Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кави в Україні у період 2019 – 1 кв. 2020 р. Зокрема, було розглянуто тенденції ринку кави, зовнішню торгівлю на ринку кави, показники ємності ринку кави, споживання кави, а також прогнозні тенденції розвитку ринку кави в Україні.
Український ринок кави поступово насичується. Швидко зростає пропозиція: на сьогоднішній день каву можна придбати практично на кожному кроці. Разом з цим загострюється і конкуренція на ринку, що позитивно впливає на якість продукції. На сьогодні найвища конкуренція спостерігається у нижчому ціновому сегменті.
Головним фактором, який стимулював розвиток ринку в останні роки, було збільшення обсягу споживання кави та кавових напоїв. У досліджуваний період спостерігалося збільшення виробництва кави в Україні. Але варто зазначити, що повний цикл виробництва кави є невластивим процесом для України, тому що для вирощування кавових дерев потрібний тропічний клімат. Виходячи з цього, виробниками кави в Україні вважаються фірми, які займаються обсмажуванням, помелом, розфасовуванням кавових зерен та виробляють з них інші продукти кавової групи, або ж виконують одну з перерахованих функцій.
Сьогодні в середньому один українець щороку споживає близько 100 чашок кави поза домом. Причому споживання все більше зміщується на натуральну зернову/мелену каву.
До особливостей ринку можна віднести:
Оскільки в Україні вирощування кави не можливе, імпортна продукція є основною на ринку України. Компанії імпортують як сировину, і готову продукцію.
До літнього періоду постачання кави знижуються. Максимальний обсяг споживання спостерігається в осінній та літній період. Негативне зростання імпорту кави у першому кварталі 2020 року пов'язане з пандемією та запровадженням заборон у діяльність кав'ярень на ринку.
Споживання кави в Україні на душу населення все ще низьке для Європи, проте темпи приросту одні з найвищих на континенті.
Оцінюючи портрет споживача, можна сказати, що це люди різного віку та фінансового становища. Місця споживання натуральної кави найчастіше представлені у вигляді ресторанів або кав'ярень, а також в офісах.
Частка розчинної кави у структурі споживання постійно скорочується. Це також відбувається завдяки тому, що популярні пересувні кав'ярні, кафе та ресторани використовують переважно зернову каву. Споживачі все більше уваги приділяють високій якості та гарному смаку напою, за що готові заплатити більше. Вони також готові витрачати більше часу на пошуки знижок на продукцію відомих брендів.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку кави у 2019-1 кв. 2020 в Україні
2. Зовнішня торгівля на ринку кави у 2019-1 кв. 2020
3. Показники ємності ринку кави у 2019-1 кв. 2020 в Україні
4. Споживання на ринку кави в Україні
5. Висновки та прогнозні тенденції ринку кави в Україні у 2019-2020 рр.
1. Обсяги імпорту кави в Україну в 2019-1кв 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структура імпорту кави в Україну в 2019 р. за типом кави, в натуральному вираженні, %
3. Динаміка ємності ринку кави України у 2019-1кв.2020 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Частота споживання кави споживачами в Україні, %