Дата підготовки: | Квітень 2018 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
На ринку ковбасних виробів дуже великий асортимент продукції. Ковбасні вироби - універсальний продукт, який купують 9 з 10 українців. За допомогою ковбаси можна як швидко перекусити, так і приготувати інші блюда.
У структурі виробництва ковбасних виробів переважають варені ковбаси, в т. ч. сардельки, сосиски - практично 70% всього ринку. В першу чергу такий попит обумовлений тим, що сосиски і сардельки відносяться до продуктів харчування швидкого приготування, в порівнянні з м'ясними продуктами. Що стосується напівкопченої ковбаси, вона займає наступний сегмент за обсягом виробництва - понад 17%. А ось варено-копчені ковбаси у споживачів користуються меншим попитом - всього 4% виробництва припадає на дану продукцію. Тіньовий ринок ковбасних виробів, як і в інших харчових галузях, займає вагому частку - близько 30%. Це невеликі компанії, які розташувалися в основному на заході України і торгують переважно на ринку.
На ринку ковбасних виробів присутня велика конкуренція: виробники змушені підвищувати якість продукції і шукати різні шляхи для зниження собівартості. Ціни на ковбаси безпосередньо залежать від сировини - цін на свинину, яловичину і курку.
Виробництво напівкопченої ковбаси за минулий рік показало незначне зростання. Експорт цієї продукції різко впав в 2015 р., за рахунок припинення поставок в Росію. Але в 2017 р виріс в порівнянні з 2016 р на 130%. Напівкопчена ковбаса в Україну не імпортується, тільки в минулому році було імпортовано всього 90 кг з Іспанії.
Варено-копченої ковбаси виробляється в Україні в 5 разів менше, ніж напівкопченої. У 2017 року виробництво даної продукції показало такий же приріст в процентному співвідношенні до 2016 р., як і напівкопчена ковбаса. Експорт варено-копченої ковбаси з кожним роком зростає, однак частка експорту як і раніше дуже низька. Імпорт в 2015 р. впав більш ніж в 6 разів, в порівнянні з 2014 р, але після цього щорічно зростає.
Для споживачів важливий смак, якість і ціна ковбаси. Останнім часом якість для споживачів переважає над ціною. Однак, студенти та пенсіонери все-таки віддають перевагу більш дешевим ковбасам. Ще одним з основних критеріїв вибору є ТМ виробника. Упаковка практично не впливає на вибір споживачів. Основний формат упаковки ковбаси - «батон» вагою близько 400-600 г. В основному ковбасу купують в супермаркетах середньої ціни.
Девальвація гривні і низькі зарплати сприяють тому, що українці починають купувати менше ковбасних виробів. Через зниження купівельного попиту продавці обмежені в можливості підвищувати ціни на свою продукцію. Поголів'я худоби в Україні зменшується через епідемії та хвороби. Незважаючи на те, що ковбасна галузь показала зростання в 2017 р., це ще не свідчить про вихід індустрії з затяжної кризи.
1. Ринок ковбасних виробів в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку напівкопчених і варено-копчених ковбас в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку напівкопчених і варено-копчених ковбас в Україні
4. Особливості споживання на ринку напівкопчених і варено-копчених ковбас в Україні
5. Перспективні тенденції розвитку ринку напівкопчених і варено-копчених ковбас в Україні
1. Динаміка ємності ринку напівкопчених ковбас України в розрізі складових в 2014-2017 рр..
2. Динаміка ємності ринку варено-копчених ковбас України в розрізі складових в 2014-2017 рр..
1. Структура виробництва ковбасних виробів в Україні в 2017 році в натуральному вираженні,%
2. Динаміка виробництва напівкопчених ковбас в Україні в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, т
3. Динаміка виробництва варено-копчених ковбас в Україні в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, т
4. Динаміка ємності напівкопчених ковбас в Україні в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, т
5. Динаміка експорту напівкопчених ковбас з України в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, т
6. Динаміка експорту з України напівкопченої ковбаси в розрізі країн в натуральному вираженні в 2014 та 2017 рр.,%
7. Динаміка імпорту варено-копчених ковбас в Україну в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, т
8. Динаміка імпорту в Україну варено-копченої ковбаси в розрізі країн в натуральному вираженні в 2014 та 2017 рр.,%
9. Динаміка експорту варено-копчених ковбас з України в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, т
10. Динаміка експорту варено-копченої ковбаси з України в розрізі країн в натуральному вираженні в 2014 та 2017 рр.,%
11. Структура українських споживачів за частотою покупки ковбасних виробів, %