Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 29 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку цегли в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок цегли наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією гривні, скорочення обсягів вітчизняного ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку бетону в Україні. Маркетингове дослідження ринку охоплює період з 2020 року по 2023 рік. Звіт за результатами аналізу ринку бетону містить розрахунок обсягу та динаміки його зміни на підставі даних про виробництво, зовнішню торгівлю та споживання.За даними Державної служби статистики України, станом на 2023 рік в Україні працює близько 300 підприємств з виробництва товарного ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 65, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 75 |
Таблиць: | 40 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будівництва та будівельних матеріалів за останні 5 років. Проаналізовано обсяг будівельних робіт за сегментами, регіональну структуру та показники. Наведено обсяги нового будівництва, обсяги виконаних робіт з реконструкції, обсяги активного будівництва, тенденції у попиті, обсяги продажів та зміну вартості будівництва. Проаналізовано ринок деревини в Україні, ринок бетону та ЗБВ, ринок металоконструкцій та наведено основні показники ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку цегли в Україні. Маркетингове дослідження ринку охоплює період з 2020 року по 2023 рік. Звіт за результатами аналізу ринку цегли містить розрахунок обсягу та динаміки його зміни на підставі даних про виробництво, зовнішню торгівлю та споживання.Дослідження показало, що у 2021 році ситуація на ринку цегли покращилася на тлі економічної активності. Виробництво цегли зросло на ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку композитної сітки та арматури в Туреччині. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність турецького ринку композитної арматури. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво, імпорт та експорт сировини для виробництва композитної сітки. Наведено основні показники ринку будівництва в країні. Оцінено існуючі можливості, ризики та бар’єри входу на ринок.Композитна арматура – ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку композитної сітки та арматури в Азербайджані. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність ринку композитної арматури в Азербайджані. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво, імпорт та експорт сировини для виробництва композитної сітки. Наведено основні показники ринку будівництва в країні. Оцінено існуючі можливості, ризики та бар’єри входу на ринок.Композитна арматура ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку композитної сітки та арматури в Грузії. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність ринку композитної арматури в Грузії. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво, імпорт та експорт сировини для виробництва композитної сітки. Наведено основні показники ринку будівництва в країні. Оцінено існуючі можливості, ризики та бар’єри входу на ринок. Композитна арматура ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку композитної сітки та арматури в Об’єднаних Арабських Еміратах. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність ринку композитної арматури в ОАЕ. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво, імпорт та експорт сировини для виробництва композитної сітки. Наведено основні показники ринку будівництва в країні. Оцінено існуючі можливості, ризики та бар’єри входу на ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку композитної сітки та арматури в Саудівській Аравії. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність ринку Саудівської Аравії композитної арматури. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво, імпорт та експорт сировини для виробництва композитної сітки. Наведено основні показники ринку будівництва в країні. Оцінено існуючі можливості, ризики та бар’єри входу на ринок.Композитна ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 29 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фарби в Україні за 2020 – 1 квартал 2024 рр. Проаналізовано обсяги виробництва фарб для будівництва в Україні та наведено найбільших виробників фарб. Наведено структуру виробництва фарб за видами, обсяги імпорту фарби для будівельного ринку, частки основних країн-експортерів фарб в Україну та імпортерів фарби в Україні. Досліджено обсяги та напрямки експорту фарби для будівельного ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку металевих виробів в Україні за 2020 – 1 квартал 2024 рр. Проаналізовано ємність ринку металоконструкцій в Україні. Досліджено структуру ринку металевих конструкцій за основними видами. Наведено основних виробників металоконструкцій, компаній з послуг дизайну та установки металоконструкцій станом на 2023 рік. Проаналізовано споживання металоконструкцій в Україні та наведено структуру споживання за напрямками.Металеві конструкції для будівництва ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бетонних виробів в Україні за 2020 – 1 квартал 2024 рр. Проаналізовано ємність ринку товарного бетону та залізобетонних виробів в Україні. Досліджено структуру ринку в розрізі видів ЗБВ в Україні в 2023 році та наведено виробників ЗБВ та їхні потужності в Україні станом на 2023 рік. Також розглянуто плани будівництва нових заводів ЗБВ, їх ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 55 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 62 |
Таблиць: | 34 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будівельних матеріалів з деревини за 2020 – 1 квартал 2024 рр. Проаналізовано загальний обсяг реалізації деревини та виробів з неї, середню ціну реалізації необробленої деревини на внутрішньому ринку. Наведено частку обсягів реалізації лісоматеріалів в областях в 2023 році, основні тенденції, проблеми та фактори розвитку ринку деревини в Україні. Проаналізовані обсяги експорту та імпорту виробів ...
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
З метою визначення, як саме споживачі сприймають та ставляться до продукції бренду «Полі Пласт» та «Dops» , було проведено дослідження споживчих вподобань щодо вибору будівельних сумішей методами CATI (Computer Assisted Telephone Interview) і Face-to-Face.Основні пункти, що оцінювались:1. Критерії вибору будівельних сумішей 2. Канали та методи просування 3. Питання про ТМ «Полі Пласт» та ТМ «Dops»Для дослідження було взято вибірку із ...
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку гіпсокартону в Україні. Досліджено виробництво гіпсокартону в Україні. Були виділені головні фактори впливу на ринок.У рамках аналізу було детально розглянуто зовнішню торгівлю гіпсокартоном в Україні. Додатково, досліджено структурування імпорту гіпсокартону в Україну за видами.Також, проаналізовано сегменти будівництва та ремонту в Україні. ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку дорожнього будівництва в Україні. Показано ринковий потенціал і можливості галузі, майбутній розвиток у відповідних сегментах. Наведено поточні плани та проекти по секторам. Будівництво стало однією з галузей, що найбільш постраждала внаслідок повномасштабної агресії росії. Будівельна галузь середньому впала на 60-70% в 2022 році. За оцінками KSE Institute, загальні прямі збитки від військової агресії РФ ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку санітарно технічних виробів в Україні. Наведено основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність українського ринку сантехніки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво санітарно-технічних виробів в Україні. В звіті розглянутий ринок в розрізі керамічних та фаянсових санітарних виробів для туалетів та ванни. Рівень конкуренції на роздрібному ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 34 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження щодо економічної доцільності будівницта заводу з теплоізоляційних блоків з базальтової вати.В ході аналізу було охарактеризовано особливості ринку в Україні, проаналізовано динаміку цін в Україні та Європі на базальтову вату та товари-замінники, а також фактори впливу на ціну. Зокрема, було досліджено наявність сировинної бази в Україні, існуючі технології на ринку (виробничі лінії) та надано висновки щодо ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 27 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку міжкімнатних дверей в Україні.Ринок міжкімнатних дверей в Україні у 2023 році просів та досі не повернувся на рівень розвитку до військового часу. Він має значну кількість вітчизняних виробників (85%). Їхня продукція представлена в різних цінових сегментах та виготовляється з різноманітних матеріалів. Це задовольняє попит на внутрішньому ринку та дає можливість експортувати продукцію за кордон. Найчастіше ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку керамічної плитки в Україні. Наведено основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність українського ринку керамічної плитки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво керамічної плитки. Керамічна плитка та інші облицювальні матеріали – це загальна категорія, що об’єднує основні види керамічних облицювальних матеріалів, зокрема керамічні плитки для ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.