in stock

Аналіз ринку продуктів харчування України. 2005 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2005 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку продуктів харчування, підготовлений фахівцями компанії Pro-Consulting, включає аналіз таких секторів ринку продовольчих товарів: хліб і хлібобулочні вироби, безалкогольні напої, соки, води, чай, кава, кондитерські вироби, алкогольні напої, молочні продукти, сири, бакалійні продукти , спеції, жири, добавки, інгредієнти, овочі, фрукти, консервація, м'ясні продукти, риба, морепродукти, напівфабрикати і заморожені продукти. Звіт містить показники виробництва, експорту, імпорту продукції, характеристику основних операторів ринку. Представлені споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів. Вказані основні параметри споживання продуктів харчування і прогноз насичення продовольчого ринку. Виявлено, що на початку 2006 року українська продукція становила основну частину товарного асортименту. Цьому сприяли як зростання якості вітчизняної продукції, так і поява відомих українських брендів і марок. У той же час всі супермаркети і гастрономічні магазини, а також більшість оптових ринків продають імпортну продукцію. Величина частки імпорту в торговому товарообігу залежить, перш за все, від конкретної товарної групи. Найбільшу питому вагу має імпортна свіжа плодоовочева продукція: 19% в супермаркетах і 23% в гастрономічних магазинах від загального обсягу реалізації овочів і фруктів. В супермаркетах близько 13% кондитерських виробів і 12% консервованої продукції також імпортного походження.

Детальний зміст:

1. Загальний огляд ринку продуктів харчування.
2. Аналіз секторів ринку продовольчих товарів.
2.1. Хлібобулочні вироби.
2.2. Безалкогольні напої, соки, води.
2.3. Чай, кава, кондитерські вироби.
2.4. Алкогольні напої.
2.5. Молочні продукти, сири.
2.6. Бакалійні продукти.
2.7. Спеції, жири, добавки.
2.8. Овочі, фрукти, консервація.
2.9. Мясні продукти.
2.10. Риба, морепродукти.
2.11. Напівфабрикати, заморожені продукти.
3. Переваги жителів України, розміри грошових коштів, які витрачаються на покупку продовольчих товарів.

Перелік таблиць:

1. Обсяг ринку продовольства в Україні
2. Прогноз насичення продовольчого ринку
3. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: кави.
4. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: шоколад.
5. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: пиво.
6. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: вино.
7. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: копчені ковбаси, шинка.
8. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: плодоовочева консервація.
9. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: сири.
10. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: риба, морепродукти.
11. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: соки.
12. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: чай.
13. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: цукерки.
14. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: безалкогольні газовані напої.
15. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: мінеральні / столові води.
16. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: слабоалкогольні напої.
17. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: горілка.
18. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: сосиски, варені ковбаси.
19. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: молочні продукти.
20. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: напівфабрикати.
21. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: заморожені продукти.
22. Споживчі переваги при виборі продуктів харчування в розрізі основних категорій товарів: крупи.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва хлібобулочних виробів в Україні в 2000-2006 рр.
2. Структура виробництва хлібобулочних виробів в Україні в 2005 році.
3. Структура виробництва хлібобулочних виробів в Україні по областях в 2005 році.
4. Частки найбільших виробників хлібобулочних виробів в Україні в 2005 році.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами