in stock

Аналіз ринку безалкогольних напоїв України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2014 року
Кількість сторінок:  11, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В Україні для ринку безалкогольних напоїв і води без добавок (в т.ч. мінеральної) характерний високий рівень конкуренції. У сегменті безалкогольних напоїв найбільша частина належить солодким газованим напоям.

Тенденції 2013-2014 років демонструють скорочення ринку, обумовлене його насиченням і економічною кризою в Україні, яка провокує поступову відмову споживачів від солодких напоїв.

Обсяги імпортних поставок безалкогольних напоїв досить незначні, тому внутрішнє виробництво має ключове значення для ринку в цілому. Динаміка імпорту продукції за розглянутий період характеризується стійкою позитивною тенденцією зростання. Українські виробники теж досить активно постачають безалкогольні напої на зовнішні ринки, географія яких досить широка. Однак з огляду на кризові тенденції в Україні та зниження на їх тлі активності операторів, темп розвитку зовнішньоекономічної діяльності сповільнився.

Детальний зміст:

1. Об’єм ринку 
2. Внутрішнє виробництво
3. Зовнішньоекономічна активність
4. Вподобання споживачів
5. Прогноз розвитку ринкового напряму 

Перелік таблиць:

1. Динаміка виробництва безалкогольних напоїв та води в Україні за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
2. Обсяги виробництва безалкогольних напоїв ключовими вітчизняними ігроками за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
3. Обсяги виробництва води без домішок, включаючи мінеральну, ключовими вітчизняними ігроками та їх долі в загальному обсязі випуску за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура витрат домогосподарств на продукти харчування в Україні за підсумками 2013- 2 кв. 2014 рр., грошове вираження (UAH), %
2. Динаміка обсягу ринку безалкогольних напоїв в Україні за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
3. Динаміка обсягу ринку води без домішок, включаючи мінеральну, в Україні за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
4. Структурування ринку безалкогольних напоїв і води України у розрізі походження продукції ( вітчизняна / імпортна) за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
5. Структурування виробництва безалкогольних напоїв в Україні у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
6. Долі найбільших вітчизняних операторів ринку безалкогольних напоїв України в загальному обсязі виробництва зазначеної продукції за підсумками 2013 року, натуральне выраження ( млн. дал), %
7. Структурування виробництва води без домішок, включаючи мінеральну, в Україні у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 року, натуральне выраження ( млн. дал), %
8. Динаміка експорту та імпорту безалкогольних напоїв України за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
9. Географічна структура експорту та імпорту безалкогольних напоїв України за підсумками 2013- 10 міс. 2014 рр., натуральне выраження ( млн. дал), %
10. Динаміка експорту та імпорту води без домішок, включаючи мінеральну, України за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
11. Географічна структура експорту та імпорту води без домішок України за підсумками 2013- 10 міс. 2014 рр., натуральне выраження ( млн. дал), %
12. Структурування вподобань споживачів відносно торгівельних марок води та безалкогольних напоїв в Україні станом на 2014 рік

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами