Дегустаторам, приготуватися! Українські винороби отримали кращі умови для подальшого розвитку своєї галузі
2349

Дегустаторам, приготуватися! Українські винороби отримали кращі умови для подальшого розвитку своєї галузі

Виноробна галузь України поступово оговтується від наслідків кризи останніх років. У 2014 році до чисто економічних проблем додалися і політичні. Відчутним ударом стала втрата контролю над територією Криму. І все ж вітчизняне виноробство жваво розвивається і має хороші перспективи на майбутнє.

Аналіз ринку вина України показав, що за підсумками 2017 року переробка винограду на виноматеріали виросла в країні на 7% в порівнянні з 2016-м. Найбільший ріст відбувся в Одеській і Херсонській областях, на 32,5% і 24,2% відповідно. Трохи здали позиції винороби Миколаївської області, випустивши в минулому році виноматеріалів на 10,6% менше, ніж роком раніше.

Особливо приємно, що зростання в українському виноробстві відбувається на тлі скорочення виробництва вина в Європі. Через аномальну погоду в Італії, Франції, Іспанії, обсяг випуску вин в 2017 році виявився на найнижчій позначці з 1961 року. У зв'язку з цим експерти прогнозують зростання цін на вина низьких і середніх цінових діапазонів. Ситуація, що склалася дає додатковий шанс українським виробникам для нарощування експорту.

Хороші новини надходять і з внутрішнього ринку. За оцінкою президента Асоціації сомельє України Дмитра Сидоренка, вино набирає популярність у вітчизняного споживача. Про це свідчить те, що деякі виробники, які раніше випускали тільки міцні напої, додали в свій асортиментний ряд і вина.

Не залишилося осторонь від проблем виноградарства і держава. 20 березня поточного року на законодавчому рівні врегульовано виробництво терруарних вин і натуральних медових напоїв. В результаті цього, цінителям вина легше буде знайти напої, характерні для тієї чи іншої місцевості нашої країни.

Законом створена база для діяльності невеликих виробників, що випускають до 10 тис. декалітрів напоїв на рік. Причому, робити їх вони можуть тільки з виноматеріалів, вироблених з власного врожаю і без використання спирту. Для створення своєї марки, такому підприємству необхідно мати відповідну матеріально-технічну базу, що включає земельну ділянку для вирощування виноматеріалів або утримання бджіл і обладнане виробниче приміщення. Для контролю якості доведеться укласти договір з відповідною лабораторією. Остаточний висновок про можливість випуску нових вин на ринок будуть давати дегустаційні комісії, акредитовані Мінагрополітики.

Всі описані вище фактори створюють сприятливе середовище як для розвитку вже існуючих учасників українського винного ринку, так і для виходу на нього нових виробників з оригінальною крафтового продукцією.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами