До літа одяг і взуття в Україні можуть істотно подорожчати - коментарі генерального директора Pro-Consulting Олександра Соколова. UBR.ua
1951

До літа одяг і взуття в Україні можуть істотно подорожчати - коментарі генерального директора Pro-Consulting Олександра Соколова. UBR.ua

Подорожчання сировини і логістичних витрат можуть підштовхнути ціни в фешн-рітейлі до зростання. Однак стримати їх може низький попит і контрабанда з Китаю.

Серед факторів, які можуть призвести до цього, експерти називають зростаючі витрати на транспортування іноземної продукції в Україну. Крім того, у рітейлу і внутрішніх гравців ростуть витрати на оплату праці.

Також ціновий вплив здатні надати сезонний попит і збільшення вартості сировини - матеріалів, вироблених з нафтопродуктів і бавовняного волокна.

Можливо, вам буде цікаво дізнатися більше про аналіз попиту як частину дослідження ринку.

Сировинний аспект, за оцінками частини співрозмовників UBR.ua, як не грав, так і не буде грати чільну роль в ціноутворенні одягу і взуття для кінцевих покупців.

Вирішальним фактором, вважають вони, тут давно виступає баланс попиту і пропозиції, а також тиск «сірого» імпорту, що потрапляє в Україну поштою, і рік від року продовжує витісняти вітчизняних виробників.

Підошви вітчизняні, а сировина - імпортна

Збіг ряду факторів дає підстави говорити про швидке подорожчання одягу і взуття в Україні.

Так як основу цієї продукції на полицях вітчизняних магазинів становить імпорт, насамперед зумовлять зростання цін витрати на логістику, відзначає гендиректор компанії Pro-Consulting Олександр Соколов.

Втім, він додав, що логістичні витрати - найбільш непередбачуваний фактор, «оскільки цілком імовірно повторне посилення перетинів або повне закриття кордонів, що істотно ускладнить транспортування товарів, а значить, відіб'ється на їхній ціні».

Можливо вам буде корисний матеріал про аналіз зовнішньої торгівлі як складову маркетингового аналізу - прочитайте.

«Також на зростання цін на товари легкої промисловості буде впливати і подорожчання цін на сировину: наприклад, це торкнеться виробництва взуттєвих підошов, які по більшій мірі виробляються на українських підприємствах, але з імпортної сировини», - розповідає Соколов.

Доступне до покупки готове дослідження ринку одягу в Україні 2018-1кв. 2020 рр. - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо досліджувати даний ринок по розширеними тимчасовими, географічними і товарними межами.

Підштовхнути ціни товарів вітчизняного виробництва вгору може і зростання витрат підприємств легкої промисловості на оплату праці.

Ознайомтеся з більш раннім аналітичним матеріалом про прогнози розвитку ринку одягу в Україні.

Розмір мінімальної зарплати в 2022 році: озвучені суми

Соколов пояснює, що зарплата становить менше 5% в собівартості одягу сегменту мас-маркет. Однак, грунтуючись на даних Української асоціації підприємств легкої промисловості («Укрлегпром»), гендиректор Pro-Consulting все ж зазначив, що приріст середньої зарплати в сфері з січня по жовтень минулого року склав 6,9%. У 2020 році показник коливався від 4 843 грн (в період жорсткого локдауна в квітні) та до 7 983 грн в жовтні.

«Наклавши це на зростання цін на сировину, а також на сезонне зростання попиту на легкий одяг і взуття, до початку літа можемо очікувати зростання цін на рівні близько 10-15%», - прогнозує Олександр Соколов.

Прочитайте аналітичний огляд ринку одягу в Україні

Джерело: UBR.ua

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами