| Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 2 |
| Спосіб оплати: | передоплата |
| Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |




Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів 2021- 5 міс. 2024 року.
Фольгована упаковка, насамперед алюмінієва, має високу бар’єрну здатність, антибактеріальні властивості та здатність подовжувати термін придатності продуктів, що робить її незамінною в харчовій промисловості.
Аналіз показав, що у 2022 році частка фольгованої упаковки для харчових продуктів становила 42,7% у загальній структурі використання упаковки з алюмінієвої фольги. Попит стимулюється зміною способу життя, популярністю готових страв, зростанням сектору HoReCa та прагненням до екологічності. Найбільш динамічно розвивалися сегменти пакетів та блістерної упаковки, завдяки їхній зручності, універсальності та здатності зберігати якість продуктів.
Обсяги виробництва у 2023 році зросли вдвічі порівняно з 2022, однак залишилися у чотири рази меншими за показники довоєнного 2021 року. У перші п’ять місяців 2024 року виробництво скоротилось лише на 25% порівняно з попереднім роком, що дає підстави очікувати подальше зростання до 720 тис. грн у вартісному вираженні.
Аналіз зовнішньої торгівлі засвідчив, що імпорт фольгованої упаковки у 2023 році становив 84 млн грн, що на 40% більше, ніж у 2022 році. Водночас експорт знизився до 15 млн грн, тобто втричі менше, ніж у 2021 році. Географія поставок також змінилася: частка Грузії як головного імпортера зменшилася з 35% до 5%, тоді як Молдова стала основним напрямом експорту (32%).
У споживанні фольгованої упаковки домінують кондитерська промисловість, HoReCa та роздрібна торгівля. У 2023 році спостерігалося значне зростання споживання чотиришарової фольги на паперовій основі (на 140%) та двошарової з поліетиленом (на 128%).
Аналіз ринку вказує на наявність потенціалу до зростання з прогнозованою динамікою +4,79% до 2029 року. Основними бар’єрами залишаються недосконалість системи переробки та відсутність дієвого контролю за дотриманням вимог технічного регламенту. Попри це, ринок демонструє позитивні сигнали відновлення та здатність адаптуватися до умов воєнного часу.
1. Тенденції ринку
2. Виробництво на ринку
3. Зовнішня торгівля
4. Споживання / споживчі уподобання
5. Висновки
1. Динаміка виробництва фольгованих пакувальних виробів за матеріалом в Україні в 2021 – 5 міс. 2024 рр., в вартісних показниках, млн грн
2. Структура споживання фольгованої упаковки на ринку В2В за видами упаковки та за видами виробництва продуктів харчування у 2023 році, оцінка, % від загальної реалізації
1. Обсяг імпорту фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україну за 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
2. Динаміка експорту фольгованої упаковки з України за 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн