in stock

Дослідження ринку міжкімнатних дверей в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Квітень 2022 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 27
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку міжкімнатних дверей, в ході якого виявили основні тенденції розвитку ринку. У звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі міжкімнатних дверей, а також динаміка реалізації продукції, географічна структура експорту і імпорту, структура міжкімнатних дверей в Україні, сегменти споживачів та їх переваги.Український ринок міжкімнатних дверей – це ринок, який розвивається і уже сформував основних гравців з ...

in stock

Аналіз ринку модульного будівництва в Україні, країнах ЄС, Норвегії та Ісландії. 2022 рік

Дата підготовки: Квітень 2022 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 24
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку модульного будівництва в Україні та країнах Європи. В рамках дослідження було оцінено загальні показники національного ринку модульного будівництва, ринку ЄС, а також ринків Норвегії та Ісландії, описано відмінність понять «модульне будівництво» в Україні та Європі, проведено аналіз основних операторів у вибраних географічних межах, у тому числі ринкове позиціонування та наявність унікальні торгові пропозиції, методи просування. ...

in stock

Аналіз ринку модульного будівництва в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Квітень 2022 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting здійснила дослідження ринку модульного будівництва в Україні. В рамках дослідження було оцінено загальні показники національного ринку модульного будівництва, проведено аналіз основних операторів, у тому числі ринкове позиціювання та наявність унікальних торгових пропозицій, методи просування. Розглянуто споживання, зокрема інтернет-аудиторії. Оцінено сильні та слабкі сторони основних конкурентів на національному та європейському ринках модульного будівництва, прописано актуальні ризики для національних операторів.Під ...

in stock

Дослідження ринку модульного будівництва в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting здійснила дослідження ринку модульного будівництва в Україні.У ході аналізу було охарактеризовано загальну характеристику ринку, виробництво модульних будинків, зовнішню торгівлю, імпорт в Україну, споживання та переваги в Україні, висновки та прогнозні тенденції.Розвиток модульного залежить від ситуації на ринку нерухомості. У аналізований період ринок нерухомості загалом демонстрував позитивну динаміку. Спостерігалося падіння у секторі житлової нерухомості у 2020 році на тлі ...

in stock

Аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів (мінеральна вата) в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

in stock

Аналіз ринку флоат-скла в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Січень 2022 року
Кількість сторінок: 71, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 34
Таблиць: 33
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку флоат-скла в Україні за 2017-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Скляна промисловість ...

in stock

Аналіз ринку будматеріалів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 12
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будматеріалів в Україні. В ході аналізу було оцінено ємність ринку і розрізі видів (цемент, будівельний гіпс, сухі будівельні суміші, товарний бетон, залізобетон, щебінь, бутовий камінь, цементно-піщана черепиця) з виділенням основних виробників. Перелічено та структуровано операторів окреслених ринків, визначено їх частки. Оцінено обсяги провідних постачальників на ринку цементу в розрізі марок та обсяги провідних постачальників ...

in stock

Аналіз ринку річкового піску в Україні за 2018-1 пол. 2021рр. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку річкового піску в Україні за 2018-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Загалом ...

in stock

Аналіз ринку плитки та сантехніки в Молдові. 2021 рік

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку плитки та сантехніки у Молдові. У ході аналізу було оцінено ємність ринку у 2019 – 1пол. 2021 р., у розрізі виділених видів, визначено основних гравців ринку (ТОП-3), виділено ТОП-20 торгових марок у розрізі плитки та сантехніки окремо, ТОП-5 країн за географічною структурою імпорту, виділено імпорт з України, запропоновано систему знижок для різних категорій клієнтів.Керамічна ...

in stock

Аналіз ринку бетонних стінових блоків, 2018 – 1 пол. 2021 рр.

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Бетонний блок - недорогий будівельний матеріал для зведення блочних конструкцій. Такі стінові блоки виготовляють з бетонної суміші на основі гранітного відсіву методом вібропресування в металевих формах.З огляду на те, що цільове призначення стінових бетонних блоків - це будівельні процеси, даний ринок безпосередньо пов'язаний з ринком будівництва. Тому попит на бетонні блоки залежить від тенденцій будівельного сектора.Введення карантину для боротьби з ...

in stock

Аналіз ринку газобетону в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку газобетону в Україні, який включає таку продукцію як газобетонні стінові блоки, перегородки, плити перекриття, армовані газобетонні вироби та ін.В ході аналізу було охарактеризовано головні тенденції ринку газобетону в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішня торгівля і споживання на ринку газобетону України, визначено основних операторів на ринку газобетону в Україні, проведено аналіз ціноутворення та асортименту газобетонних виробів ...

in stock

Аналіз ринку плінтуса в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку плінтуса в Україні за 2018 - 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва плінтуса в розрізі видів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період також в розрізі видів. Визначено основні оператори ринку. Досліджено оподаткування на ринку, а також зовнішня ...

in stock

Дослідження ринку бутадієн-стирольного каучука (Континентальна Європа та країни СНД). 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 88, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 65
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку бутадієн-стирольного каучука в континентальній Європі та країнах СНД, в якому представлені загальна характеристика ринку, державне регулювання галузі по країнам (мита і екологічне законодавство), виробництво, основні оператори ринку, зовнішня торгівля, ціна та ціноутворення на ринку, споживачі і їх вподобання та інвестиційна привабливість галузі ринку бутадієн-стирольного каучуку. Історія. У 1826 році Майкл Фарадей визначив молекулярну структуру натурального каучуку, ...

in stock

Аналіз ринку підвісного оптичного кабелю України. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку підвісного оптичного кабелю. В ході аналізу була розрахована ємність ринку в 2019-2020 рр., оцінені і структуровані по маркам обсяги виробництва, експорту та імпорту, визначені основні оператори ринку, їх частки і структура по сегментах, спеціалізації і регіонально, розглянуті канали збуту, асортимент і ціни.Волоконно-оптичний кабель зв'язку (ВОК) на сьогоднішній день є найсучаснішим засобом передачі інформації на ...

in stock

Аналіз ринку покрівлі в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку покрівлі в Україні за 2013-2020 рр. В ході дослідження було проведено підрахунок основних показників ринку за досліджуваний період (виробництво, імпорт, експорт), досліджено виробництво різних типів покрівельних матеріалів в розрізі регіонів та виробників, вивчена географічна структура імпорту та експорту матеріалів. Окрему увагу приділено макроекономічному середовищу на ринку. Найважливішою сферою економіки, від якої безпосередньо залежить ситуація на ринку ...

in stock

Аналіз ринку підлогового покриття України. 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 24
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку крохмалю в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку підлогових покриттів і розраховані загальні показники ринку в 2018-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту в Україні. У звіті сегментований ринок за типом підлогового покриття (ламінат, паркет, лінолеум і ковролін), а також показаний перелік найбільших операторів ринку, їх спеціалізація. В аналізі представлені ...

in stock

Аналіз ринку бетону Київської області. 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 7
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бетону Київської області. В ході аналізу були виділені тенденції розвитку ринку, оцінені об’єми виробництва і споживання в Києві та Київській області, частка Київської області на загальноукраїнському ринку бетону, описані основні оператори ринку, їх прибутковість та конкурентний стан, розглянуті ціни на різні види бетону з точки зору рухливості та фактори їх формування, спрогнозовані об’єми споживання ...

in stock

Аналіз ринку електроінструменту в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку електроінструментів в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку електроінструментів в Україні.Ринок електроінструментів в Україні на сьогоднішній день є перспективним і швидко розвивається. Темпи зростання ринку становлять близько 7% щорічно. Такі високі темпи зростання забезпечуються в основному за рахунок імпорту продукції. На ринку електроінструментів України на 99,7% займають товари, привезені з ...

in stock

Аналіз ринку гофрокартону і гофротари в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 13
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку гофрокартону та гофротари. У звіті розглянуті тенденції і показники ринку гофрокартону та гофротари в Україні. В аналізі ринку гофрокартону та гофротари були розглянуті динаміка виробництва гофрокартону і гофротари, найбільші оператори ринку (виробники), а також динаміка виробництва, експорту та імпорту гофрокартону і гофротари, цінова політика на ринку гофрокартону та гофротари, переваги споживачів на ринку і канали ...

in stock

Аналіз ринку блочного будівництва в Україні. 2021 рік.

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку блочного будівництва. В ході аналізу було виділено загальна характеристика ринку, описані тенденції розвитку ринку будівництва в Україні в 2018-2020 рр., Оцінені загальні показники ринку, розрахована реальна і прогнозна місткість ринку будівництва в цілому і блочного будівництва зокрема, визначено основні оператори ринку і їх частки , досліджено ринкове ціноутворення, споживачі і їх переваги і побудовані ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами