in stock

Аналіз ринку кави м. Києва та України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2014 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 7
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: Російська
5300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У світовій торгівлі кави займає друге місце за обсягами продажів, поступаючись за цим показником лише нафті. Проте, справжні обсяги реалізації даного продукту часто залишаються невідомими. Причому ця ситуація стосується не тільки світової торгівлі, а й конкретно ринку кави України.

На сьогоднішній день близько 2/3 продажів кави в Україні становить розчинну каву і кавові мікси. При цьому в Україні є свої регіональні особливості споживання кави в цілому. Так, якщо на заході країни в загальному обсязі споживання переважає натуральна кава (в зернах і мелений), то на сході велика частина населення п'є розчинну каву. Даний факт дозволяє нам говорити про те, що на сході країни обсяг «сірого» імпорту на ринку кави вище, ніж в західних її регіонах.

Детальний зміст:

1. Оцінка " сірої" складової на ринку кави в Україні

2. Доля ринку м. Києва що до загального ринку кави в Україні. Обсяги реалізації продукції в м. Києві 

3. Канали збуту ринка кави, доля HoReCa

4. Найбільш великі споживачі кави в сегменті HoReCa на ринку м. Києва, оцінка обсягів їх споживання

5. Цінова політика на ринку кави: фактори зміни ціни, система ціноутворення та націнок на ринку 

 

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг " сірої" складової на ринку кави України, %

2. Динаміка ємності ринку кави України за 2010- 9 міс. 2014 рр., у натуральному вираженні, %

3. Доля м. Києва в загальному обсягу споживання кави в Україні, %

4. Канали збуту кави на ринку України, %

5. Доля закладів м. Києва у загальному обсягу споживання кави сегментом HoReCa в Україні, %

6. Обсяг споживання кави закладами м. Києва, кг/рік

7. Географічна структура виробництва кави у світі в сезоні 2012-2013 рр., у натуральному вираженні, %

 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами