Найнеобхідніший папір: за підсумками дослідження ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні
5782

Найнеобхідніший папір: за підсумками дослідження ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні

З настанням цифрової епохи кількість паперу в нашому житті неухильно зменшується. Електронними стають газети, журнали, книги, на безпаперовий документообіг переходять чиновники і бізнес. Але є вид паперу, без якого ми все ще не можемо обходитися, і це папір тіссью. З нього виготовляють серветки, рушники, медичні витратні матеріали та туалетний папір.

Попит на папір тіссью має тенденцію до зростання, особливо з урахуванням того, що в Україні він споживається в розрахунку на одного жителя набагато менше, ніж у багатьох інших країнах.

Вимоги до паперу тіссью слідують з області його застосування. Він повинен мати шорстку поверхню, яка не тільки добре очищає шкіру, але і тактильно приємна. Важливим є хороша розчинність паперу в воді, щоб уникнути засмічення каналізації.

Залежно від цінової категорії, продукція з паперу тіссью може бути одно- або багатошарової і виготовлятися з целюлози або вторинної сировини. Вітчизняні виробники випускають в основному одношаровий папір тіссью, дорожчий багатошаровий надходить на наш ринок переважно з-за кордону.

Хоч санітарно-гігієнічні вироби з паперу потрібні завжди, недавна економічна криза вплинула і на цей ринок. У 2014-2015 роках відбулося його скорочення через зниження купівельної спроможності населення. Відновлення почалося з 2016 року, разом зі зростанням доходів українців. До того ж, до цього часу вітчизняні виробники продукції з паперу тіссью почали оговтуватися від кризового шоку і знаходити нові канали збуту своєї продукції не тільки на внутрішній, але і на міжнародний ринок.

Шляхом для підвищення конкурентоспроможності паперу тіссью українського виробництва є освоєння сучасних технологій отримання якісної продукції з макулатури. Це дозволить зменшити енергоємність виробництва, скоротити забруднення повітря, води і вирубку лісів, ну і, звичайно, знизити собівартість кінцевого продукту з високими органолептичними характеристиками. У разі успіху, українському паперу тіссью вдасться відвоювати у імпорту велику частку в сегментах якісних і дорогих виробів.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами