«Троє зі скриньки» вже стали реальністю: огляд ринку консьєрж-сервісів і послуги «персональний асистент»
3179

«Троє зі скриньки» вже стали реальністю: огляд ринку консьєрж-сервісів і послуги «персональний асистент»

Бажання, а іноді і потреби, людей часто виходять за межі їх особистих можливостей. Для досягнення бажаного часто не вистачає знань і часу. І тут на допомогу можуть прийти компетентні помічники, які працюють в сфері консьєрж-сервісу.

З розвитком телекомунікаційних можливостей людини, ринок консьєрж-сервісу отримав додатковий простір для розвитку. Тепер його учасники можуть обслуговувати клієнтів незалежно від їх місця розташування. Першим таку глобальну службу послуг класу «люкс» створив у 2000 році британський бізнесмен Бен Елліот.

Консьєрж-сервіс в тому чи іншому вигляді сьогодні доступний для широкого загалу населення, і часто не вимагає значних витрат. Різновидом такого сервісу навіть можна вважати роботу всіляких програмних онлайн-асистентів, таких як Google Assistant, Siri від Apple, Cortana від Microsoft, Alexa від Amazon, Аліса від Яндекса і багатьох інших. З'явилися і набирають популярності віртуальні помічники інтернет-месенджерів Viber і Telegram. Такі програми, часто працюють за алгоритмами штучного інтелекту, вже можуть не тільки знайти інформацію по голосовому запиту клієнта, а й зробити для нього більш складні дії, наприклад, розрахувати маршрут подорожі і забронювати квитки на транспорт.

Поряд з віртуальними консьєрж-сервісами, розвивають свою діяльність більш традиційні їх види, в яких зайняті живі люди. Так, багато великих банків включають послуги персонального помічника з свої преміальні пакети. При оформленні дорогої платіжної картки клієнт отримує зв'язок з представником консьєрж-сервісу, який допоможе вирішити не тільки фінансові, а й багато побутових питаннь, таких як:

  • організація особливих подій: вибір подарунка, доставка квітів, проведення урочистих заходів;
  • організація дозвілля: пошук і покупка квитків, бронювання столиків;
  • персональні доручення: запис в салони, нагадування про зустрічі, оплата різних платежів;
  • послуги рекомендаційного характеру: допоможе вибрати і розібратися в різних типах послуг, наприклад, пошуку репетитора, ветеринарної клініки, школи та іншого.

Таким самим шляхом, для підвищення лояльності клієнтів, йдуть і компанії з інших сфер бізнесу. Багато елітних автосалонів укладають договори з консьєрж-фірмами і надають їх послуги клієнтам як бонус при купівлі авто. Часто подібними можливостями не зневажають і продавці інших дорогих товарів.

З розвитком інтернету все більше фахівців переходить до віддаленої форми роботи. Особливо це відноситься до таких сфер, як консалтинг, рекрутинг, бухгалтерія та інші. Бізнесу часто вигідніше укласти контракти з такими віддаленими помічниками і оплачувати їх роботу за фактом, ніж утримувати офіс зі штатним персоналом.

Аналіз ринку консьєрж-сервісу показує, що ця сфера і надалі буде розвиватися у напрямку розширення спектру послуг і збільшення охоплення населення. Розвиток систем штучного інтелекту призведе до того, що персональний помічник з широкими можливостями стане доступний кожному власнику комп'ютера, смартфона або іншого складного цифрового приладу. В Україні аудиторія клієнтів консьєрж-сервісу буде збільшуватися в міру зростання доходів її жителів і вдосконалення соціально-економічного середовища.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами