Український ринок засобів особистої гігієни, зокрема, паперових рушників та туалетного паперу прагне до розширення.
В розрізі досліджуваної продукції, ключова частка споживання припадає на туалетний папір – 86 %. В рівних частках українцями споживаються паперові серветки та рушники - на 7% відповідно.
Зазначимо, що український ринок туалетного паперу фактично в повному обсязі задовольняє потреби населення за рахунок власного виготовлення. На ринку присутні близько 95% товарів місцевого походження і тільки 5% припадає на імпорт.
Також в останні роки велику популярність здобули паперові рушники. Споживання даного товару так само поступово переходить до збільшення. Сучасні споживачі все більше прагнуть оточити себе зручними та економічними продуктами в своєму побуті.
Дізнатися детальніше http://pro-consulting.ua/products/136771-analiz-rynka-bumagi-tissyu-2015god.html