Дата підготовки: | Лютий 2017 року |
Кількість сторінок: | 59, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 32 |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Власники домашніх тварин все частіше вважають за краще для своїх вихованців спеціальний корм звичайним продуктам. Готовий корм, по-перше, економить час, а по-друге, містить велику кількість інгредієнтів і вітамінів і може складати весь раціон тварини. Ринок корми для собак та котів в Україні визначається імпортними поставками і зазнає змін відповідно до розвитку зовнішньоторговельних відносин. Специфікою ринку також є відсутність товарів-замінників. З 2015 року на тлі девальвації гривні і зниження рівня доходів населення обсяг продукції, що ввозиться знизився, що дало можливість наростити потужності місцевому виробництву кормів. Особливістю місцевого виробництва є низький ступінь конкуренції, оскільки 90% продукції в Україні випускає один виробник. Для більшості інших виробників виробництво корму не є основним видом діяльності. Це компанії, зайняті у випуску м'ясної, ковбасної або рибної продукції. Попит на ринку не має підстав для зниження, оскільки міські жителі вважають за краще купувати готовий корм, ніж його інгредієнти. Обмежена купівельна спроможність населення України сприятиме розширенню середнього і нижнього цінового сегмента корми для домашніх тварин.
1. Загальна характеристика ринку кормів для домашніх тварин в Україні
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, фактори, що впливають на розвиток ринку)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2013-2016 роках (в сегментах сухих і вологих кормів); оцінка впливу сезонного попиту на розвиток ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2013-2016 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку (вологі і сухі; імпорт/вітчизняне виробництво)
2. Державне регулювання (ДСТУ, акти, постанови з регулювання ринку)
3. Динаміка виробництва кормів для домашніх тварин в 2013-2016 рр.
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2013-2016 рр.
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні в 2013-2016 рр.
4. Основні оператори ринку (ключові імпортери/виробники)
4.1. Основні оператори ринку, які ТМ їм належать, фінансовий результат за 2013-2015 рр.
4.2. Сегментація і структурування основних операторів за асортиментом, пакування, спеціалізації, регіонах
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку кормів для домашніх тварин
5.1. Експорт продукції в 2013-2016 (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнам, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції в 2013-2016 (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнам, основні експортери)
5.3. Аналіз балансу ЗЕД (імпорту/експорту) на ринку в 2013-2016 рр.
6. Ціна та ціноутворення на ринку кормів для домашніх тварин
6.1. Динаміка роздрібних цін на продукцію в 2013-2016 рр.
6.2. Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (на що звертають увагу при виборі товару, фактори і т.д.)
7.2. Оцінка структури попиту на корми для тварин по регіонах України
8. Канали збуту продукції на ринку (особливо існуючого просування в Україні, маркетингова політика; мережеві/не пов'язані з роботою оператори, інше)
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку кормів для домашніх тварин в 2017-2019 рр.
10. Інвестиційна привабливість ринку кормів для домашніх тварин
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
10.3. Оцінка прибутковості ринку кормів для домашніх тварин на прикладі фінансових результатів основних гравців ринку
Додаток 1. Список брендів кормів для кішок і собак, представлених в Україні