Дата підготовки: | Липень 2005 року |
Кількість сторінок: | 76, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз горілчаного ринку України. Відзначено, що обсяг горілчаного ринку в досліджуваний період помітно збільшився у фізичному вираженні: за підсумками 2004 року місткість ринку лікеро-горілчаної продукції досягла показника в 35 млн дал. Відзначено тенденцію до легалізації горілчаного ринку: якщо в 2001-2002 рр. в тіні перебувало 45-65% загального фізичного обсягу ринку, то в 2003-2004 рр. цей показаітель склав 10-20%. Вказане зростання ємності відбувався, зокрема, завдяки легалізації ряду горілчаних підприємств. Одним з основних факторів розширення легального ринку горілки є введення єдиної ставки акцизного збору на спирт. Представлені дані про розподіл квот на ввезення пляшок для розливу в них горілки: найбільша частка належить ДП «Українська горілчана компанія Nemiroff» - 100 млн шт., На ДП «Імідж Холдинг» доводиться 35 млн шт., Фірму «Союз-Віктан» - 10 млн шт., ТОВ «Виробничо-дистриб'юторська компанія« Княжий Град »- 10 млн шт. Виконана сегментація виробництва горілки по областям України. Представлені дані про виробництво спирту і алкогольних напоїв в Україні в розрізі видів продукції. Наведено перелік і опис основних операторів ринку.
1. Загальна характеристика горілчаного ринку України.
2. Виробництво лікеро - горілчаних виробів в Україні в 2003 - 2005 рр.
2.1. Виробництво горілки по регіонах України за 2004 рік.
2.2. Виробництво горілки по регіонах України за січень - квітень 2005 року.
2.3. Виробництво в Україні спирту і алкогольних напоїв в 2003 - 2004 рр.
2.4. Регіональна структура виробництва горілки основними операторами за 1 півріччя 2003-2004 рр.
3. Основні оператори горілчаного ринку України в 2004 році.
3.1. Рейтинг компаній горілчаного ринку України.
3.2. Основні оператори в розбивці по цінових сегментах.
4. Продажі, дистрибуція.
4.1. Схеми дистрибуції основних гравців горілчаного ринку в 2004 році.
4.2. Регіональна структура продажів.
5. Імпорт.
6. Експорт.
7. Державне регулювання горілчаного ринку України.
7.1. Тіньовий ринок алкогольної продукції.
7.2. Динаміка надходжень до держбюджету акцизного збору в Україні в 2004 році.
8. Ряд основних подій на горілчаному ринку з 01.08.2004 по 13.06.2005.
9. Висновки і прогнозні показники на 2005 рік.
1. Розподіл квоти на ввезення в 2004 році.
2. Виробництво лікеро - горілчаних виробів в Україні в 2003 - 2005 рр.
3. Виробництво горілки по регіонах України за 2004 рік.
4. Виробництво горілки по регіонах України за січень - квітень 2005 року.
5. Виробництво в Україні спирту і алкогольних напоїв в 2003 - 2004 рр.
6. Виробництво етилового спирту в Україні в 1999 - 2004 рр.
7. Регіональна структура виробництва горілки основними операторами за 1 півріччя 2003-2004 рр.
8. Рейтинг компаній горілчаного ринку України.
9. Найбільш згадувані горілчані марки в 2004 році.
1. Частка підприємств в загальному виробництві спирту в 2004 році.
2. Споживання спирту по галузях у 2004 році.
3. Виробництво алкогольних напоїв основними гравцями ринку в 1 кварталі 2004 року.
4. Легальний і тіньовий ринки лікеро-горілчаних виробів в 2004 році.
5. Виробництво алкогольних напоїв в Україні в 2004 році.
6. Динаміка надходжень до держбюджету акцизного збору в Україні в 2004 році.