Аналіз ринку платіжних систем для бізнесу. 2020 рік

Аналіз ринку платіжних систем для бізнесу. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 30
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
18700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку платіжних систем для бізнесу. В ході дослідження було проаналізовано тренди і тенденції розвитку ринку, виділені основні оператори і проведено оцінку їх конкурентоспроможності, розглянуто ціноутворення на ринку, вивчені споживчі переваги, побудовані прогнози подальшого розвитку, а також оцінено інвестиційну привабливість ринку.
Протягом останніх декількох років спостерігається активний розвиток платіжної інфраструктури. У 2018 року кількість представників торгівлі та сфери послуг, які надають своїм клієнтам можливість здійснювати безготівковий розрахунок за допомогою платіжних карток, зросла на 20,1%, а в 2019 р. – ще на 15%.
У 2018 року в структурі безготівкових розрахунків, частка обсягу операції, пов'язаних з оплатою товарів і послуг в інтернеті становила 32,6%.


Українські платіжні системи з кожним роком займають все вагомішу роль в роботі бізнес організацій, інтернет магазинів і підприємств. Головними їхніми перевагами є швидкість і зручність у використанні - операції можна проводити в будь-який зручний час без прив'язки до місця.
Серед чинників, які впливають на ринок платіжних систем для бізнесу можна виділити наступні:
• розвиток інтернету та інтернет - технологій. Спостерігається збільшення кількості інтернет користувачів: на початку 2019 р. в їх кількість становила 26,1 тис. ос., що на 10,3% більше, порівняно з початком 2018 р. У 2018 році загальний обсяг реалізованих інтернет - послуг склав 8,8 млрд грн., з них 46,7% припадало на Київ.
• зміна способу життя і розвиток e-commerce. Бажання заощадити час на покупки, знайти продукт за найвигіднішою вигідною ціною або ж купити товар, якого немає в наявності в місцевих магазинах привели до того, що все більше людей купують в інтернеті. Згідно дослідженням, в США покупці в першу чергу шукають продукт на торгових майданчиках, таких як Amazon, Etsy або E-bay. Українці надають перевагу Prom, Rozetka, ОLX.
• зміни законодавчої та нормативно - правової бази. Фінансова діяльність в Україні строго регулюється на законодавчому рівні. Тому, зміни в законах, лібералізація валютних обмежень і лімітів на грошові перекази, вливають на розвиток ринку та сприяють виходу нових гравців. В той же час, зміни вимог до фінансових компаній, можуть привести до втрат ліцензії на проведення платіжних послуг.
• світова глобалізація. Глобалізація і розвитку транснаціональних корпорацій призводить до того, що великі компанії, приходячи в інші країни можуть приносити з собою нові робочі підходи, технології, стандарти, в тому числі у фінансовій галузі
Відповідно до звітів European Payment Council самим швидкозростаючим трендом серед інструментів платіжних систем є використання електронних гаманців, безконтактних платежів і мобільних платежів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Політичні, економічні, юридичні, соціальні, технологічні та демографічні чинники, що впливають на поведінку клієнтів. Можливості та загрози для продуктів, викликані проявом фактора.
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (тренди, фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку за 2018-2019 рр.
1.4. Кількість компаній на ринку
• Кількість і обсяг транзакцій
• Структура ринку
1.5. Державне регулювання галузі. Перспективи змін у законодавстві щодо платіжних систем (за даними з відкритих джерел)
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Структурування та конкурентний аналіз операторів
• Сайт, брендинг, логотип
• Новини компанії (репутація та кейси, які можуть мати негативний вплив)
• Сегментація і види платежів (з точки зору позиціонування)
• Ексклюзивні послуги
• Компанія, кінцеві бенефіціари, походження
• Простота реєстрації (тестова реєстрація для перевірки часу і кількості кроків)
• Комісії банків на основні платежі
• Можливість підключення декількох карт
• Наявність підтримки (онлайн, телефон)
Фінансові показники (виручка, чистий прибуток)
• Інші фактори
2.3. Частки ринку основних операторів ринку
• За фінансовими показниками
• За багатофакторною моделі пункту 3.2 (привласнення кожному фактору ваги і множення на значення для виявлення загального показника)
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
3. Ціна та ціноутворення на ринку. Комісії на різні платежі. Вплив факторів на комісію (розмір суми, контрагент, послуга)
4. Споживачі і їх переваги
4.1. Аналіз вимог ЦА до електронних інструментів на підставі експертної оцінки
4.2. Аналіз можливої зміни потреб (джерела змін) - на підставі моніторингу змін західних компаній
4.3. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
4.4. Структурування та сегментація споживання (обсяг і середній чек платежів за видами послуг)
5. Висновки. прогнозні показники
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025 рр.
5.3. Рекомендації з розвитку на ринку
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Фактори, що впливають на поведінку клієнтів
2. Законодавчі зміни, які планує ввести НБУ в сфері ліцензування
3. Характеристика основних операторів ринку
4. Інформація про сайт, брендинг і логотип компанії (продуктів)
5. Інформація про новини та кейси в інтернеті, які вплинули на компанії
6. Види платежів, які пропонують оператори ринку
7. Ексклюзивні послуги, які надають оператори ринку платіжних систем
8. Інформація про компанію, її походження і кінцевих бенефіціарів
9. Характеристика процесу реєстрації в досліджуваних платіжних системах
10. Комісії банків на основні платежі
11. Характеристика компанії за критерієм можливості підключення декількох карт
12. Інформація про наявність служби підтримки клієнтів
13. Фінансові показники основних операторів ринку
14. Платіжні модулі, які основні оператори ринку пропонують для бізнесу
15. Критерії оцінки досліджуваних факторів
16. Оцінка досліджуваних підприємств
17. Частки основних операторів на ринку платіжних систем в Україні в 2018 р., в грошовому вираженні,%
18. Аналіз динаміки ринкової частки операторів в 2017 - 2018 рр.
19. Комісії на різні платежі
20. Фактори і їх вплив на розмір комісії
21. Основні споживачі платіжних систем і їх вподобання
22. Динаміка обсягу безготівкових платежів, з використанням карт в 2017-2019 рр.
23. Динаміка зміни середнього чека безготівкових розрахунків в Інтернеті при оплаті товарів / послуг в 2017-2019 рр.
24. Динаміка зміни середнього розміру безготівкових грошових переказів з картки на картку в 2017-2019 рр.
25. Побудова моделі для прогнозу місткості ринку платіжних систем для бізнесу в Україні
26. Побудова моделі для прогнозу місткості ринку платіжних систем для бізнесу в Україні за оптимістичного та песимістичного сценарію
27. SWOT-аналіз ринку платіжних систем для бізнесу
28. PESTLE - аналіз ринку платіжних систем для бізнесу
29. Сегментація ринкових ризиків
30. Карта ризиків для досліджуваного ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Кількість інтернет - абонентів в Україні в 2016-2019 рр.
2. Структура реалізованих інтернет - послуг в 2018 р. натуральному вираженні
3. Структура безготівкових операцій з використанням платіжних карт в залежності від обсягу і кількості операцій в 2018 р.
4. Структура безготівкових операцій з використанням карти,%
5. Обсяг випущених електронних грошей і операцій з е-грошима в 2017-2018 рр.
6. Динаміка кількості «е-гаманців» в Україні в 2016 - 2018 рр.
7. Динаміка зміни кількості операторів платіжних систем в Україні в 2015 - 2019 рр., шт.
8. Динаміка зміни кількості безготівкових трансакцій в 2017-2019 рр., млрд. шт.
9. Динаміка зміни обсягів безготівкових трансакцій в 2017-2019 рр., млрд. грн.
10. Структура ринку, виходячи з кількості трансакцій в натуральному вираженні в 2017 - 2019 рр.,%
11. Структура ринку, виходячи з обсягів трансакцій в натуральному вираженні в 2017 - 2019 рр.,%
12. Частки основних операторів на ринку платіжних систем для бізнесу
13. Ступінь важливості для клієнтів досліджуваних критеріїв платіжної системи

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами