Паспорт ринку будівельних матеріалів України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 28
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку будівельних матеріалів в Україні за 2019-2025 рр. Досліджуваними будівельними матеріалами є: сухі будівельні суміші, вхідні двері, міжкімнатні двері, профілі ПВХ, арматура та металеві вироби, покрівельні матеріали, клінкерна цегла, силікатна цегла, щебінь, бруківка, лакофарбові матеріали, пінопласт та пінополістирол. В ході аналізу було досліджено: загальні показники, основні компанії, тенденції на ринку.Попит на будівельні матеріали залежить від загального ...

Паспорт ринку цементу України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку цементу в Україні за 2019-2025 рр. В ході аналізу було досліджено: загальні показники, основні компанії, тенденції на ринку.Цемент виготовляють шляхом термічної обробки (випалу) суміші вапняку та глини за високих температур, у результаті чого утворюються гранули клінкеру. Після цього клінкер охолоджують, подрібнюють до стану порошку та змішують із гіпсом і різними мінеральними добавками, отримуючи готовий продукт ...

Паспорт ринку бетону України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку бетону в Україні за 2019-2025 роки. В ході аналізу було досліджено: загальні показники, основні компанії, тенденції на ринку.Бетон є ключовим будівельним матеріалом, попит на який залежить від загального стану будівельного ринку країни. Тому обсяги та структура будівельного ринку відображають попит на досліджувану продукцію. Наприклад, зростання будівництва логістичних хабів, промислових майданчиків підвищує потребу чи багатоповерхових житлових ...

Паспорт ринку керамічної цегли України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку керамічної цегли в Україні у 2019–2025 роках. У звіті проаналізовано основні тенденції розвитку галузі, динаміку виробництва, обсягів імпорту та експорту, структуру споживання, а також конкурентне середовище на ринку будівельних матеріалів.Український ринок керамічної цегли у досліджуваний період зазнав суттєвих коливань, зумовлених макроекономічними та соціальними факторами. Після зниження обсягів виробництва у 2020 році, спричиненого пандемією COVID-19, ...

Паспорт ринку газобетону України. 2025 рік.

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку газобетону за 2019-2025 рр. В ході роботи було проаналізовано виробництво, імпорт, експорт, індекс цін, вартість виробництва в Україні та окупність, основні гравці, споживання. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні показники.Газобетон - будівельний матеріал, що використовується при зведенні житлових будівель, об'єктів господарського, торгового, промислового призначення, відзначається серед інших високими експлуатаційними характеристиками, невисокою ціною, ...

Аналіз ринку газобетону України. 2012 - І півріччя 2025 рр.

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку газобетону в Україні. В ході роботи було проаналізовано: тенденції розвитку ринку, виробництво, імпорт, експорт, реалізація, закони, що регулюють галузь, податки, основні оператори та їх частки, ціни та їх динаміка, споживання та його зміни. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні показники за 2 сценаріями.Газобетон - популярний будівельний матеріал, що використовується при зведенні житлових ...

Аналіз ринку цементу та бетону України. 2025 рік

Дата підготовки: Серпень 2025 року
Кількість сторінок: 69, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку цементу та бетону в Україні за 2021-2025 рр. В ході аналізу було досліджено: загальні показники, основних операторів, тенденції на ринку.Виробництво цементу (портландцементу) в Україні демонструвало зростання до повномасштабного вторгнення. В перший рік війни споживання цементу впало на -57%. Станом на 2024 рік, споживання цементу в Україні становить близько 60% від довоєнного рівня 2021 року. Максимальні ...

Аналіз ринку будівельного сектора в Україні.2025 рік

Дата підготовки: Серпень 2025 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз будівельного сектора протягом 2023-1 півріччя 2025 року. В ході аналізу було дослідження основні події, що вплинули на будівельний ринок, ринок праці в будівництві та загальний ринок будівельних робіт. Окремо було проаналізовано ринок будівельних матеріалів та інвестиційні показники галузі. Станом на середину 2025 року, будівельний ринок продовжує поступове відновлення, однак показники будівельної галузі в 2025 році є менш ...

Аналіз ринку газобетону Молдови. 2025 рік

Дата підготовки: Липень 2025 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено комплексний аналіз ринку газобетону в Молдові. У дослідженні розглянуто динаміку ринку будівництва у 2019 – 1 кв. 2025 років, прогноз на 2025–2030 роки. Аналіз ринку газобетону: обсяги виробництва, імпорту, експорту, потужності, завантаження виробництва та ціни. Детальна інформація про компанію-виробника, частки ринку, дистриб’юторів і DIY-мережі. Аналіз каналів збуту, логістики, роздрібних і оптових цін, умов поставки, регуляторних вимог ...

Аналіз ринку сантехнічних виробів з пластику в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 29
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено аналіз ринку сантехнічних виробів з пластику в Україні. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринків будівництва та пластикових гранул. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ...

Аналіз ринку видобутку ангідриту і виробництва продукції на його основі в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ангідриту та виробництва продуктів його переробки в Україні, виокремлено основні його тенденції та тренди, структуру та динаміку за 2021-2025 роки. Результати проведеного дослідження дозволяють скласти наступні узагальнення щодо поточного стану та перспектив ринку.У 2025 році інвестори дедалі більше орієнтуються на проєкти, які відповідають ESG-критеріям: прозорість звітності, мінімізація викидів CO₂, оптимізація водокористування та управління відходами. ...

Аналітична записка щодо ринку SPC-підлогового покриття України. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку SPC-підлогового покриття в Україні у 2021-2024 рр. У аналітичній записці розглядається динаміка ємності ринку, обсяги імпорту та структурування ринку підлогового покриття в Україні Український ринок SPC-покриття наразі перебуває на етапі відновлення після різкого падіння у 2022 році через повномасштабне вторгнення. Відсутність внутрішнього виробництва зумовлює повну залежність від імпорту, зокрема з Туреччини та Китаю. На ...

Аналіз продажів на ринку гідроізоляційних матеріалів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль + Power ВІ
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз продажів гідроізоляції найбільшими компаніями, представленими на ринку за 2024 рік та 4 міс. 2025 року. Загально проаналізовано продажі семи компаній в розрізі видів гідроізоляції (рулонна, обмазочна, проникаюча, ін’єкційна, мембрани та стрічки, полімочевина та рішення для вмонтування), за компаніями-покупцями та за призначенням подальшого використання (для власного споживання, для подальшої дистрибуції, на експорт тощо)Порівняння даних повного 2024 року ...

Аналіз ринку кабелю для теплої підлоги в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 38
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електричного нагрівального кабелю для теплої підлоги в Україні в період 2021-2024 років. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку України. Наведено ключові показники ринку.Електричні кабелі для теплої підлоги - це спеціалізовані нагрівальні елементи у вигляді кабелів, що використовуються в системах електричного обігріву підлоги. Їх основна функція — передача тепла ...

Аналіз ринку газобетону в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку газобетону в Україні протягом 2021-2024 років. В ході аналізу було досліджено: загальні показники, основних операторів, тенденції на ринку, сегментацію та структурування галузі, канали та сегменти збуту, зовнішню торгівлю, ціну й ціноутворення на ринку, основних споживачів та асортимент продукції. Газобетон - популярний будівельний матеріал, що використовується при зведенні житлових будівель, об'єктів господарського, торгового, промислового призначення. Цей ...

Аналіз ринку кварцового піску в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кварцевого піску в Україні в 2018-2024 роках. Надано перелік та опис основних операторів ринку України. Наведено ключові показники ринку.Український ринок кварцового піску характеризується високою концентрацією та високою інтенсивністю конкуренції. Кількість операторів ринку більшою мірою залежить від наявності родовищ кварцового піску в Україні та їх запасів. Основними регіонами по видобутку є Харківська та Чернігівська області.Від ...

Аналіз зовнішньої торгівлі гідроізоляційними матеріалами в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження зовнішньої торгівлі гідроізоляційними матеріалами в Україні. В ході роботи було проаналізовано: об’єми в метрах та літрах, кілограмах. Розроблено розподіл по імпортерах та упаковках.

Аналіз ринку флоат-скла в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 27
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку флоат-скла в Україні за 2019-2024 роки та провела сценарне прогнозування попиту та споживання до 2030 року. Флоат-скло – це матеріал, що визначає нові стандарти в галузі скляних виробів. В основі його виробництва лежить технологія флоат-процесу, що дозволяє отримувати рівномірне, бездефектне скло з високою прозорістю та ідеальною гладкістю. В 2021 році ринок флоат-скла складав майже 35 млн квадратних ...

Аналіз ринку сантехнічних виробів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сантехніки в Україні в період 2021-2024 років. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку України. Наведено ключові показники ринку.Обсяги будівельних робіт в країні відображають загальний рівень будівельного ринку, від якого залежать обсяги споживання сантехніки.Обсяги будівельних робіт в Україні в грошових показниках демонстрували постійне зростання до 2022 року. В 2022 ...

Аналітична записка по ринку покрівельних матеріалів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене аналіз ринку покрівельних матеріалів в Україні за 2019–2024 рр. В аналітичній записці описані основні тенденції ринку, виробництво продукції, експорт/імпорт та споживання продукції.Станом на кінець 2024 - початок 2025 року, ринок покрівельних матеріалів перебуває на етапі поступового відновлення після початку повномасштабного вторгнення. Найшвидшу динаміку розвитку ринок продемонстрував в 2021 році внаслідок неймовірного зростання обсягів будівельних робіт. В ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами