Анотація до аналізу ринку:
Ринок санітарно-гігієнічної паперової продукції можна розділити на такі сегменти: туалетний папір, серветки, паперові рушники і хустки, скатертини, дитячі та жіночі гігієнічні паперові вироби. Український ринок санітарно-гігієнічних виробів зокрема туалетного паперу і паперових рушників прагне до розширення. У структурі споживання санітарно-гігієнічних товарів, основна частка припадає на туалетний папір. Попит на товар з паперу тіссью залежить від рівня доходу споживача. З огляду на економічну ситуацію в країні - рівень реального доходу населення України знизився, тому споживачі купують продукцію СГБ економічного і стандартного сегментів. За ціновою пропозицією - це найбільш прийнятний варіант, тому що продукція виготовляється вітчизняними виробниками з вторинної сировини, що робить її дуже доступною.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2014 - 1 кв. 2015 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в розрізі сегментів за 2014 - 1 кв. 2015 рр.
1.2.1 Динаміка виробництва у розрізі операторів і сегментів
1.2.2 Динаміка імпорту в розрізі сегментів
1.2.3 Динаміка експорту в розрізі сегментів
1.3 Динаміка загального обсягу сегменту папіру-основи
1.3.1 Виробництво папіру-основи у розрізі операторів
1.3.2 Імпорт папіру-основи у розрізі операторів
2. Основні оператори
2.1 Долі ключових операторів у розрізі сегментів ( ТОП-5 та Замовник)
3. Ціна і ціноутворення на ринку
3.1 Динаміка цін на продукцію у 2014 - 1 квартал 2015 рр.
4. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку санітарно-гігієнічних виробів за 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, тонн
2. Обсяги виробництва у розрізі операторів і сегментів у 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, тонн
3. Динаміка імпорту в розрізі сегментів у 2014 - 1 квартал 2015 рр., у натуральному та грошовому вираженнях
4. Динаміка експорту в розрізі сегментів у 2014 - 1 квартал 2015 рр., у натуральному та грошовому вираженнях
5. Обсяги операторів ринку папіру для виготовлення санітарно-гігієнічних виробів у загальному обсязі імпорту за 2014 - 1 квартал 2015 рр., тонн
6. Обсяги ключових операторів у розрізі сегментів а 2014 - 1 квартал 2015 рр., тонн
7. Основні фактори впливу на ринок санітарно-гігієнічного паперу (СГП)
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку туалетного папіру в розрізі походження продукції ( вітчизнянна/ імпортована) у 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, %
2. Споживча оцінка у розрізі основних ТМ туалетного папіру за 1 квартал 2015 року, балл
3. Долі імпортерів у розрізі сегментів у 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, %
4. Долі вітчизнянних експортерів у розрізі сегментів у 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, %
5. Виробництво папіру-основи у розрізі операторів у 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, тонн
6. Долі виробників папіру-основи у розрізі операторів у 2014 - 1 квартал 2-15 рр., у натуральному вираженні, %
7. Долі операторів ринку папіру для виготовлення санітарно-гігієнічних засобів у загальному обсязі імпорту в 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, %
8. Долі ключових операторів у розрізі сегментів за 2014 - 1 квартал 2015 рр., натуральне вираження, %
9. Динаміка змін ціни зовнішньої торгівлі на туалетний папір за 2014 - 1 квартал 2015 рр., тис. ₴/тонну
10. Динаміка змін ціни зовнішньої торгівлі на паперові рушники за 2014 - 1 квартал 2015 рр., тис. ₴/тонну
11. Динаміка змін ціни зовнішньої торгівлі на столові серветки за 2014 - 1 квартал 2015 рр., тис. ₴/тонну
12. Прогнозні показники виробництва туалетного папіру за 2014-2017 рр., тонн
13. Товарна структура ринку санітарно-гігієнічної паперової продукції