Дата підготовки: | Лютий 2020 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Політичні, економічні, юридичні, соціальні, технологічні та демографічні чинники, що впливають на поведінку клієнтів. Можливості та загрози для продуктів, викликані проявом фактора.
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (тренди, фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку за 2018-2019 рр.
• Кількість компаній на ринку
• Кількість і обсяг транзакцій
• Структура ринку
1.4. Державне регулювання галузі. Перспективи змін у законодавстві щодо платіжних систем (за даними з відкритих джерел)
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Структурування та конкурентний аналіз операторів
2.3. Частки ринку основних операторів ринку
• За фінансовими показниками
• По багатофакторної моделі пункту 2.2 (привласнення кожному фактору ваги і множення на значення для виявлення загального показника)
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
3. Ціна та ціноутворення на ринку. Комісії на різні платежі. Вплив факторів на комісію (розмір суми, контрагент, послуга)
4. Споживачі і їх переваги
4.1. Аналіз вимог ЦА до електронних інструментів на підставі експертної оцінки
4.2. Аналіз можливої зміни потреб (джерела змін) - на підставі моніторингу змін західних компаній
4.3. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
4.4. Структурування та сегментація споживання (обсяг і середній чек платежів за видами послуг)
5. Висновки. прогнозні показники
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025 рр.
5.3. Рекомендації з розвитку на ринку
6. Інвестиційна привабливість галузі -
6.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Компанії, які мають ліцензію на випуск електронних грошей
2. Кількість електронних гаманців з електронними грошима
3. Опис основних операторів обміну електронних валют на території СНД
4. Показники найпопулярніших електронних гаманців в Україні
5. Критерії оцінки досліджуваних факторів
6. Оцінка досліджуваних підприємств
7. Частки основних операторів на ринку електронних гаманців в Україні в 2018 р
8. Комісії на оплату електронними грошима платежів залежно від операторів ринку
9. Фактори, які впливають на розмір платежів
10. Обсяг платежів через електронні гаманці за видами послуг
11. SWOT-аналіз ринку електронних гаманців
12. PESTLE -аналіз ринку електронних гаманців
13. Сегментація ринкових ризиків
14. Карта ризиків для ринку електронних гаманців
1. Кількість і динаміка пошукових запитів в google по темі електронних гаманців в Україні за 2018-2019 рік., Тис. Шт.
2. Динаміка кількості операцій з електронними грошима в Україні в 2015 - 2018 рр.
3. Динаміка кількості електронних гаманців в Україні в 2015 - 2018 рр.
4. Динаміка кількості випущених електронних деньг в Україні в 2015 - 2018 рр.
5. Структура випущених електронних грошей за станом на 01.01.2018
6. Структура безготівкових операцій в інтернеті в 2017-2018 рр.
7. Частки електронних гаманців в Україні за 2018 р
8. Частка користувачів Інтернету в Україні в залежності від типу населеного пункту,%
9. Сегментація оплати за видами покупок, в грошовому вираженні,%
10. Сегментація оплати через електронний гаманець за видами покупок, в грошовому вираженні,%
11. Прогноз обороту грошей через електронні гаманці в Україні в 2020-202 рр., Млн грн