in stock

Аналіз ринку заміських комплексів. Впізнаваність брендів та аналіз попиту. 2024 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
34700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

З метою визначення рівня впізнаваності, сприйняття та ставлення споживачів до бренду заміського комплексу проведене дослідження споживчих вподобань щодо заміського відпочинку методом CATI (Computer Assisted Telephone Interview).
Опитування респондентів проводилось за узгодженою анкетою у форматі онлайн або телефонної розмови.
Основні пункти, що оцінювались:
1. Вид відпочину
2. Вибір місця для відпочину
3. Критерії оцінки місця відпочинку
4. Питання про заміський комплекс
За даними опитування, більш ніж половина респондентів - прихильники тихого та спокійного відпочинку, близько 30% - активного, і решта це або змішаний, або ж інші види. Ця тенденція зберігається майже незмінною в розрізі вікових категорій, статі та для людей із доходом нижче середнього, середнім та вище середнього.


Єдина відмінність в тенденції спостерігається у найзаможнішої групи респондентів. Проте така відмінність пояснюється відносно невеликою вибіркою даної категорії. Результати опитування показали, що більша частина респондентів обирають місце відпочинку шляхом самостійного пошуку в Інтернеті та аналізом відгуків, або ж за рекомендаціями друзів та родини. Із загальної кількості респондентів менш ніж 15% знали щось про заміський комплекс.
Дослідження рівня задоволеності відпочинком проводилося за наступними критеріями:
1. Якість обслуговування
2. Комфорт будиночків
3. Якість харчування
4. Оточуюче середовище/природа
5. Чистота території
6. Можливість відпочивати з тваринами
7. Сауна/чани
8. Додаткові розваги (велосипеди, лісні прогулянки…)
Оцінка проводилася по 5-ти бальній шкалі, де 1 –найнижча оцінка, 5 – найвища оцінка. . Рівнем оцінки прийнято середнє значення по кожному критерію. За даними опитування, понад 65% респондентів мають виключно гарні асоціації стосовно комплексу та бренду, 100% планує відпочити в заміському комплексі ще раз.

Детальний зміст:

1. Методологія дослідження
2. Портрет респондентів
3. Розуміння критеріїв вибору місця відпочинку (та їх вагомості) а також оцінка впливу каналів просування на рівень обізнаності та впізнаваності бренду
4. Аналіз рівня знання/впізнаваності бренду/заміського комплексу
5. Ступінь задоволеності споживачів будинками, рівнем послуг
6. Асоціації, які викликає нагадування про бренд/ комплекс, аналіз рівня та критеріїв його лояльності, визначення вподобань та ставлення (позиціонування) споживачів до комплексу, його характеристик, концепції тощо
7. Висновки та рекомендації щодо напрямів розвитку

Перелік графіків і діаграм:

1.Структура респондентів опитування за статтю, віком та рівнем доходу, %
2.Структура вибору відпочинку респондентами, %
3.Структура вибору відпочинку респондентами категорії найзаможніші, %
4.Структура шляху вибору місця відпочинку респондентами, %
5.Структура критеріїв вибору місця відпочинку респондентами,%
6.Частка людей, що знають про заміський комплекс, %
7.Частка людей, що знають про заміський комплекс, та були в ньому , %
8.Оцінка головних критеріїв якості послуг та комфортності будиночків «УЛІС», %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами