Девальвація гривні, яка супроводжувалася різким зростанням цін на імпортні товари, сильно вдарила по імпортерам мастильних матеріалів. Це, а також втрата контролю над двома регіонами, призвели до перерозподілу на ринку мастильних матеріалів. В цілому обсяг ринку зріс за рахунок зростання імпорту масла наливом, в той час, як в сегменті фасованого масла спостерігалося серйозне скорочення.
Головним чином в обсягах втратили західні бренди. Незважаючи на напружені відносини між Україною і Росією, масла російських компаній, як більш дешеві, стали завозитися частіше і у великих обсягах.
В даній аналітичній базі представлений аналіз імпортних поставок мастильних матеріалів в Україну в першій половині 2015 року в розрізі призначення, упаковки і товарної марки. Виконано розподіл по брендам залежно від обсягу в натуральному вираженні і проведено порівняння з аналогічним показником попереднього року.
Більш докладно http://pro-consulting.ua/products/137158-analiz-importa-smazochnykh-materialov-ukrainy-za-1-pol-2015-goda.html