in stock

Аналіз ринку AFH України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2014 року
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 36
Спосіб оплати: готівковий / безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
7400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Підготовлене аналітиками Компанії Pro-Consulting дослідження українського ринку санітарно-гігієнічної продукції в сегменті Away-From-Home дозволяє оцінити ситуацію на цьому ринку за період 2012 – 1 кв. 2014 рр. і спрогнозувати тенденції його розвитку. Отримана інформація структурована за такими категоріями товарів: туалетний папір; паперові рушники. Для останньої категорії виділені субкатегорії за типами рушників (Z-, V-, W- та ін.). Основними питаннями, опрацьованими в ході аналізу, є пропозиція на ринку (характеристики товарів, обсяги продажів тощо), цінова ситуація, а також види сировини, використовуваної при виготовленні цієї продукції. Показано, що якщо в 2013 р. показники за компонентами виросли (до 45,3%, а в цілому річний приріст склав 29,3%), то за перший квартал 2014 р. до АППГ спостерігається істотне скорочення показників (щодо туалетного паперу – майже на 40%). Висвітлено відмінності в застосуванні рулонного туалетного паперу й упакованого в пачки, при цьому показана більш висока економічність останнього варіанту за багатьма аспектами: транспортування і зберігання (оскільки займає в 2,5 рази менше місця), гігієнічності, повноти використання упаковки. У зв’язку з цим продукція в пачках стає все більш затребуваною й у сегменті туалетного паперу вона займає 42% у грошовому вираженні, а серед рушників – майже половину. Охарактеризовано 11 провідних операторів цього сегменту ринку із зазначенням типів виробленої продукції. За обома категоріями детально описані параметри основних позицій в асортименті пропонованих операторами товарів. Так, щодо туалетного паперу подано відомості про колір, число шарів, наявність печатки та тиснення, габарити рулону (пачки), категорії якості тощо. Інформація за професійними паперовими рушниками доповнена зазначенням способу їх укладки. Також зазначено, яка сировина (а саме, целюлоза, макулатура та змішане сировина) використовується кожним виробником, оскільки тип сировини – один із головних факторів і якості, і ціни продукції. Велика увага приділена аналізу ціни гігієнічної AFH продукції. По кожному оператору в табличній формі зведена інформація про ціну одиниці продукції, упаковки в цілому, сировину та ряд інших параметрів. Для планування подальшої діяльності виконаний розрахунок обсягів ринку на середньострокову перспективу. Продукція, що аналізується, є високозатребуваною, однак на діяльність її основних споживачів впливає кризова ситуація. Через це очікувані показники 2014 р. будуть нижче, ніж торік. Стабілізація ситуації стане чинником зростання для аналізованого сегмента ринку, як і для економіки в цілому.

Детальний зміст:

1. Обсяг продажів в сегменті AFH за 2012–2014 рр. у розрізі товарних категорій: туалетний папір, Z-рушники, V-рушники і т. д. 
2. Детальна характеристика існуючої пропозиції на ринку (основні характеристики, тип упаковки тощо) 
3. Аналіз використовуваної вихідної сировини (целюлоза, макулатура) 
4. Аналіз цінової ситуації на ринку 
5. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку на 2014–2017 рр. 

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягів продажів санітарно-гігієнічних виробів у сегменті AFH за 2012–2014 рр. у розрізі товарних категорій, млн грн 
2. Перелік основних операторів ринку сегмента AFH 
3. Асортимент Tork 
4. Асортимент Katrin 
5. Асортимент KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL 
6. Асортимент CELTEX 
7. Асортимент MERIDA 
8. Асортимент Ipek Kagit 
9. Асортимент PAPERNET 
10. Асортимент FESKO Professional 
11. Асортиментна пропозиція Tork 
12. Асортиментна пропозиція KATRIN 
13. Асортиментна пропозиція CELTEX 
14. Асортиментна пропозиція MERIDA 
15. Асортиментна пропозиція Papernet 
16. Асортиментна пропозиція Ipek Kagit SanVeTic AS 
17. Асортиментна пропозиція Kimberly Clark 
18. Асортиментна пропозиція ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» 
19. Асортиментна пропозиція FESKO 
20. Аналіз використовуваної вихідної сировини (целюлоза, макулатура), представленої на вітчизняному ринку туалетного паперу 
21. Аналіз використовуваної вихідної сировини (целюлоза, макулатура), представленої на вітчизняному ринку паперових рушників 
22. Ціни на професійну туалетний папір Tork 
23. Ціни на професійний туалетний папір KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL 
24. Ціни на професійний туалетний папір Katrin 
25. Ціни на професійний туалетний папір MERIDA 
26. Ціни на професійний туалетний папір Ipek Kagit 
27. Ціни на професійний туалетний папір PAPERNET 
28. Ціни на професійний туалетний папір FESKO Professional 
29. Ціни на професійні паперові рушники Tork 
30. Ціни на професійні паперові рушники Kimberly Clark 
31. Ціни на професійні паперові рушники Katrin 
32. Ціни на професійні паперові рушники MERIDA 
33. Ціни на професійні паперові рушники Ipek Kagit SanVeTic AS 
34. Ціни на професійні паперові рушники Papernet 
35. Ціни на професійні паперові рушники ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» 
36. Ціни на професійні паперові рушники FESKO

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів продажів санітарно-гігієнічних виробів у сегменті AFH за 2012–2014 рр., млн грн 
2. Структура продажів професійного туалетного паперу за типами в 2013 р. у грошовому вираженні, % 
3. Структура продажів професійних паперових рушників за типами в 2013 р. у грошовому вираженні, % 
4. Прогноз обсягів продажів санітарно-гігієнічних виробів у сегменті AFH на 2014–2017 рр., млн грн 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами