in stock

Аналіз ринку трейдерів в Україні. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2023 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 6
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
26900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку трейдерів в Україні. Було проаналізовано показники за 2021-2022 років та виконано прогнозування на 2023 рік.
Об’єкт аналізу - юридичні та фізичні особи, які діють в даних видах економічної діяльності:
· 47.1 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах
· 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами
· 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
· 47.2 роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах
· 47.21 Роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах
· 47.22 Роздрібна торгівля м'ясом і м'ясними продуктами в спеціалізованих магазинах
· 47.23 Роздрібна торгівля рибою, ракоподібними та молюсками в спеціалізованих магазинах
· 47.24 Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах
· 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах
· 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах
· 47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах
· 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет
· 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами
Для ефективної оцінки було виділено наступі показники:
- Розмір збитків від повномасштабного вторгнення в розрізі регіонів
- Темп приросту підприємств та ФОПів за досліджуваний період
- Кількість та доходи підприємств за видами економічної діяльності
- Регіональний розподіл за обсягами реалізації товарів роздрібної торгівлі.
- Динаміка змін кількості магазинів роздрібних підприємств

В умовах відсутності інформації про зміну обсягів торгівлі станом на 2022 рік, на цьому етапі було застосовано методологію коефіцієнтів. Коефіцієнт складається з сукупності факторів, які вплинули б на діяльність підприємств. Серед найбільш впливових чинників присутні – окупація територій, обмеження логістики та власне діяльність підприємств роздрібної торгівлі, з жовтня - наявність масштабних відключень світла, а також зниження доходів населення та еміграція. Кожному фактору в розрізі регіонів призначався ваговий коефіцієнт.
Після перемноження коефіцієнтів та зміни значення факторів, отримували оціночний показник темпу приросту за категоріями.
Далі цей коефіцієнт мультиплікується з показниками попереднього року в досліджуваному регіоні. Таким чином обчислюються потенційні обсяги реалізації продукції та темпи приросту за 2022 рік.


На момент початку 2022 року, на території України було зареєстровано 457 тис. підприємств та фізичних осіб роздрібної торгівлі, з них 226 тис. було за економічною діяльністю в категоріях: «роздрібна торгівля продуктів харчування, напоями та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах», «роздрібна торгівля поза магазинами», «роздрібна торгівля іншими товарами в спеціалізованих магазинах», «роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах».

Щодо юридичних осіб, то тут ситуація відрізняється від стану фізичних осіб підприємців. За 1 рік війни, кількість підприємств скоротилося на 19%.
Більшість роздрібних підприємств зареєстрована за діяльністю «Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах»

Детальний зміст:

1. Опис методології дослідження (показники та формули розрахунків, що будуть використовуватись; джерела інформації)
2. Аналіз тенденції в досліджуваних категоріях (як вплинув 2022 рік, чи були зміни серед великих трейдерів / МСБ)
3. Основні показники ринку в 2021-2022 рр. (оцінка на основі зазначеної методології)
3.1. Кількість активних підприємств
3.2. Кількість торгових точок (роздрібна торгівля)
3.3. Виручка підприємств, структурована за основними КВЕДами
4. Прогнозні тенденції та показники ринку на 2023 рік

Перелік таблиць:

1. Темп приросту кількості ФОПів за 2021 – 2022 рік в галузі роздрібної торгівлі
2. Розподіл діючих суб’єктів за діяльністю роздрібної торгівлі за регіонами у 2021 році
3. Динаміка кількості магазинів роздрібної торгівлі в межах досліджуваних економічних діяльностей, 2018 – 2020 рік
4. Розподіл регіонів за коефіцієнтами впливу військових дій
5. Ступінь впливу повномасштабного вторгнення в розрізі регіонів
6. Розрахунок потенційних обсягів реалізації малим та середнім бізнесом на 2022 рік за методом коефіцієнтів

Перелік графіків і діаграм:

1. Розподіл збитків від повномасштабного вторгнення (в млрд. грн)
2. Структура підприємств по видам економічної діяльності в 2021 році
3. Темпи приросту кількості об’єктів роздрібної торгівлі 2019 – 2020 рік

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами