Дата підготовки: | Квітень 2021 року |
Кількість сторінок: | 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 28 |
Таблиць: | 23 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку напівфабрикатів азіатської кухні Україні, який включає таку продукцію як креветки, суші, вонтони.
В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, визначено основні оператори ринку напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, представлені середні роздрібні ціни на креветку, суші і вонтони, показаний асортимент в супермаркетах, наведені основні канали збуту напівфабрикатів азіатської кухні.
Японська кухня в Україні стала трендом серед широкого кола споживачів: діти, студенти, офісні працівники, бізнесмени. Найпопулярнішим блюдом японської кухні є суші і суші-роли. Все більше ресторанів пропонує своїм відвідувачам дану позицію японської кухні. Попитом в Україні користується і доставка суші. Тому, збільшується кількість компаній, які мають власну службу доставки або працюють в форматі онлайн-суші-барів, а також в форматі онлайн-ресторанів східної кухні. Разом з цим, в Україні розвиваються і сервіси по доставки їжі такі як: Glovo, Raketa, Bolt Food, Eda.ua, Uber Eats, Екіпаж-сервіс.
Не так давно в Україні почали з'являтися виробники суші, які реалізують свою продукцію в роздрібних мережах, наприклад, ТМ «Лінія Смаку».
У таких маркетах, як «Новус», «Сільпо», «Ашан», «Велика Кишеня», в кулінарному відділі можна придбати готові суші-роли ТМ «Лінія Смаку» або суші власного виробництва даних маркетів. Ціна на суші з супермаркетів вважається найбюджетнішими з усіх торгових точок, які пропонують цю продукцію.
Важливим є те, що страви східної кухні у вигляді напівфабрикатів не поширені на прилавках магазинів, тому вонтони можна спробувати тільки в закладах громадського живленнях або будинку, зробивши їх самостійно. Суші в замороженому вигляді в Україні також не зустрічаються в продуктових магазинах.
У східній кухні, креветкам відведено окреме місце - це один з найпопулярніших інгредієнтів східних страв. Для українців, креветки вважаються делікатесом. Незважаючи на це, в Україні спостерігається зростання споживання даного виду морепродукту. Українці можуть купити креветки в супермаркетах в рибному відділі або відділі напівфабрикатів, і в спеціалізованому магазині риби і морепродуктів. Креветки в переважній кількості випадком можна купити в замороженому вигляді. Охолоджені креветки вітчизняного виробництва можна придбати у фермерів, яких в Україні одиниці.
Найпопулярнішим сегментом на ринку східної кухні в Україні є японська кухня. Українцям припало до смаку таке блюдо, як суші і суші-роли. За останні 4 роки споживання суші збільшилася більш ніж в 2,5 рази.
В Україні в останні роки є тренд мультикультурності. Спочатку з'явився тренд італійської та японської кухні. І навіть зараз можна зустріти закладу типу «піца + суші». Після почали з'являтися закладу грузинської кухні. Протягом останніх двох років популярним трендом є заклади з в'єтнамської та іншими східними кухнями. Те ж спостерігається і в супермаркетах. У кулінарних відділах почали з'являтися страви спочатку японської кухні (суші, суші-роли), зараз уже в'єтнамської і тайської. А в відділі напівфабрикатів можна зустріти, крім пельменів і вареників, вже хінкалі і манти.
Вонтони в формі заморожених напівфабрикатів ще не поширені в супермаркетах. Але вже можна знайти в Інтернет-магазинах східних товарів, заморожене тісто для вонтонов. Але все ж вонтони в Україні можна спробувати в невеликій кількості ресторанів китайської кухні в розділі меню «дім-сами».
На ринку напівфабрикатів проглядається тенденція в зниженні попиту на продукти, що продаються на вагу. Споживачі все частіше звертають увагу на знайомий бренд, так як це знижує ймовірність покупки неякісної контрафактної продукції.
Факторами, що впливають на ринок східної кухні, є зростання рівня доходів населення, популяризацією тренду «здорового способу життя», кулінарні та культурні уподобання, урбанізація, COVID 19, імпорт.
Проблеми ринку східної кухні:
- Вплив COVID 19.
- Відсутність вітчизняної сировини.
- Вузьке коло споживання.
- Низька платоспроможність населення.
Більше половини всього обсягу ринку креветок зосереджено в супермаркетах. Такий висновок зроблено на підставі опитування споживачів риби і морепродуктів в Україні, раніше проведеного компанією Pro-Consulting
На ринку України заморожені напівфабрикати такі, як суші і вонтони, не представлені. Структура споживання заморожених напівфабрикатів в Україні практично повністю складається з вареників і пельменів - на їх частку припадає близько 70% всіх заморожених напівфабрикатів. Близько 20% припадає на заморожені м'ясні та рибні напівфабрикати, а на частку млинців, чебуреків і піци - близько 10%.
Також наголошується, що при виборі напівфабрикатів покупці все більше звертають увагу на упаковку і бренд. Тому частка напівфабрикатів, що реалізуються на вагу, скорочується.
Серед креветок споживачі вибирають частіше торгові марки VICI і «Водний світ». Більше 60% споживання креветок належить варено-мороженим креветкам. Сироморожені креветки менш популярні. Українці готують їх самостійно вдома або пригощаються в закладах громадського харчування.
Їжа східної кухні в Україні споживається в основному в кафе, ресторанах, готелях, фудкорти. Ринок HoReCa добре розвинений в таких містах України, як Київ, Одеса, Дніпро, Харків і Львів. Оцінивши в цих містах кількість ресторанів, які мають в своєму меню страви окремих видів східної кухні, можна зробити висновок, що серед українських споживачів найпопулярнішою з усього числа східних кухонь є японська, на другому місці - китайська і на третьому - тайська.
Ринок напівфабрикатів східної кухні відносно новий, зокрема сегмент суші і вонтонів. Незважаючи на це, українські споживачі зацікавлені в появі нових незвичайних страв східної кухні. Прикладом успішного застосування є японська кухня і найпопулярнішу страву, яке сподобалося населенню, - суші. За 4 роки ринок суші виріс на більше 162 млн. дол. США.
В Україні ринок східної кухні є імпортозалежний більш ніж на 90%, оскільки основна частина інгредієнтів іноземного походження - це рис, водорості норі, соуси, морепродукти, рисова локшина і ін.
Такі більш розвинені сегменти ринку, як креветки і суші продаються не тільки в галузі HoReCa, а й в найпопулярніших в Україні мережах супермаркетів: «Сільпо», «Ашан», «Новус», «Велика Кишеня», «АТБ-маркет», «Еко маркет »та інші.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку східної кухні, виділення напівфабрикатів: вонтони, суші, креветки в 2017-2020 р (специфіка, фактори впливу на ринок, проблеми розвитку і тд ..)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку східної кухні в розрізі досліджуваних продуктів (вонтони, суші, креветки) в 2017- 2020 г. - оцінка на підставі інформації про виробників, імпортерів і споживанні.
1.3. Сегментація і структурування ринку за видами.
- за видами,
- за походженням
2. Основні оператори ринку (виробники і імпортери, дистриб'ютори)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Структурування основних операторів і їх сегментація:
- регіонально
- за спеціалізацією
- за видами продукції
- за наявністю спеціалізованих точок продажів
2.3. Частки ринку основних операторів (оцінка з виробництва та імпорту) 20
2.4. Тіньовий ринок
2.5. Ступінь конкуренції і ризики (з боку імпортерів, дистриб'юторів)
3. Зовнішня торгівля в 2017-2020 рр.
3.1. Імпорт продукції в Україну в 2017-2020 рр.
3.1.1. Обсяги та динаміка імпортованої продукції в Україну в 2017- 2020 рр.
3.1.2. Аналіз продуктової лінійки продукції, що імпортується (за брендами)
3.1.3. Географічна структура імпорту продукції (за країнами)
3.1.4. Найбільші компанії-імпортери продукції, їх обсяги і частки
3.2. Реекспорт продукції з України в 2017- 2020 рр.
3.2.1. Обсяги та динаміка реекспортуються продукції
3.2.2. Аналіз продуктової лінійки реекспортуються продукції (за брендами)
3.2.3. Географічна структура реекспорту продукції (за країнами)
3.2.4. Найбільші реекспортери продукції, їх обсяги і частки
4. Ціна та ціноутворення на ринку
4.1. Середні поточні ціни на досліджувану продукцію за групами товарів
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5. Споживачі та їх переваги
5.1. Оцінка обсягів споживання досліджуваної продукції в розрізі досліджуваної продукції
5.2. Переваги споживачів України заморожених напівфабрикатів досліджуваної продукції
5.3. Сегментація споживачів за видами продукції в розрізі досліджуваних товарів. (В сегменті В2В, в В2С - кінцеві споживачі)
5.4. Споживання продукції східної кухні / тайської в Україні (обсяги попиту за видами за наявністю даних), споживання на душу населення
5.5. Потреба в продукції (порівняння ринку споживання в Україні з іншими країнами - потенціал ринку)
6. Канали збуту продукції (супермаркети, ринки, ресторани, Horeca - перелік груп покупців, опис, переваги і недоліки, оцінка структури)
6.1. Аналіз мереж супермаркетів. Представленість продукції за видами, ТМ і ціни
7. Висновки. прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021 - 2023 р
7.3. Рекомендації з розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
1. Основні оператори ринку суші в Україні
2. Основні оператори ринку креветок в Україні
3. Основні оператори ринку вонтонів в Україні
4. Структурування та сегментація основних операторів ринку креветок в Україні
5. Структурування та сегментація основних операторів ринку суші в Україні
6. Структурування та сегментація основних операторів ринку вонтонів в Україні
7. Основні оператори ринку креветок в Україні в 2020 р
8. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою
М. Портера
9. Оцінка конкурентного середовища на ринку напівфабрикатів східної кухні України
10. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку напівфабрикатів східної кухні України
11. Середні роздрібні ціни креветок в різних цінових сегментах в Україні станом на березень 2020 р
12. Середні роздрібні ціни за рол «Філадельфія з лососем класична» в Україні станом на березень 2020 р
13. Середні роздрібні ціни в супермаркетах на альтернативну продукцію вонтонам в Україні станом на березень 2020 р
14. Споживання креветок, суші, вонтонов в Україні в 2017-2020 рр., в натуральних показниках
15. Кількість ресторанів з окремими видами східної кухні в Україні по містах, станом на 2020 р
16. Споживання досліджуваних продуктів на душу населення в Україні
17. Структурування каналів збуту напівфабрикатів східної кухні (прямі / непрямі)
18. Переваги і недоліки реалізації напівфабрикатів східної кухні через торгові мережі
19. Переваги і недоліки реалізації напівфабрикатів східної кухні в HoReCa
20. Переваги і недоліки реалізації напівфабрикатів східної кухні через власні магазини
21. Представленість основних видів креветок в супермаркетах України станом на березень 2020 р
22. SWOT - аналіз ринку напівфабрикатів східної кухні в Україні
23. PEST - аналіз ринку напівфабрикатів східної кухні в Україні
1. Сезонність ринку креветок в Україні за 2017-2020 рр.
2. Динаміка ємності ринку креветок в Україні в 2017-2020 рр., в грошовому вираженні
3. Динаміка ємності ринку суші в Україні в 2017-2020 рр., в грошовому вираженні
4. Динаміка ємності ринку вонтонів в Україні в 2017-2020 рр., в грошовому вираженні
5. Структурування ринку креветок за видами в Україні в 2017-2020 рр., в натуральному вираженні
6. Структурування ринку суші в Україні за видами, в грошовому вираженні
7. Структурування ринку креветок за походженням в Україні в 2017-2020 рр., в натуральному вираженні
8. Частки основних операторів ринку суші в Україні, в грошовому вираженні
9. Частки ринку креветок основних операторів ринку в Україні в 2020 р, в натуральному вираженні
10. Динаміка імпорту креветок в Україну в 2017-2020 рр, в грошовому вираженні
11. Динаміка імпорту норі для суші в Україну в 2017-2020 рр., в натуральному вираженні, тонн
12. Динаміка імпорту тіста для вонтонів в Україну в 2017-2020 рр., в натуральному вираженні, кг
13. Структура імпорту креветок в Україну в 2017-2020 рр. за брендами, в натуральному вираженні
14. Структура імпорту креветок в Україну в 2017-2020 рр. за країнами, в натуральному вираженні
15. Структура імпорту креветок в Україну в 2017-2020 рр. за імпортерами, в натуральному вираженні
16. Динаміка реекспорту креветок з України в 2017-2020 рр, в грошовому вираженні
17. Динаміка реекспорту креветок з України в 2017-2020 рр, в грошовому вираженні
18. Структура реекспорту креветок з України в 2017-2020 рр. по країнам, в натуральному вираженні
19. Структура реекспорту креветок з України в 2017-2020 рр. по експортерах, в натуральному вираженні
20. Рейтинг заморожених напівфабрикатів (пельменів, вареників, котлет) серед споживачів в Україні за 2020 р
21. Рейтинг креветок серед споживачів в Україні за 2020 р
22. Структура споживачів креветок в сегменті B2B в Україні
23. Структура роздрібних продавців суші в сегменті B2C в Україні
24. Структура імпорту продуктів харчування зі східних країн в Україну
25. Структура збуту напівфабрикатів східної кухні по каналах продажів, в грошовому вираженні,%
26. Прогнозні показники ринку креветок в 2021-2023 рр. в Україні, в грошовому вираженні, млн. дол. США
27. Прогнозні показники ринку суші в 2021-2023 рр. в Україні, в грошовому вираженні, млн. дол. США
28. Прогнозні показники ринку вонтонів в 2021-2023 рр. в Україні, в грошовому вираженні, млн. дол. США