Дата підготовки: | Березень 2015 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | російська |
Ринок безалкогольних напоїв сформувався в Україні давно. Його можна охарактеризувати як високо конкурентний. Причина полягає в тому, що продукція здебільшого не є унікальною і може бути замінена аналогами, до того ж на даний ринок чинить тиск і конкуренція з боку товарів - субститутів (замінників).
Однією з тенденцій, що характеризує розвиток ринку безалкогольних напоїв в Україні, є скорочення сегменту солодкої води через зростання споживання функціональних напоїв. Цьому зокрема сприяють тенденції здорового харчування, які склалися в суспільстві останнім часом. Виробники реагують на це шляхом розширення своєї асортиментної лінійки функціональними напоями, які містять сік в складі. Також на ринку безалкогольних напоїв України відзначена тенденція до стабільно високого попиту на продукцію добре відомих брендів. Ринок також характеризується вираженою сезонністю виробництва, відповідно погодний фактор значно впливає на ринок.
1. Динаміка ємності ринку безалкогольних напоїв в Україні у 2011 - 2 міс. 2015 рр., млн. дал