Аналіз ринку: основні напрямки дослідження
1990

Аналіз ринку: основні напрямки дослідження

Замовляючи аналіз ринку в агентстві маркетингових досліджень, менеджер бізнес-проекту розраховує отримати якомога повнішу інформацію про сферу діяльності підприємства. Як правило, аналіз ринку проводиться перед прийняттям відповідальних управлінських рішень.

Понад 2000 готових аналізів ринків світу та України доступні у каталозі готових проектів.

Аналіз ринку від компанії Pro-Consulting охоплює всі аспекти економічної ситуації та зазвичай включає:

  • загальний аналіз ринку;
  • конкурентний аналіз ринку;
  • споживчий аналіз ринку;
  • рекламний аналіз ринку;
  • збутовий аналіз ринку;
  • інвестиційний аналіз ринку

З повною типовою структурою аналізу ринку ознайомтеся тут.

Пріоритети того чи іншого напряму дослідження задаються замовником у технічному завданні.

Замовити аналіз ринку можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами