in stock

Дослідження ринку побутового вентиляційного обладнання з рекуперацією в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, який включає таку продукцію як централізовані і децентралізовані системи вентиляції з рекуперацією тепла.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, проаналізовано й оцінено ємність ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність на ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, визначено основні ...

in stock

Дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 19
Мова звіту: украинский

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку залізобетонних виробів в Україні.Ринок залізобетонних виробів в Україні характеризується тим, що залізобетон – один з найпоширеніших будівельних матеріалів. Основними його компонентами є бетон та залізні конструкції по типу арматури. Вироби з такого матеріалу відрізняються міцністю, стійкістю до зовнішнього впливу та довговічністю, ...

in stock

Аналіз ринку зливової каналізації в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 26
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку зливної каналізації, який включає таку продукцію як люки, лотки водовідвідні, дощоприймачі, труби каналізаційні, решітки для дощоприймачів та ін. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості видів продукції на ринку дощової каналізації, визначені основні оператори ринку, що досліджується, зроблена оцінка їх часток ...

in stock

Аналіз конкурентів на ринку залізобетонних конструкцій (ЗБК). 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження конкурентів на ринку ЗБК в Україні. Основними конкурентами на ринку ЗБК є "Обербетон-Інвест", "3 бетону", "Хмельницькзалізобетон", "Ковальська".В ході аналізу були охарактеризовані асортимент основних конкурентів ринку ЗБК, виробництво і імпорт продукції конкурентів ринку ЗБК, виручка компаній. ...

in stock

Моніторинг цін на цемент на ринку України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку цементу в Україні. В рамках дослідження було порівняно ціни на цемент різних марок від різних виробників. Так само були виділені найбільші оптові постачальники цементу на Українському ринку.Згідно з дослідженням від компанії Pro-Consulting, на поточний момент в Україні представлена досить велика кількість оптових постачальників цементу, однак далеко не всі з них постачають цемент вагонними нормами. В ...

in stock

Аналіз ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку петель для міжкімнатних дверей. У звіті розглянуті тенденції ринку петель, асортимент товару на ринку, проаналізовані оператори ринку петель для міжкімнатних дверей в розрізі торгових марок і імпортерів, ринки збуту петель для міжкімнатних дверей, види петель та їх ціни. За результатами дослідження ринку петель для міжкімнатних дверей був визначений асортимент товару і портрет покупця. Дверні петлі ...

in stock

Аналіз імпорту спецтехніки в Україну. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз імпорту спецтехніки в Україну в 2019-5 міс. 2020 рр. У звіті розглянуті такі типи спецобладнання, як автокрани, автобурові машини, пожежні машини, бетономішалки, бетононасоси; автонавантажувачі; бульдозери, екскаватори, грейдери, катки, скрепери; машини для змішування мінералів з бітумом; обладнання для громадських робіт і будівництва; обладнання для паль, прибирання снігу, гірничодобувна техніка, бури, щити; підйомні крани. У дослідженні подано обсяги ...

in stock

Ринок сендвіч-панелей 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сендвіч-панелей. У звіті розглянуті тенденції і показники ринку сендвіч-панелей в Україні.Ринок сендвіч-панелей ділиться на кілька сегментів за такими показниками:• По покрову: стінові та кровельні.• За типом наповнювача: мінеральна вата, пінополістирол і пінополіуретан.У дослідженні ринку сендвіч-панелей були розглянуті фактори, що впливають на ціни самих сендвіч-панелей. Серед основних факторів були виділені наступні:• матеріал наповнювача;• товщина панелі;• зовнішній ...

in stock

Аналіз ринку ізоляційних матеріалів Украіни. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ізоляційних матеріалів, який включає в себе теплоізоляційні, звукоізоляційні, гідроізоляційні матеріали та ізоляційні мембрани.Теплова, гідро- і звукоізоляція будівель є важливим елементом будівництва з кількох причин. В першу чергу мова йде про енергоефективність та захист від впливу зовнішніх факторів, що має на меті підвищити якість перебування в житловому або нежитловому будинку. Потреба в енергоефективних рішеннях пов'язана ...

in stock

Аналіз ринку будівельних матеріалів України. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 13
Мова звіту: Російська, Англійська

Аналіз ринку будівельних матеріалів показав, що індекс споживчих цін в Україні протягом досліджуваного періоду зберігався в рамках нормативного рівня, озвученого НБУ (5%) з коригуваннями по сезонностіСхожа з ІСЦ ситуація демонструється в цінах промислових виробників в цілому і в категорії «Виробництво гуми, пластмас та іншої неметалевих мінеральних виробів». На ринку будівельних матеріалів обсяг будівельних робіт в 2020 році скоротився на 4,65% в ...

in stock

Аналіз ринку пластикових труб в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 21
Мова звіту: російська, англійська

Дослідження ринку пластикових труб показало, що в домашній водопровідній системі можуть використовуватися різні типи трубопровідних матеріалів для різних цілей, а саме: постачання прісною водою, відведення стічних вод, зрошення, газові труби для побутових приладів і т. д. У старій водопровідній системі може переважати чавун і оцинковане залізо, тоді як в новому будинку будуть використовуватися майже виключно пластикові труби різних типів.Хоча сталь, ...

in stock

Аналіз ринку виробів з граніту і послуг з його обробки в Україні в 2017- 1 кв. 2020 рр.

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 30
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку граніту і послуг з його обробки. В даному звіті розглянуті поклади граніту в Україні, його видобуток і обробка, основні оператори і зовнішня торгівля. Окремо розглянуто споживання на внутрішньому і зовнішньому ринку, державні закупівлі.Граніт є популярним будівельним матеріалом, який використовують в різних областях, як для зовнішніх, так і для внутрішніх робіт:• покриття доріг;• облицювання метрополітенів і ...

in stock

Аналіз ринку цементу в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 95, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 65
Таблиць: 55
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку цементу в УкраїніВ ході дослідження було проаналізовано тенденції розвитку ринку, а також охарактеризовано основні чинники впливу, динаміку обсягів виробництва, експорту та імпорту, виділено основних операторів і оцінено їх конкурентоспроможність та місце на ринку. Крім цього, було оцінено інвестиційну привабливість галузі та побудовані прогнози подальшого розвитку.Цемент - це найпоширеніший будівельний матеріал, що дозволяє зводити конструкції ...

in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) щебеню та інших гранітних виробів з України в Білорусь, Польщу, Литву за 1 кв. 2020 року.

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: українська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту щебеню та інших гранітних виробів в країни: Білорусь, Литву і Польщу за 1 кв. 2020 року. Експорт цієї продукції за вказаний період знизився практично в два рази в порівнянні з 4 кварталом 2019 р. В грошовому вираженні зниження експорту мало аналогічний темп. В 1 кв. 2020 року найбільшим споживачем вітчизняного щебеню, як і в 4 ...

in stock

Аналіз цін на цемент в Україні в 2012 році . 2020 рік

Дата підготовки: Травень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 4
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз цін на цемент в 2012 році. В ході дослідження було проаналізовано оптові і роздрібні ціни, в залежності від регіонів і постачальників, їх динаміку, річний і помісячний індекс цін виробників цементу, а також, на підставі новин і публікацій, охарактеризовано основні чинники, які вплинули на зміну цін.Цемент - один з найпопулярніших будівельних матеріалів, який використовується як самостійно, так ...

in stock

Дослідження ринку ламінованого МДФ України. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ламінованого МДФ. У звіті детально розглянуті імпортні поставки - в розрізі товщини, торгових марок, географії поставок, компаній-імпортерів, компаній-постачальників і цін. Також проведена оцінка виробництва в Україні, проаналізовано асортимент, тенденції та ціни на ринку ламінованого МДФ.МДФ (MDF-medium-density fiberboard) - це деревоволокнисті плити середньої щільності. МДФ широко застосовується для виробництва меблів, дверей. Матеріал легко піддається зовнішній обробці, ...

in stock

Аналіз ринку дощок з сухостою в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку дощок з сухостою України, в ході якого було проаналізовано основні тенденції на ринку, оцінено легальне і тіньове виробництво, розраховано ємність ринку, визначено основних операторів і охарактеризовано їх діяльність. Виходячи з того, що значна частка продукції реалізується за кордон, особлива увагу під час аналізу приділялася експорту, основним гравця, географії поставок і експортними цінами. Також було оцінено ...

in stock

Аналіз імпорту електроінструментів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 8 (Excel) Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

У матеріалі представлена інформація про обсязі імпорту електроінструменту, акумуляторного і мережевого згідно з класифікатором, з виділенням підвидів деяких інструментів в натуральному вираженні, шт. Також в аналітичній базі представлена інформація про торгову марку, відправника та імпортё.

in stock

Аналіз ринку флоат-скла України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 77 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 39
Мова звіту: російська

Скляна промисловість в світі є галуззю, що динамічно розвивається. Затребуваність даного продукту на сьогоднішній день викликана розвитком автомобільної промисловості, а також сформованими тенденціями в будівельній галузі.Основними виробниками і споживачами листового скла в світі вважаються Китай, Північна Америка і Європа. А основними провідними компаніями є Pilkington, Asahi, Guardian і Saint-Gobain.Однією з основних особливостей ринку флоат-скла в Україні є його повна імпортозалежність. ...

in stock

Аналіз ринку сухих будівельних сумішей в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 31
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сухих будівельних сумішей в Україні. У звіті представлено загальний огляд ринку сухих будівельних сумішей в Україні: загальна характеристика ринку сухих будівельних сумішей в Україні, державне регулювання ринку сухих будівельних сумішей в Україні, проаналізовано основних операторів ринку сухих будівельних сумішей в Україні, зовнішня торгівля на ринку сухих будівельних сумішей в розрізі категорій в Україні, проаналізовано стан ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами