in stock

Паспорт ринку річкового піску України та Київської області. 2018 рік

Дата підготовки: Жовтень 2018 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

На території України знаходиться велика кількість корисних копалин, горючих та негорючих родовищ. Пісок відноситься до неметалічних корисних копалин загальнодержавного значення. Основною сферою застосування піску є сфера будівництва, так само піски використовують в якості формувального матеріалу. Крім використання піску для будівельних розчинів пісок в силу своїх характеристик часто використовується для стяжки підлоги, фільтрації питної води, а так само декоративних робіт.На даний ...

in stock

Аналіз ринку цегли в Україні. 2018 рік

Дата підготовки: Серпень 2018 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 72
Мова звіту: українська

   Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку цегли в Україні. В результаті проведеного дослідження, можна зробити висновок, що даний ринок в 2017 році знаходився в стані зростання, але в першій половині 2018 року відмічена тенденція зниження обсягу виробництва і ємності ринку цегли на 7%. Зниження виробництва відбулось у сегменті керамічної будівельної цегли -8,3%. Основна причина зниження пов’язана із зростанням ...

in stock

Аналіз імпорту ТМ Paroc та Істплекс в Україну за червень 2018 року

Дата підготовки: Серпень 2018 року
Кількість сторінок: 3, Excel
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

       Компанія Pro-Consulting провела аналіз імпорту продукції торгових марок Paroc і Істплекс в Україні за червень 2018 року. Дані бренди представлені в сегменті будівельних матеріалів, в підсегменті ізоляційних матеріалів. У представленому звіті присутня як вихідна база поставок, так і зведені таблиці по кожній марці, із зазначенням обсягів, постачальників, імпортерів і середніх цін.

in stock

Аналітична база ЗЕД (експорту та імпорту) цементу і цементного клінкеру України. 2018 рік

Дата підготовки: Серпень 2018 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль (Excel)
Графіків і діаграм: 40
Таблиць: 46
Мова звіту: російська

       Компанією Pro-Consulting був проаналізований імпорт і експорт цементу і цементного клінкеру України в першому півріччі 2018 р. Розглядається динаміка помісячно, а також порівнюється з першим півріччям 2017 р. Були проаналізовані обсяги експорту та імпорту в натуральному і грошовому вираженні, в розрізі компаній відправників/одержувачів/декларантів, країн походження і призначення, марок, а також середня вартість цементу і цементного клінкеру.

in stock

Аналіз ЗЕД на ринку цементу та клінкеру в Україні в 2017 р.

Дата підготовки: Серпень 2018 року
Кількість сторінок: 7 (Excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 44
Таблиць: 46
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting була детально проаналізована зовнішня торгівля України на ринку цементу і клінкерів. У звіті дана детальна характеристика поставок в розрізі місяців 2017 року натуральному і грошовому вираженні (грн. І дол. США) - за типом матеріалу, марці, країнам-партнерам, середньомісячним цінами, видам контрагентів і сторонам контракту.

in stock

Аналіз ринку звукоізоляційних матеріалів Китаю. 2018 рік

Дата підготовки: Червень 2018 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

Аналітика компанії Pro-Consulting в червні 2018 року було проведено дослідження ринку звукоизолирующих матеріалів Китаю. У роботі представлена інформація про обсяг інвестицій в будівництво і монтаж, структурі підприємств на будівельному ринку Китаю, і обсязі введення нових приміщень за сегментами. Розглянуто основні показники ринку житлової нерухомості Китаю, обсяг і структуру ринку звукоізоляції. Представлена інформація про ціни на звукоізоляційні матеріали найбільших виробників. У ...

in stock

Аналіз будівельного ринку України. 2018 рік

Дата підготовки: Червень 2018 року
Кількість сторінок: 23 (PowerPoint)
Графіків і діаграм: 17
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження будівельного ринку України. У представленій презентації висвітлені ключові тенденції, поточні та прогнозні показники будівельного ринку: обсяги капітального будівництва та ремонтів, введення в експлуатацію житлових і нежитлових будівель, кількість угод з нерухомістю в Україні. Окремо розглянуто галузь будматеріалів, обсяги торгівлі ними і доходи найбільших рітейлерів. Ринок нерухомості почав падати ще під час кризи в 2008 році. У 2011-2013 ...

in stock

Аналіз ринку флоат-скла України. 2018 рік

Дата підготовки: Червень 2018 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 39
Мова звіту: російська

Скляна промисловість в світі є галуззю, що динамічно розвивається. Затребуваність даного продукту на сьогоднішній день викликана розвитком автомобільної промисловості, а також сформованими тенденціями в будівельній галузі. Основними виробниками і споживачами листового скла в світі вважаються Китай, Північна Америка і Європа. А основними провідними компаніями є Pilkington, Asahi, Guardian і Saint-Gobain. Однією з основних особливостей ринку флоат-скла в Україні є його повна імпортозалежність. ...

in stock

Аналіз ринку технічної солі в Україні. 2018 рік

Дата підготовки: Червень 2018 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 21
Мова звіту: українська

В Україні є запаси всіх видів солі (кам'яна, виварна, самоосадна та осадова). При чому за підтвердженими запасами натрієвої та сульфатно-калійної солей Україна входить до переліку провідних країн світу. Так, запаси солі в країні по категоріях А+В+C1 на початку поточного століття були оцінені в 16,7 млрд т. На сьогодні виявлено ряд великих соленосних провінцій, які сформовані в різні фази галогенезу. Сіль має досить ...

in stock

Аналіз ринку цементу (в т. ч. цементних клінкерів), бетону (товарний бетон та ін.) України. 2018 рік

Дата підготовки: Квітень 2018 року
Кількість сторінок: 73, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 47
Таблиць: 36
Мова звіту: російська

Одним з найпоширеніших в'яжучих будівельних матеріалів є цемент. 97% виробленого цементу в Україні - портландцемент, який складається в основному з силікатів кальцію. До основних властивостей цементу відноситься: міцність, період застигання, зернистість помелу, щільність, стійкість до морозів, зчеплення з арматурою і тепловиділення. Бетон - будівельний матеріал з суміші цементу з водою, піском і щебнем, твердіє після укладання. При проектуванні бетонних і ...

in stock

Аналіз ринку дорожнього будівництва України. 2018 рік

Дата підготовки: Січень 2018 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 23
Мова звіту: російська

На даний момент на вітчизняному ринку дорожнього будівництва спостерігається активне зростання після тривалої стагнації. Це викликано значним збільшенням обсягу державного фінансування в даній галузі, проведенням митного експерименту і створенням Дорожнього фонду в 2018 році. Якщо в 2017 році було виділено трохи більше 32 млрд. Грн., То в 2018 році сукупно планується витратити на дороги 46,7 млрд. Гривень. У цій сумі ...

in stock

Аналіз ринку матеріалів для виробництва асфальту України. 2017 рік

Дата підготовки: Грудень 2017 року
Кількість сторінок: 60, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 39
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

В дослідженні надана детальна характеристика стану та ступеню розвитку автотранспортної інфраструктури України, сировинної бази для асфальтного виробництва; проаналізовані ключові ринки матеріалів – дорожнього щебню, бітуму та бітумінозних сумішей в розрізі операторів, зовнішньоекономічної діяльності, цільового споживання; надана оцінка логістичних каналів та запропоновані рекомендації з виходу та розвитку із врахуванням прогнозних тенденцій розвитку.Щебінь – нерудна копалина, що видобувається у відкритий кар’єрний спосіб ...

in stock

Аналіз ринку метвиробів України. 2017 рік

Дата підготовки: Листопад 2017 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Огляд ринку металовиробів, проведене компанією Pro-Consulting, містить опис основних тенденцій в сегменті кріпильних виробів, розрахунок загальних показників ринку з деталізацією зовнішньої торгівлі, частки ринку основних виробників, рівнем цін і аналізом інвестиційної привабливості галузі. Попит на ринку кріпильних металовиробів формується в основному двома галузями - будівництвом і машинобудуванням, кінцеве споживання існує як в В2В, так і в В2С секторах. Ємність ринку металовиробів ...

in stock

Аналіз ринку дощок і брусу різного розпилу України. 2016 рік

Дата підготовки: Грудень 2016 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 15
Мова звіту: російська

Для ринку пиломатеріалів України характерно збільшення обсягів виробництва продукції, що безпосередньо пов'язано з ростом попиту на продукцію, як на внутрішньому ринку, так і на зовнішньому. Основні виробничі потужності підприємств розміщені на півночі і заході України, що в слідстві позитивно позначається на експорті, так як ключовими експортерами продукції є Польща і Угорщина. На ринку багато компаній, які займаються виробництвом пиломатеріалів, оскільки ...

in stock

Аналіз ринку керамічної цегли України та Східної Європи. 2016 рік

Дата підготовки: Листопад 2016 року
Кількість сторінок: 55
Графіків і діаграм: 47
Таблиць: 42

Політико-економічна ситуація, в тому числі і коливання курсу валют, привели до того, що вартість імпортного цегли в гривневому еквіваленті значно збільшилася. Що вплинуло на структуру ринку стінових матеріалів - місцеві аналоги більшою мірою почали витісняти імпортну продукцію. Цей факт дає суттєвий поштовх до розвитку вітчизняного виробництва стінових матеріалів. Український ринок цегли орієнтований на внутрішнє споживання. Станом на 2015 рік на ринку ...

in stock

Аналіз рентабельності бізнесу з виробництва та торгівлі цементом та іншими будматеріалами в Україні та Європі. 2016 рік

Дата підготовки: Жовтень 2016 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 13

У контексті визначення рентабельності підприємства було виділено два основних моменти: виробнича рентабельність і загальна рентабельність. У процесі дослідження виникла необхідність проаналізувати частку активів, що обслуговуються за рахунок довгострокових кредитів. Аналіз показав, що компанії, що займають в цілому більше половини ринку, мають довгострокових кредитів в розмірі більше половини активів. З них компанії, що займають більше третини ринку, не здатні покрити всі борги, ...

in stock

Аналіз експорту на ринку гранітного щебеню з України в Білорусь, Польщу і Литву за 1 кв. 2016 р

Дата підготовки: Травень 2016 року
Кількість сторінок: 4
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 3
Мова звіту: Російська

В даній аналітичній базі розглядаються експортні поставки щебеню з України в Білорусь, Польщу і Литву. Проаналізовано поставки в натуральному і грошовому вираженні, пораховані середні ціни за поставкам в різні країни, виділені найбільші оператори в експорті щебеню.

in stock

Аналіз потенціалу ринку цементно-стружкових плит, стінових і стельових панелей. 2016 рік

Дата підготовки: Лютий 2016 року
Кількість сторінок:  25, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія, у своїй роботі, буде використовувати кілька напрямків. Першочергово, активізується робота в напрямку продажів ЦСП в Україні. У цьому розрізі продаж планується налагодити в двох напрямках: проектно-будівельний і дилерський. Крім цього планується організовувати поставки виробленої продукції на експорт, перш за все в країни ЄС.Після налагодження виробництва планується організувати роботу в напрямку будівництва житлових будинків в Україні, з використанням ЦСП. Першорядний ...

in stock

Аналіз експорту на ринку гранітного щебеню з України в Білорусь, Польщу і Литву за 4 квартал 2015 року

Дата підготовки: Лютий 2016 року
Кількість сторінок:  4, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 3

В даному звіті розглядаються обсяги поставок гранітного щебеню з України в Білорусь, Литву і Польщу за 4 кв. 2015 року.У базі виділені основні компанії-експортери гранітного щебеню. Представлені також дані про постачання гранітного щебеню на зовнішні ринки як в натуральному вираженні, так і в грошовому за досліджуваний період.

in stock

Аналіз експорту на ринку гранітного щебеню з України в Білорусь, Польщу і Литву за 3 кв. 2015 р.

Дата підготовки: Листопад 2015 року
Кількість сторінок:  5 (Excel), Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

В огляді представлені дані поставок гранітного щебеню з України в Білорусь, Литву і Польщу за 3 кв. 2015 року. Ключова частина поставленого товару припадає на БілорусьУ дослідженні виділено ключові компанії-експортери гранітного щебеню. Представлені також дані про експорт гранітного щебеню як в натуральному вираженні, так і в грошовому за досліджуваний період.

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.