in stock

Дослідження ринку дитячих таборів України. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
4950 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку дитячих таборів України. В рамках дослідження було проаналізовано основні тенденції розвитку ринку дитячих таборів, потреби споживачів та зроблено висновки щодо перспектив розвитку дитячих таборів в Україні.
Ринок дитячих таборів в Україні зараз перебуває у стадії реформування та диверсифікації. Пропозиції туристичних послуг дітям надходять від підприємств як приватної, так і державної форм власності, розробляються програми оздоровчого, розважального та освітнього змісту, формується цінова політика компаній, концентрується географія внутрішнього дитячого туризму (Одеська, Херсонська, Київська, Львівська та Запорізька області).
Умовно дитячі табори можна поділити на два типи. До першого типу належать традиційні дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, які працюють відповідно до Закону про дитячий відпочинок та оздоровлення та приймають дітей на зміни від 14 до 21 днів. Саме ці установи враховуються статистикою Міністерства соціальної політики України.
Другий тип – це проектні табори, які найчастіше діють відповідно до Закону про туризм та Закону про позашкільну освіту. Такі табори не мають своєї локації та організовуються на базі дитячих центрів та клубів, спортивних установ, мовних шкіл, баз відпочинку тощо. Вони пропонують зміни у 7-14 днів.
Останніми роками на ринку з'явився ще один гравець – готелі, які організовують на своїй території виїзні табори. Так, у Карпатському та Одеському регіонах готелі вже конкурують між собою за великі дитячі групи, адже це передбачає повне завантаження готелю на весь сезон. Багато баз стали добудовувати об'єкти для організації повноцінного дитячого відпочинку - з'являються закриті майданчики для ігор, спортивні об'єкти. З'являються також «сімейні» табори, які пропонують окремі програми для дітей та програми для спільного дозвілля дітей та батьків.
Виклики, з якими стикаються дитячі табори:
- нові законодавчі норми та стандарти, зокрема у сфері харчування. Для виконання нових норм таборам необхідно провести модернізацію основних засобів, що має на увазі додаткові матеріальні навантаження. Більше того, після кількох гучних випадків, пов'язаних з отруєннями та неналежними умовами перебування, пожежами збільшилася кількість перевірок;
- надлишковий тиск держави на бізнес, у зв'язку з чим тіньова частина ринку поступово збільшується;
- трансферт дітей. Зростання цін на залізничні квитки, складнощі з груповим бронюванням та незадовільний стан вагонів значно ускладнюють процеси транспортування.
У майбутньому очікується зростання вимог до дитячих таборів з боку батьків за такими критеріями:
Наявність кваліфікованого медперсоналу, наявність ізолятора (обсерватора), наявність обладнання та засобів для надання першої медичної допомоги.
Наявність регулярного зв'язку з дитиною (у тому числі відеозв'язок);
Чистота в номерах табору та на його території;
Достатній обсяг харчування;
Постійна наявність спеціалізованої охорони у таборі;
Кваліфікація та дружелюбність адміністрації на території табору;
Кваліфікація супроводжуючого дітей у/з табору.
Доступність необхідної інформації про табір (мається на увазі будь-яка інформація про табір, про умови, харчування та ін.).
Найбільшою популярністю користуватимуться дитячі табори з комбінованим напрямком (спорт та творчість) з перевагою у бік спортивних програм, оскільки батьки відправляють дитину з метою оздоровлення. Тому відсутність таких елементарних об'єктів інфраструктури, як стадіон, волейбольні, баскетбольні майданчики, тенісні корти (навіть за насиченої творчої програми) знижуватимуть конкурентоспроможність дитячого табору.

Детальний зміст:

  1. Аналіз основних тенденцій розвитку ринку дитячих таборів
  2. Уподобання споживачів дитячих таборів
  3. Висновки та перспективи розвитку дитячих таборів в Україні

Перелік таблиць:

1. Прогноз ємності ринку дитячих таборів в Україні з виділенням регіонів з доступом до моря, тис. дітей

Перелік графіків і діаграм:

  1. Частки дитячих таборів в Україні за критерієм розташування, %
  2. Найбільш популярні шляхи міграції дітей на відпочинок

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами