1122

Огляд ринку горіхових снеків України

Більшість споживачів їдять горіхові снеки в якості перекусу. Даний продукт відноситься до категорії імпульсних покупок. Основними споживачами горіхових снеків є підлітки та молодь від 18 до 28 років, а також споживачі до 35 років, які віддають перевагу солоні снеки як закуску до пива.

Найпоширенішим горіховим снеком є солоний арахіс, який у загальній структурі ринку зайняв 31% в 2014 році. На даному ринку є шість основних вітчизняних виробників, які випускаю горіхові снеки.

Протягом 2012-2014 рр. ринок горіхових снеків розвивався динамічно, конкуренція помірна, тому є місце для виходу нових гравців, також постійно оновлювати асортимент. В основному, асортимент горіхових снеків поповнюється новими торговими марками в середньому ціновому сегменті.

У 2015 році прогнозується приріст ємності ринку. Таке зростання може бути викликаний внаслідок нарощування виробництва вітчизняних виробників і виходом на ринок нових гравців.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами