доставок в залежності від каналу збуту
12. Динаміка зовнішніх вантажних перевезень за видом транспорту у 2022 р., млн. тонн
13. Зовнішні вантажні перевезення за видом транспорту у березні-грудні 2022 р., %
14. Частота споживання серед послуг доставки
15. Ринок за типом пакування, %
16. Ступінь задоволеності клієнтів
17. Прогнозні показники розвитку ринку поштових, кур’єрських та логістичних послуг в Україні в 2023-2027 рр. в натуральному вираженні, млн відправлень

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами