Анотація до аналізу ринку:
Ринок безалкогольних напоїв в Україні відрізняється високою конкуренцією, а також залежністю від сезонних факторів.
На ринку присутня велика кількість різних торгових марок солодких газованих вод, квасу, мінеральних вод та ін. Безалкогольних напоїв. Конкуренція висока, тому що всі товари схожі і при відсутності бажаних споживчих властивостей покупець може віддати перевагу продукту конкурента.
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку БАН, в тому числі мінеральних вод в Україні в 2013-2 міс. 2016 рр., натуральне вираження, млн. дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура роздрібного товарообігу безалкогольних напоїв та мінеральних вод в Україні в 2013-9 міс. 2015 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
2. Структура ринку БАН, в тому числі мінеральних вод в Україні в розрізі походження продукції в 2013-2 міс. 2016 рр., натуральне вираження, %
3. Динаміка експорту БАН, в тому числі мінеральних вод в Україні в 2013-2 міс. 2016 рр., натуральне вираження, млн. дал
4. Географічна структура експорту БАН, в тому числі мінеральних вод в Україні в 2015-2 міс. 2016 рр., натуральне вираження, %
5. Динаміка імпорту БАН, в тому числі мінеральних вод в Україні в 2013-2 міс. 2016 рр., натуральне вираження, млн. дал
6. Географічна структура імпорту БАН, в тому числі мінеральних вод в Україні в 2015-2 міс. 2016 рр., натуральне вираження, %
7. Динаміка зміни індексу цін на БАН Україні в 2015-2 міс. 2016 рр., грошове вираження
8. Споживчі вподобання на ринку мінеральних вод і солодких газованих вод в Україні в розрізі ТМ*