Дата підготовки: | Вересень 2014 року |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Український ринок перепелиного м'яса і яєць характеризується як слабонасичений і знаходиться в стані зростання. Так, кількість поголів'я демонструє стійку тенденцію до збільшення, як і обсяги випуску перепелиних яєць. Дана область птахівництва є досить новою для України. За 12 років кількість перепелів виросла в 20 разів.
Споживачами продуктів перепелівництва є в основному жителі великих міст, де існує досить хороша пропозиція продукції. Попит споживачів на перепелині яйця і м'ясо підтримується завдяки їх смаковим якостям, а пропозиція - завдяки невибагливості птиці і малому періоду окупності проекту. Для розвитку галузі першорядне значення має активна маркетингова політика виробників, метою якої буде пропаганда споживання цього виду продукції.
В Україні налічується понад півтисячі підприємств перепелівничої галузі, причому на великі ферми припадає найменша частка пташиного поголів'я.
У грошової місткості ринку домінують перепелині яйця. Основна частина збуту яєць походить через ринки і супермаркети, а от реалізація перепелиного м'яса відбувається переважно в закладах мережі HoReCa.
1. Історія розвитку галузі
2. Обсяги ринку
3. Конкурентна ситуація
4. Собівартість, рентабельність
5. Цінова політика, асортимент
6. Збут
7. Висновки
1. Показники роботи найбільших гравців галузі перепільництва в 2012–2013 рр.
1. Динаміка поголів’я перепелів в Україні в 2009–2014 рр., млн голів
2. Динаміка виробництва перепелиних яєць в Україні в 2009–2014 рр., млн шт.
3. Структура ринку перепелиної продукції у грошовому вираженні в 2013–2014 рр., %
4. Структура гравців галузі перепільництва в розрізі їх розмірів у кількісному вираженні, %
5. Структура виробництва перепелиної продукції в розрізі розмірів перепелиних ферм у 2013–2014 рр.
6. Структура витрат на утримання перепелів в Україні
7. Потенціал перепелиної галузі