Дата підготовки: | Липень 2018 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting в 2018 році був підготовлений звіт по українському ринку морозива. У дослідженні ринку морозива розглядалися показники виробництва, імпорту, експорту та споживання морозива в країні.
Аналіз ринку морозива України показав, що за останні кілька років він значно змінився, можна сказати, в сторону якісного розвитку. На це вплинуло відразу декілька чинників, як макроекономічних, так і внутрішніх факторів, що визначають стан галузі. Якщо говорити про макроекономіку, то тут важливо відзначити спочатку різке падіння основних показників, викликаних геополітичним конфліктом на півдні і сході України, які, в свою чергу призвели до зниження реальних доходів населення і послабили національну валюту. З 2016 спостерігалося відновлення, і економіка країни увійшла в стадію зростання, хоча і більш повільного, ніж потрібно для повернення до докризових показників. Тобто ситуація на даний момент характеризується наявністю передумов для сталого зростання ринку.
Що стосується показників ринку, то після значного просідання в 2014-2015 рр. ринок повертається до докризових показників. В цілому експорт і імпорт традиційно відіграють незначну роль на ринку - експортується до 5% виробленої продукції, а імпорт не перевищує одного відсотка. Це пов'язано з особливостями транспортування морозива і, як наслідок, дуже високу вартість ввезеної в Україну продукції.
Найбільші виробники морозива в Україні зберегли свої позиції за підсумками 2017 року. Цьому сприяв факт наявності у них потужностей і умовно стабільний попит, який вони можуть задовольнити. При низькій конкурентоспроможності імпортного морозива саме великі виробники диктують умови і тренди споживання морозива. Зниження попиту, хоч і спостерігалося в 2014-2015, - стало наслідком скоріше втрати споживачів на непідконтрольних територіях - середньостатистичний українець не став їсти менше морозива.
Зовнішня торгівля на ринку морозива практично не впливає на розмір ринку. Після 2013 року істотно скоротився обсяг поставок з Росії та Білорусі, в Україні поставляли заморожене ласощі з Литви. Чехії та Румунії.
Основні оператори ринку розвиваються в двох напрямках: смаки, які приживуться на ринку з високою ймовірністю (зі смаком десертів, найпопулярнішим з яких залишається Тірамісу), а також нові експериментальні смаки. В цілому експерименти більше характерні для невеликих кафе-морожених, які випускають продукцію невеликими партіями.
1. Аналіз тенденцій і загальних показників ринку морозива України
2. Виробництво морозива в Україні
3. Зовнішня торгівля морозивом на ринку
4. Споживчі переваги на ринку морозива
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку галузі
1. Динаміка ємності ринку морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
1. Динаміка виробництва морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Динаміка імпорту морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка експорту морозива з України в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
4. Географічна структура експорту морозива з України в 2017 р в натуральному вираженні
5. Споживчі переваги в сегменті морозива в індивідуальній упаковці
6. Споживчі переваги в сегменті морозива в сімейній упаковці