Дата підготовки: | Березень 2023 року |
Кількість сторінок: | 59, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 44 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку металевих виробів у Польщі в 2021-2022 рр.Ринок металевих виробів переживає спад. Багато ринкових факторів негативно впливали на ринок сталі у 2021-2022 рр. У 2021 році перевага була на стороні виробників, коли попит на сталь значно перевищував пропозицію на фоні економічного відновлення після пандемії. За 2021-й рік ціни на основні види металевих виробів зросли на 60-80% ...
Дата підготовки: | Лютий 2023 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ПВХ виробів, а саме труб та профілів в Україні. Виробництво ПВХ-профілю в Україні було досить сильно розвинене до повномасштабної війни та становило 78 тис. тонн у натуральному вираженні у 2021 році. Але під час бойових дій було знищено чи окуповано виробничі потужності основних виробників – компаній «Вікналенд», «Маядо», «Оппентек», «Алюпласт». При цьому виробники ПВХ-труб не ...
Дата підготовки: | Січень 2023 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Стагнація на ринку будівельних матеріалів відмічалась експертами ще з 2018 р. Криза посилилась на початку 2020 р. у зв’язку з Covid-19. В результаті з початком карантину роздрібний сектор практично значно скоротився, великі інвестиційні проекти були призупинені або скасовані. Проте наприкінці 2020 р. було відмічене зростання попиту на внутрішньому ринку, що можна вважати ознакою поступового виходу із кризи.У 2021 р. стан ...
Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку високовольтних кабелів в Україні в 2021 – 2022 рр. Було проаналізовано виробництво, експорт та імпорт високовольтних кабелів.Високовольтні кабелі використовуються для прокладання мереж між містами та електростанціями і здатні витримувати напругу до 150 000 В. Вони потрібні для прокладання ліній електромережі, монтажу електропроводки в будівлях, живлення промислових об’єктів. Найпопулярнішим представником таких кабелів є мідний кабель ВВГ ...
Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку полімерних труб України.Ринок полімерних труб України представлений продукцією з вінілхлориду, етилену та пропілену. Використання поліпропіленових і поліетиленових труб поширюється на інженерні споруди і комунікації, застосування в каналізації, газо- і водопостачанні. Поліетилен також замінив ряд металів в інженерних трубопровідних системах. Ці труби можуть використовуватися при будівництві трубопровідних систем діаметром 500-1600 мм, каналізаційних і зливових колекторів, дренажів ...
Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Глобальний ринок електродів за прогнозами експертів поступово зростає після помірного падіння в 2019-2020 р. у зв’язку з глобальною кризою, викликаною пандемією COVID-19. Позитивні тенденції прогнозують за рахунок збільшення будівництва та великих проектів у сфері інфраструктури і транспорту, регіоном з найбільшими темпами зростання вважається східна та південно-східна Азія. Лідером світового експорту електродів є Китай, основні імпортери – США, Китай, Мексика. Наразі ...
Дата підготовки: | Жовтень 2022 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку кабелів України. У дослідженні описано основні виробники цього товару. Проаналізовано тенденції розвитку ринку, розраховано ємність ринку. З урахуванням військового стану в Україні було створено прогноз на розвиток ринку та фактори, що вплинуть на його зміну у майбутньому. Компанія проаналізувала основних українських виробників, їх активність у нинішніх умовах та виходячи із загальної динаміки ринку та виробництва сьогодні ...
Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку бетонних стінових блоків в Україні у 2018 – 1 пол. 2021 р.Бетонний блок – недорогий будівельний матеріал для зведення блокових конструкцій. Такі стінові блоки виготовляють із бетонної суміші на основі гранітного відсіву методом вібропресування у металевих формах.З огляду на те, що цільове призначення стінових бетонних блоків – це будівельні процеси, даний ринок безпосередньо пов'язаний із ...
Дата підготовки: | Серпень 2022 року |
Кількість сторінок: | 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будівельних матеріалів в Україні у 2019 – 6 міс. 2021 р. У ході аналізу ринку було проаналізовано основні тенденції на ринку будматеріалів в Україні, а також охарактеризовано зміну ємності ринку в розрізі категорій. Ринок будматеріалів напряму пов’язаний з ринком будівництва. Тому попит на них залежить від тенденцій будівельного сектору.Запровадження карантинних обмежень для боротьби з ...
Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку цегли (будівельної та вогнетривкої) в Україні у 2016 – 6 міс. 2022 рр. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання цегли в залежності від призначення, визначено основних операторів ринку, представлено середні ціни на будівельну та вогнетривку цеглу, досліджено основні канали збуту продукції. ...
Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 24 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сухих будівельних сумішей в Україні. У дослідженні описані основні виробники цього виду продукції та особливості ринку. Проаналізовано тенденції розвитку ринку, розраховано ємність ринку, рівень імпорту та експорту.
Дата підготовки: | Квітень 2022 року |
Кількість сторінок: | 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 27 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку міжкімнатних дверей, в ході якого виявили основні тенденції розвитку ринку. У звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі міжкімнатних дверей, а також динаміка реалізації продукції, географічна структура експорту і імпорту, структура міжкімнатних дверей в Україні, сегменти споживачів та їх переваги.Український ринок міжкімнатних дверей – це ринок, який розвивається і уже сформував основних гравців з ...
Дата підготовки: | Квітень 2022 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку модульного будівництва в Україні та країнах Європи. В рамках дослідження було оцінено загальні показники національного ринку модульного будівництва, ринку ЄС, а також ринків Норвегії та Ісландії, описано відмінність понять «модульне будівництво» в Україні та Європі, проведено аналіз основних операторів у вибраних географічних межах, у тому числі ринкове позиціонування та наявність унікальні торгові пропозиції, методи просування. ...
Дата підготовки: | Квітень 2022 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting здійснила дослідження ринку модульного будівництва в Україні. В рамках дослідження було оцінено загальні показники національного ринку модульного будівництва, проведено аналіз основних операторів, у тому числі ринкове позиціювання та наявність унікальних торгових пропозицій, методи просування. Розглянуто споживання, зокрема інтернет-аудиторії. Оцінено сильні та слабкі сторони основних конкурентів на національному та європейському ринках модульного будівництва, прописано актуальні ризики для національних операторів.Під ...
Дата підготовки: | Лютий 2022 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting здійснила дослідження ринку модульного будівництва в Україні.У ході аналізу було охарактеризовано загальну характеристику ринку, виробництво модульних будинків, зовнішню торгівлю, імпорт в Україну, споживання та переваги в Україні, висновки та прогнозні тенденції.Розвиток модульного залежить від ситуації на ринку нерухомості. У аналізований період ринок нерухомості загалом демонстрував позитивну динаміку. Спостерігалося падіння у секторі житлової нерухомості у 2020 році на тлі ...
Дата підготовки: | Лютий 2022 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку металевих виробів 2018-6 міс. 2021 р. У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку цього ринку в Україні. Проаналізовано споживання металопродукції у розрізі цільових сегментів. За результатами аналізу сформовано висновки та рекомендації функціонування на ринку.В даний час більшість житлових та громадських будівель починають зводитися із застосуванням монолітного залізобетону. Для кожного етапу будівництва підбирається ...
Дата підготовки: | Лютий 2022 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 30 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів (мінеральна вата) в Україні.Проаналізовано загальні показники ринку у 2017-2021 рр.: виробництво, експорт, імпорт, а також сегментація та структурування ринку, виділення основних операторів ринку, асортимент та ціноутворення на ринку теплоізоляційних матеріалів (мінеральна вата) в Україні, каналів збуту.Інтерес та актуальність дослідження теплоізоляційних матеріалів обумовлений тим, що теплова ізоляція будівель є важливим елементом будівництва, оскільки є ...
Дата підготовки: | Січень 2022 року |
Кількість сторінок: | 71, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 34 |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку флоат-скла в Україні за 2017-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Скляна промисловість ...
Дата підготовки: | Січень 2022 року |
Кількість сторінок: | 81, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 48 |
Таблиць: | 25 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку GRC та його аналогів в Україні. Розглянуто ринок будівельних матеріалів загалом із виділенням ємності ринку GRC та виділених товарів-замінників. Також розглянуто ринок готових будівель з акцентом на технології «індустріальний будинок» (об'ємно-блочне будівництво, модульне будівництво). Поточна ситуація на ринку будівельних матеріалів виглядає так: основна частка будівельних підприємств зосереджена у 7 областях України: Київській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській, Одеській, ...
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будматеріалів в Україні. В ході аналізу було оцінено ємність ринку і розрізі видів (цемент, будівельний гіпс, сухі будівельні суміші, товарний бетон, залізобетон, щебінь, бутовий камінь, цементно-піщана черепиця) з виділенням основних виробників. Перелічено та структуровано операторів окреслених ринків, визначено їх частки. Оцінено обсяги провідних постачальників на ринку цементу в розрізі марок та обсяги провідних постачальників ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.