in stock

Аналіз ринку кави України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2014 року
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

За підсумками дослідження українського ринку кави аналітики компанії Pro-Consulting зробили висновок, що він є успішним компонентом національного ринку продуктів харчування, а також одним із найбільш динамічних кавових ринків світу. На основі даних щодо виробництва, експорту та імпорту кави виконана оцінка ємності ринку і зазначено, що за 2013 р. вона зросла на 16%, а в цілому за розглянутий період (2009–2013 р.) приріст склав 113,5%. Цікаво зазначити, що якщо на початку зазначеного періоду показники виробництва були в 2,15 раза менше імпорту, то до 2013 р. це співвідношення змінилося і дорівнює приблизно 1,2:1. Указані найбільші вітчизняні виробники за сегментами натуральної кави, а також розчинної кави та кавових напоїв, подані їх частки ринку і зазначено, що перший сегмент є високомонополізованим. При цьому за аналізований період його частка скоротилася з 23,8% до 11,2%. Зовнішньоекономічна діяльність характеризується домінуванням імпорту. У 2013 році його показники перевищували відповідні експортні майже в 78 разів у натуральному вираженні й у 83 рази в грошовому. Зіставлення показників імпорту в натуральному і вартісному вираженні показує значне збільшення вартості кавової продукції. Так, зростання обсягу імпортних поставок в 1,42 рази супроводжувалося їх подорожчанням у 2,03 раза, тобто різниця темпів зростання становить 1,43 раза. У географічному розрізі імпортні поставки досить диверсифіковані. Ціни на каву в Україні в 2013 р. були доволі стійкі: середньомісячний індекс споживчих цін склав 0,09%. Виконано оцінку споживчих переваг, згідно з якою 62,8% у структурі споживання становить розчинна кава, а частка натуральної дорівнює 22,8%. Уподобання українців по торговим маркам досить стабільні: найбільш популярні ТМ – це Jacobs в сегменті розчинної кави, Lavazza – натуральної і MacCoffee – у сегменті кавових напоїв. Розвиток ринку кави спрогнозовано на 2014–2016 рр. Зазначено, що потенціал ринку досить високий. Очікується стійке зростання ємності ринку, до 2016 р. цей показник складе приблизно 70 тис. тонн, проте темп приросту буде поступово скорочуватися.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку.
2. Виробництво.
3. Структура ринку.
4. Зовнішня торгівля.
5. Ціни.
6. Споживання.
7. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Баланс ринку кави в Україні в 2009–2013 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Показники зовнішньої торгівлі на ринку кави України в 2009–2013 рр. у натуральному (тис. тонн) і грошовому (млн USD) вираженнях

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку кави в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягів виробництва кави в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Частки виробників розчинної кави та кавових сумішей в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні, %
4. Частки виробників натуральної кави в Україні в 2012 р. у натуральному вираженні, %
5. Структура виробництва кави в Україні в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку кави в Україні в розрізі вітчизняної та імпортної продукції у 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, %
7. Динаміка обсягів зовнішньої торгівлі (експорт / імпорт) на ринку кави України в 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
8. Географічна структура експорту кави з України в 2012–2013 рр. у натуральному вираженні, %
9. Географічна структура імпорту кави до України за підсумками 2012–2013 рр. у натуральному вираженні, %
10. Індекс споживчих цін на каву в Україні в 2012–2013 рр., %
11. Сегментація споживання кави в розрізі видів продукції у 2012 р. у грошовому вираженні, %
12. Споживчі переваги на ринку кави в 2013 р. у розрізі ТМ, %
13. Прогноз ємності ринку кави в Україні в 2013–2016 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами