Які відомості можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting
566

Які відомості можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting

Необхідність замовити маркетингове дослідження виникає у суб'єктів бізнесу в міру того, як застаріває наявна у них інформація про поточний і прогнозний стани напряму економічної активності, який їх цікавить.

Рішення замовити маркетингове дослідження зазвичай ухвалює менеджмент, коли розуміє, що відомостей недостатньо для усвідомленого ухвалення рішень, що зачіпають долю підприємства або проєкту. Далі ми розглянемо основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.

Найчастіше попередньо замовити маркетингове дослідження потрібно під час планування:

  • розширення сфери діяльності фірми шляхом освоєння нових напрямів, заповнення продуктових ніш;
  • розроблення або коригування маркетингової стратегії, змісту бренду;
  • зміцнення ринкової позиції бізнесу за рахунок підвищення ефективності конкурентної боротьби;
  • великої кампанії з просування торгової пропозиції;
  • інвестування коштів у створення нових гравців;
  • заходів щодо збереження та розвитку бізнесу в умовах кризи або форс-мажору.

Також повідомляємо вам, що ймовірність того, що ми вже дослідили ваш ринок - 90%. Скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.

Структура маркетингового дослідження

У компанії Pro-Consulting можна замовити маркетингове дослідження в різних форматах. У рамках індивідуального підходу до кожного клієнта ми допомагаємо скласти технічне завдання для якнайкращого задоволення інформаційних потреб з максимально раціональним використанням сил і засобів. Таким чином замовити маркетингове дослідження у нас можуть представники бізнесу будь-якого масштабу, і воно буде належної якості та доступне за ціною. Якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам потрібна для цілей і завдань вашого бізнесу, зв'яжіться з нами - контакти - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання.

Найчастіше суб'єкти підприємництва намагаються замовити маркетингове дослідження в комплексному вигляді, оскільки це дає змогу охопити всі основні елементи ринку. Наприклад, можна замовити маркетингове дослідження, що включає:

  • загальну інформацію про цільовий ринок:
    • опис характерних особливостей;
    • узагальнені показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
    • динаміку ємності ринку протягом вказаного періоду;
    • сегментацію ринку;
    • постійні та тимчасові чинники впливу;
    • тенденції та екстраполяція розвитку ринкової ситуації.
  • систему державного управління сферою бізнесу:
    • основні положення нормативної бази;
    • варіанти та порядок оформлення бізнес-проектів;
    • податкове навантаження в різних форматах діяльності підприємства;
    • умови отримання ліцензій та відповідності прийнятим стандартам;
    • правила участі в державних тендерах;
    • озвучені наміри щодо зміни умов функціонування галузі;
    • щоб отримати більш повне уявлення про структуру реального звіту, ознайомтеся з описом готового аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або, наприклад, аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.
  • є можливість замовити маркетингове дослідження споживчої сфери ринку із застосуванням як кабінетних, так і польових методів, у результаті чого отримати:
    • профіль споживчої аудиторії цільових товарів;
    • побажання споживачів до властивостей продукції;
    • ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
    • рівень лояльності до певних товарів і брендів, умови її набуття;
    • моделі поведінки споживачів на торговельних майданчиках різних форматів;
    • ключові запити потенційних покупців до інтернет-пошуковиків;
    • особливості споживання товарів ринку в секторах В2В і В2G.
  • якщо замовити маркетингове дослідження в комплексному вигляді, воно обов'язково включатиме вивчення конкурентного середовища:
    • перелік, рейтинг і характеризуючі дані прямих конкурентів;
    • розподіл ринкових часток конкурентів, визначення позиції замовника;
    • асортимент і властивості товарів на ринку;
    • переваги та недоліки торговельних пропозицій конкурентів;
    • стратегії та практичні прийоми конкурентної боротьби;
    • конкурентні ризики для реалізації планів клієнта, рекомендації щодо їх мінімізації;
    • також у якості прикладу структури звітів ознайомтеся, наприклад, з описом аналізу ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС або аналізу ринку сантехніки та плитки в Україні.
  • інвестиційний потенціал ринку:
    • зведена карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
    • факторне порівняння кількох ринків;
    • можливості та рекомендації для організації та розвитку бізнесу.

Наведено далеко не повний перелік інформаційних напрямків, які можна охопити, якщо замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting. Нагадуємо, що з повною типовою структурою дослідження ви можете ознайомитися за цим посиланням на цьому сайті.

Детально дізнатися про зміст послуги та замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами