Дата підготовки: | Квітень 2018 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | англійська |
Дослідження ринку віскі і бренді України, підготовлене аналітиками компанії Pro-Consulting, включає в себе, головним чином, аналіз імпорту віскі і бренді, частки найбільших імпортерів і найпопулярніших торгових марок. Також в звіті розглянуті найбільші імпортери продукції і особливості їх роботи.
Також проведена оцінка потенціалу виходу на український ринок іноземних гравців з точки зору законодавства і моделей робіт бізнесу в країні.
Економічна криза, що виник в результаті анексії Криму і втрата контролю над основними частинами Донецької та Луганської областей, а також фіксований обмінний курс, проведений протягом 2010-2015 рр., Суттєво вплинули на вартість гривні. Бренді і віскі в основному імпортуються в Україну. Саме тому тримісячна девальвація гривні за останні роки зробила негативний вплив на ринок. 2016 -2017 роки супроводжувалися відновленням, а темпи девальвації зменшилися. Таким чином, обмінний курс був відносно стабільним.
Експорт віскі і коньяку залежить від виробництва цих напоїв в Україні. На даний момент є два офіційних виробника «Віскі»: «Сімферопольський коньячний завод» (Дніпровська філія, ТМ Блек Джек) і ВАТ «Бровар» (Тернопільська область, ТМ Микулинецьке), але їх виробничі потужності недостатньо великі, щоб конкурувати з іноземними самі бренди і бренди недостатньо популярні для експорту.
Ринок бренді набагато більш розвинений, так як на півдні України багато великих коньячних заводів, а їх напої продаються в країнах колишнього СРСР.
В результаті в 2017 році експорт містив понад 99% коньяку. Було кілька поставок віскі, але вони становили в основному реекспорт.
Оскільки український ринок віскі і бренді не надто розвинений, в Україні працюють не всі провідні світові бренди. Тільки 5 з TOP-10 світових брендів представлені в Україні, і тільки 3 з них мають сильні позиції на ринку.
Ринок бренді ще менш розвинений з точки зору глобальної конкуренції в Україні. З 10 провідних світових брендів на місцевому ринку поставляється тільки іспанський бренд Torres. У цьому рейтингу в Україні є 3 коньячних бренду.
На ринку існує чотири основні типи імпортерів. Спочатку - імпортери і дистриб'ютори різних марок алкоголю. Вони займають основну частину імпортного алкогольного ринку. Традиційні роздрібні торговці FMCG (швидко зростаючі споживчі товари) становлять майже 11-12% ринку, включаючи так звані сегменти «власного імпорту».
1. ОГЛЯД РИНКУ ВІСКІ І БРЕНДІ
• показники імпорту і експорту (2017 рік);
• можливості розвитку ринку (на підставі зіставлення з світовим ринком);
• Основні інвестори;
• Основні місцеві компанії;
• Основні іноземні компанії;
• Кількість робочих місць і людина, зайнятих в секторі;
• Рівень зрілості ринку;
• Перспетиви торгівлі (Інноваційне партнерство (S & T), R & D, прямі інвестиції з Канади і інші ПІІ);
• Поточна позиція канадських компаній на ринку.
2. ОПИС РИНКУ
• структура ринку (основні сегменти віскі і бренді в 2017 році);
• ціноутворення на алкогольному ринку;
• структура імпорту по ІНКОТЕРМС;
• Інша інформація, що має відношення до структури ринку, і корисна для компаній, зацікавлених в експорті алкоголю в Україні.
3. ПРОБЛЕМИ РИНКУ І СЕКТОРА
• Сильні і слабкі сторони на ринку, включаючи інформація, що відноситься до МСБ:
• Питання доступу на ринок;
• Зміни в секторальної політики, які мають наслідки для торгівлі та інвестицій;
• Очікуване зростання сектора;
• питання оподаткування та фінансування (включаючи доступ до фінансових установ, присутність канадських фінансових інститутів і синергія на ринку);
• Інші вимоги, які повинні бути виконані для забезпечення успішної участі канадського бізнесу.
• Інші особливості конкуренції на ринку
4. ІДЕНТИФІКАЦІЯ ІНШИХ субсектора РИНКУ АЛКОГОЛЮ УКРАЇНИ
• Для кожного сектора виявити до 4 підсекторів, де будуть зосереджені зусилля (якщо є) - на доступність інформації для сегментів імпортованого коньяку і віскі
1. Присутність глобальних брендів віскі в Україні
2. Присутність глобальних брендів бренді в Україні
3. Великі місцеві імпортери віскі і бренді в Україні
4. Іноземні інвестори з українськими офісами на ринку імпортного віскі і бренді
5. SWOT-аналіз ринку імпортного віскі і бренді в Україні
1. Курс UAH / CAD в 2017 році
2. Поквартальна динаміка експорту віскі і бренді з України в 2017 році
3. Структура імпорту віскі і бренді в 2017 році
4. Поквартальна динаміка імпорту віскі і бренді в Україні в 2017 році
5. Імпорт українського віскі і бренді за видами імпортерів (рітейлери, профільні імпортери) в 2017 році
6. Основні постачальники віскі в Україні в 2017 році
7. Основні постачальники бренді в Україні в 2017 році
8. Структура імпорту віскі і бренді іноземними компаніями в 2017 році
9. Географічна структура імпорту віскі в 2017 році.
10. Структура імпорту канадського віскі по брендам в 2017 році, обсяг.
11. Структура ринку українського віскі по торговим маркам, обсяг
12. Структура ринку бренді в Україні за торговим маркам, обсяг
13. Розбивка українського ринку віскі за типом віскі, навалом
14. Український імпортний ринок віскі за ціновими сегментами, канадських доларів за пляшку 0,7 л
15. Український імпортний ринок бренді за ціновими сегментами, канадських доларів за пляшку 0,7 л
16. Ввезення українського віскі і бренді за умовами доставки ІНКОТЕРМС у 2017 році
17. Структура споживання алкоголю в Україні, літри чистого спирту, 2015 рік
18. Показники українського ринку горілки
19. Імпорт рома в Україні, тис. Літрів
20. Показники українського ринку вина