Анотація до аналізу ринку:
Дослідження роздрібної торгівлі одягом і взуттям в Україні проведене фахівцями компанії Pro-Consulting на основі аналізу обсягів продажів і особливостей розвитку ринку. Зазначено, що ринок одягу і взуття в Україні ще розвивається, і на ньому щорічно з'являються значна кількість нових гравців і торгових марок. Розраховані обсяги роздрібного товарообігу одягу і взуття на ринку України в динаміці за 5 років. Наведено темпи зростання витрат домогосподарств на одяг і взуття у розрізі регіонів України. Представлено перелік та опис основних гравців на ринку fashion ритейлу. Найбільші частки ринку припадають на такі компанії: «Адідас-Україна», Inditex (Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho), «Арго» (Mango, Promod, Parfois, United Colors of Benetton, Orsay, Jennyfer, Aldo), «Спортмастер», «Остін», «Монарх», «МТІ» (Ecco, Geox, Clarcs, Plato, Timberland, Vagabond, Skechers, MarcO'Polo, Braska) і «Марка України» (Marks & Spencer). Виконано сегментацію операторів ринку в розрізі франшизи і самостійного виходу на ринок, моно-і мульти-брендових операторів, а також у розрізі малих і великих торгових мереж. Близько 65% ринку займають fashion і evening collections, а залишок у 35% припадає на basic collections. Представлено географічну структуру продажів у розрізі сегментів одягу та взуття. Сегментація ритейлу одягу в розрізі товарних груп показує, що 67% ринку припадає на одяг і білизну з тканин, 18% - на трикотаж верхній і білизну, 9% - на вироби панчішно-шкарпеткові, 3% - на одяг зі шкіри, хутра та виробів з них, 2% - на головні убори. У заключній частині дослідження представлені прогнозні показники розвитку ринку в середньостроковій перспективі.
Детальний зміст:
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку, його загальна характеристика
1.1. Аналіз показників розвитку ринку, розрахунок ємності ринку в 2009–2013 рр.
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Сегментація і структурування основних операторів
2.3. Частки основних операторів ринку
3. Споживання одягу і взуття на ринку роздрібної торгівлі
3.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
3.2. Сегментація і структурування споживання
4. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2013–2016 р
Перелік таблиць:
1. Структурування гравців ринку рітейлу одягу і взуття в Україні в розрізі моно- і мультибрендових операторів у 2012 р.
2. Структурування гравців ринку рітейлу одягу і взуття в Україні у розрізі малих і великих мереж у 2012 р.
Перелік графіків і діаграм:
1. Роздрібний товарообіг у сфері торгівлі одягом і взуттям на ринку України в 2009 – 1 півріччі 2013 рр. у грошовому вираженні, млрд UAH
2. Середньомісячні витрати однієї сім’ї на одяг і взуття в Україні в 2009–20012 рр., UAH
3. Темп зростання показників витрат однієї сім’ї на одяг і взуття в Україні в розрізі регіонів у 1 кв. 2012 – 1 кв. 2013 рр., %
4. Динаміка приросту площ торгово-розважальних центрів у Києві в 2008–2014 рр., %
5. Сегментація операторів ринку рітейлу одягу і взуття в Україні в розрізі франшизи та самостійного виходу на ринок у 2012 р., %
6. Сегментація операторів ринку рітейлу одягу і взуття в Україні в розрізі франшизи та самостійного виходу на ринок
7. Частки основних операторів ринку рітейлу України за підсумками 2012 р., %
8. Переваги споживачів щодо одягу і взуття на ринку України в 2012 р.,%
9. Сегментація рітейлу одягу і взуття в Україні в 2012 – 1 півріччі 2013 рр. у грошовому вираженні, %
10. Сегментація споживання одягу на ринку України в розрізі основних товарних груп у 2012 – 1 півріччі 2013 рр. у грошовому вираженні, %
11. Регіональна структура споживання одягу на ринку України за 6 міс. 2013 року в грошовому вираженні, %
12. Регіональна структура споживання взуття на ринку України за 6 міс. 2013 року в грошовому вираженні, %
13. Структура реалізації одягу і взуття за каналами збуту в Україні у 2012 році, %
14. Прогноз показників роздрібного товарообігу у сфері торгівлі одягом і взуттям на ринку України в 2013–2016 рр. у грошовому вираженні, млрд UAH