Анотація до аналізу ринку:
В Україні для ринку безалкогольних напоїв і води без добавок (в т.ч. мінеральної) характерний високий рівень конкуренції. У сегменті безалкогольних напоїв найбільша частина належить солодким газованим напоям.
Тенденції 2013-2014 років демонструють скорочення ринку, обумовлене його насиченням і економічною кризою в Україні, яка провокує поступову відмову споживачів від солодких напоїв.
Обсяги імпортних поставок безалкогольних напоїв досить незначні, тому внутрішнє виробництво має ключове значення для ринку в цілому. Динаміка імпорту продукції за розглянутий період характеризується стійкою позитивною тенденцією зростання. Українські виробники теж досить активно постачають безалкогольні напої на зовнішні ринки, географія яких досить широка. Однак з огляду на кризові тенденції в Україні та зниження на їх тлі активності операторів, темп розвитку зовнішньоекономічної діяльності сповільнився.
Детальний зміст:
1. Об’єм ринку
2. Внутрішнє виробництво
3. Зовнішньоекономічна активність
4. Вподобання споживачів
5. Прогноз розвитку ринкового напряму
Перелік таблиць:
1. Динаміка виробництва безалкогольних напоїв та води в Україні за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
2. Обсяги виробництва безалкогольних напоїв ключовими вітчизняними ігроками за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
3. Обсяги виробництва води без домішок, включаючи мінеральну, ключовими вітчизняними ігроками та їх долі в загальному обсязі випуску за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура витрат домогосподарств на продукти харчування в Україні за підсумками 2013- 2 кв. 2014 рр., грошове вираження (UAH), %
2. Динаміка обсягу ринку безалкогольних напоїв в Україні за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
3. Динаміка обсягу ринку води без домішок, включаючи мінеральну, в Україні за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
4. Структурування ринку безалкогольних напоїв і води України у розрізі походження продукції ( вітчизняна / імпортна) за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
5. Структурування виробництва безалкогольних напоїв в Україні у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 року, натуральне вираження ( млн. дал), %
6. Долі найбільших вітчизняних операторів ринку безалкогольних напоїв України в загальному обсязі виробництва зазначеної продукції за підсумками 2013 року, натуральне выраження ( млн. дал), %
7. Структурування виробництва води без домішок, включаючи мінеральну, в Україні у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 року, натуральне выраження ( млн. дал), %
8. Динаміка експорту та імпорту безалкогольних напоїв України за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
9. Географічна структура експорту та імпорту безалкогольних напоїв України за підсумками 2013- 10 міс. 2014 рр., натуральне выраження ( млн. дал), %
10. Динаміка експорту та імпорту води без домішок, включаючи мінеральну, України за 2010- 10 міс. 2014 рр., натуральне вираження, млн. дал
11. Географічна структура експорту та імпорту води без домішок України за підсумками 2013- 10 міс. 2014 рр., натуральне выраження ( млн. дал), %
12. Структурування вподобань споживачів відносно торгівельних марок води та безалкогольних напоїв в Україні станом на 2014 рік