Анотація до аналізу ринку:
Ринок безалкогольних напоїв широко представлений в Україні. Після подолання кризи, ринок може суттєво зрости. Розвиток ринку концентрується в трьох напрямках: води (столові, мінеральні, газовані / негазовані); соки (соки фруктові, овочеві, змішані, які не концентровані); інше (солодкі води, напої, газовані і негазовані, квас, холодний чай). В останні роки у виробництві та імпорті зростає частка вод (столових та мінеральних), а частка соку і інших напоїв, навпаки, зменшується.
Культура споживання БАН також змінюється. Українці, піклуючись про своє здоров'я, вважають за краще купувати напої з меншою кількістю хімічних добавок. Також зростає поінформованість споживачів щодо інгредієнтів, які вживаються при виробництві. Крім цього, слід зазначити, що ринок безалкогольних напоїв схильний до сезонності. За останній повний період динаміка демонструє, що лютий-жовтень став найбільш активним з виробництва. У 2014 р максимальний пік виробництва припав на червень.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку безалкогольних напоїв (БАН) у м. Києві та Україні
1.1 Опис ринку ( специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2012-1 пів. 2015 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2012-1 пів. 2015 рр.
1.4 Сегментація та структурування ринку (виокремлення основних сегментів)
2. Державне регулювання ринку БАН
3. Динаміка виробництва і реалізації продукції у 2012-1 пів. 2015 рр.
3.1 Динаміка виробництва продукції у натуральному вираженні у 2012-2014 рр.
3.2 Динаміка реалізації продукції у грошовому вираженні у 2012-2014 рр.
4. Основні оператори ринку в м. Києві та Україні ( виокремлення «локальних київських» гравців)
4.1 Основні оператори ринку та їх опис
4.2 Сегментація та структурування основних операторів ринку ( по сегментах, спеціалізації та регіонально)
4.3 Дольова структура основних операторів ринку
4.4 Ступень конкуренції на ринку та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку
5.1 Експорт продукції у 2012-1 пів. 2015 рр. ( обсяги, структура, географія постачань по країнах, основні експортери)
5.2 Імпорт продукції у 2012-1 пів. 2015 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах, основні імпортери)
6. Ціна та ціноутворення на ринку БАН м. Києва та України
6.1 Динаміка цін на продукцію у 2012-2014 рр.
6.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку
7.1 Вподобання споживачів відносно продукції, портрет споживача
8. Брендінг та реклама (оцінка впливу маркетингових активностей на просування продукції)
9. Канали збуту продукції на ринку
10. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015-2017 рр.
11. Інвестиційна привабливість ринку
11.1 SWOT - аналіз ринкового напрямку
11.2 Ризики і бар’єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку БАН Україні у 2012-1 пів. 2015 рр., у натуральному вираженні, млн. тонн
2. Ємність ринку БАН Україні у 2012-1 пів. 2015 рр., у грошовому вираженні, млрд. ₴
3. Сегментація виробництва БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., у натуральному вираженні, млн. тонн
4. Сегментація виробництва БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., у грошовому вираженні, млрд. ₴
5. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку БАН України
6. Оцінка конкурентного середовища на ринку БАН України
7. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку БАН України
8. Динаміка зміни ціни виробництва БАН України у 2012-1пів. 2015 рр., ₴/л
9. SWOT-аналіз ринку БАН України
Перелік графіків і діаграм:
1. Сезонність виробництва безалкогольних напоїв в Україні у 2012-2014 рр., млн. дал у місяць
2. Динаміка ВВП України за 2013-1 кв. 2015 рр., грошове вираження, млрд. ₴
3. Динаміка ВВП України за 2013-1 кв. 2015 рр., млрд. $*
4. Структура витрат домогосподарств на продукти харчування в Україні за підсумками 2013-2014 рр., грошове вираження, %
5. Ємність регіонального ринку БАН України у 2014 році, тис. тонн
6. Продаж БАН ( включно з соками) в торговельній мережі у 2014 році, тис. тонн
7. Сегментація по продуктам виробництва БАН України у 2012 р., у 2014 р., натуральне вираження, %
8. Сегментація по продуктам виробництва БАН України у 2012 р., у 2014 р., натуральне вираження, %
9. Сегментація за продуктовими групами у імпортерів БАН України у 2012 р., у 2014 р., натуральне вираження, %
10. Сегментація за продуктовими групами у імпортерів БАН України у 2012 р., у 2014 р., грошове вираження, %
11. Сегментація за продуктовими групами у експортерів БАН України у 2012 р., у 2014 р., натуральне вираження, %
12. Сегментація за продуктовими групами у експортерів БАН України у 2012 р., у 2014 р., грошове вираження, %
13. Сегментація за операторами сбитней і узварів України, натуральне вираження, %
14. Виробництво БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., натуральне вираження, млн. тонн
15. Виробництво БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., грошове вираження, млрд. ₴
16. Регіональне структурування великих операторів ринку БАН України у 2015 році
17. Сегментація виробників БАН України, у натуральному вираженні, %
18. Динаміка експорту БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., натуральне вираження, млн. тонн
19. Динаміка експорту БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., грошове вираження, млрд. ₴
20. Динаміка експорту БАН України по компаніях у 2012-1 пів. 2015 рр., %
21. Динаміка експорту БАН України по країнах у 2012-1 пів. 2015 рр., %
22. Динаміка імпорту БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., у натуральному вираженні, млн. тонн
23. Динаміка імпорту БАН України у 2012-1 пів. 2015 рр., у грошовому вираженні, млрд. ₴
24. Динаміка імпорту БАН України по компаніях у 2014-1 пів. 2015 рр., %
25. Динаміка імпорту БАН України по країнах у 2014-1 пів. 2015 рр., %
26. Рейтинг вподобань споживачів по марках мінеральної та питної води на 3 кв. 2015 р.*
27. Рейтинг вподобань споживачів по марках квасів і морсів на 3 кв. 2015 р.*
28. Рейтинг вподобань споживачів по марках солодких газованих напоїв і соків на 3 кв. 2015 р.*
29. Рейтинг вподобань споживачів по марках холодних чаїв, функціональних і енергетичних напоїв на 3 кв. 2015 р.*
30. Рейтинг вподобань споживачів по марках слабоалкогольних напоїв на 3 кв. 2015 р.*
31. Прогноз розвитку, ємність ринку БАН України на період 2015-2017 рр., у натуральному вираженні