Аналіз ринку морозива України. 2018 рік

Аналіз ринку морозива України. 2018 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2018 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting в 2018 році був підготовлений звіт по українському ринку морозива. У дослідженні ринку морозива розглядалися показники виробництва, імпорту, експорту та споживання морозива в країні.
Аналіз ринку морозива України показав, що за останні кілька років він значно змінився, можна сказати, в сторону якісного розвитку. На це вплинуло відразу декілька чинників, як макроекономічних, так і внутрішніх факторів, що визначають стан галузі. Якщо говорити про макроекономіку, то тут важливо відзначити спочатку різке падіння основних показників, викликаних геополітичним конфліктом на півдні і сході України, які, в свою чергу призвели до зниження реальних доходів населення і послабили національну валюту. З 2016 спостерігалося відновлення, і економіка країни увійшла в стадію зростання, хоча і більш повільного, ніж потрібно для повернення до докризових показників. Тобто ситуація на даний момент характеризується наявністю передумов для сталого зростання ринку.
Що стосується показників ринку, то після значного просідання в 2014-2015 рр. ринок повертається до докризових показників. В цілому експорт і імпорт традиційно відіграють незначну роль на ринку - експортується до 5% виробленої продукції, а імпорт не перевищує одного відсотка. Це пов'язано з особливостями транспортування морозива і, як наслідок, дуже високу вартість ввезеної в Україну продукції.


Найбільші виробники морозива в Україні зберегли свої позиції за підсумками 2017 року. Цьому сприяв факт наявності у них потужностей і умовно стабільний попит, який вони можуть задовольнити. При низькій конкурентоспроможності імпортного морозива саме великі виробники диктують умови і тренди споживання морозива. Зниження попиту, хоч і спостерігалося в 2014-2015, - стало наслідком скоріше втрати споживачів на непідконтрольних територіях - середньостатистичний українець не став їсти менше морозива.
Зовнішня торгівля на ринку морозива практично не впливає на розмір ринку. Після 2013 року істотно скоротився обсяг поставок з Росії та Білорусі, в Україні поставляли заморожене ласощі з Литви. Чехії та Румунії.
Основні оператори ринку розвиваються в двох напрямках: смаки, які приживуться на ринку з високою ймовірністю (зі смаком десертів, найпопулярнішим з яких залишається Тірамісу), а також нові експериментальні смаки. В цілому експерименти більше характерні для невеликих кафе-морожених, які випускають продукцію невеликими партіями.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій і загальних показників ринку морозива України
2. Виробництво морозива в Україні
3. Зовнішня торгівля морозивом на ринку
4. Споживчі переваги на ринку морозива
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку галузі

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Динаміка імпорту морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка експорту морозива з України в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
4. Географічна структура експорту морозива з України в 2017 р в натуральному вираженні
5. Споживчі переваги в сегменті морозива в індивідуальній упаковці
6. Споживчі переваги в сегменті морозива в сімейній упаковці

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами